Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 Kun meg eller blir ikke fantasy oppdatert for øyeblikket? Lenke til kommentar
10theri Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 (endret) Oppdateres forløpende med Kaepernicks skandaløse start på kampen hos meg. Ser nå at den har stoppet opp. Endret 27. september 2015 av 10theri Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 La ut Freeman som free agent i en annen liga for vel 1 uke siden... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 La ut Freeman som free agent i en annen liga for vel 1 uke siden... Smart. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 All hail based Cardinals D/ST <3. Har igjen mine tre store spillere, Aaron Rodgers, Jamal Charles og DT så om jeg ikke vinner i dag blir jeg sinnsykt skuffet... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 La ut Freeman som free agent i en annen liga for vel 1 uke siden... Smart. Vel, i det lange løp tror jeg det er smart. Ble offret for Moncrief. FAEN hvor dritt laget mitt gjør det i år i Diksusjon ligaen... Dette er dritt altså... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2015 Forfatter Del Skrevet 28. september 2015 (endret) Spørs om ikke Peyton Manning blir benket snart... Yo Mariota, are you ready? EDIT: Tok seg opp senere i matchen. Thumbs up! Endret 28. september 2015 av MartinF Lenke til kommentar
10theri Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 All hail based Cardinals D/ST <3. Har igjen mine tre store spillere, Aaron Rodgers, Jamal Charles og DT så om jeg ikke vinner i dag blir jeg sinnsykt skuffet... Mtp. at jeg står igjen med James Jones og Mason Crosby OG ligger under med 2 poeng, så skulle noe annet overraske meg stort.... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 Kan ikke klage på 34+ poeng på Aaron Rodgers... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. september 2015 Forfatter Del Skrevet 29. september 2015 Langt igjen til rekorden hans i ligaen vår som var på 59 poeng! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Antonio Brown og Steve Smith Sr. med 6.60 poeng til sammen. Takk gud for det! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Drømte i natt at Bell skulle score 61 poeng.. Hadde Vick på ene laget mitt i natt. Trodde han skulle gjøre det mye bedre Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Antonio Brown og Steve Smith Sr. med 6.60 poeng til sammen. Takk gud for det! Kan se ut til at nybegynnerflaksen min er over nå Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Du har jo fortatt et veldig solid lag så runden er nok ikke ferdig enda Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Man setter ikke ut Brown, men burde tatt noen forhåndsregler med Big Ben ute. Vick varierer veldig i prestasjonene når han får sjansen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Brown droppet jo en 30+ yard touchdown som han burde ha tatt i mot. Vick var jo brukbar i går. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. oktober 2015 Del Skrevet 2. oktober 2015 Vick er vel kanskje den beste backup QBen i ligaen etter min mening. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2015 Sier ikke Vick ikke er god, men han er veldig opp og ned i prestasjonene. Det må man legge til i vurderingen når man starter en WR som spiller med han. Men igjen, man starter Brown uansett. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 Leder matchuppen med 40 poeng før kveldens siste kamp. Vent å se Ingram og Randle få 41 poeng... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2015 Bør holde inn selv, takket være nok en kjempeuke for Freeman. Men er vanvittig skuffa over Peyton Manning... Kommer seg såvidt over ti poeng idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå