Lyspaere Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Fitz tok over der ja Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Verste er at John Brown hadde en 56 yard reception tatt fra seg pga. defensive pass interferance.. Dette går ikke helt som planlagt, dessverre! Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Ser bra ut denne runden Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 Benken min tok over 60p, valgte feil qb, rb, te og flex.. Svir hvis jeg taper matchupen så vidt nå Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Benken min tok over 60p, valgte feil qb, rb, te og flex.. Svir hvis jeg taper matchupen så vidt nå Vel, så er det deilig å møte Tony Romo, Lynch og Graham da.. Toppspillerne mine vil ikke spille idag. Lenke til kommentar
10theri Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Tar det (nesten) for gitt at ukens matchup mot Thunder Ducks er vunnet, med 36 poengs forsprang før han sender TE Dwayne Allen og WR T.Y. Hilton på banen i natt. Wilson med 23.04 poeng (Heldigvis ikke mer, go packs!) og Beckham med 23.60 poeng fører an. Et generelt bedre snitt av både WRene og RBene gir 99.84 som fasit for week 2. Litt surt at jeg ikke smalt til med Colin Kaepernick på QB, så hadde jeg passert 100 poeng og sluppet den veldig blandede følelsen under nattens kamp mellom Packers og Seahawks når Wilson var på sitt beste. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Benken min tok over 60p, valgte feil qb, rb, te og flex.. Svir hvis jeg taper matchupen så vidt nå Vel, så er det deilig å møte Tony Romo, Lynch og Graham da.. Toppspillerne mine vil ikke spille idag. Sanders, A.Brown og Gostkowski reddet runden for meg. Så Seahawks kampen, overrasket over hvor lite Graham ble brukt. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Tar det (nesten) for gitt at ukens matchup mot Thunder Ducks er vunnet, med 36 poengs forsprang før han sender TE Dwayne Allen og WR T.Y. Hilton på banen i natt. Wilson med 23.04 poeng (Heldigvis ikke mer, go packs!) og Beckham med 23.60 poeng fører an. Et generelt bedre snitt av både WRene og RBene gir 99.84 som fasit for week 2. Litt surt at jeg ikke smalt til med Colin Kaepernick på QB, så hadde jeg passert 100 poeng og sluppet den veldig blandede følelsen under nattens kamp mellom Packers og Seahawks når Wilson var på sitt beste. Det skal godt gjøres å ta deg nå ja. Hadde jeg bare spilt Brady i stedet for Ryan så hadde jeg fortsatt hatt en sjanse, men 36 poeng foir Hilton og Allen er ikke realistisk i det hele tatt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Tar det (nesten) for gitt at ukens matchup mot Thunder Ducks er vunnet, med 36 poengs forsprang før han sender TE Dwayne Allen og WR T.Y. Hilton på banen i natt. Wilson med 23.04 poeng (Heldigvis ikke mer, go packs!) og Beckham med 23.60 poeng fører an. Et generelt bedre snitt av både WRene og RBene gir 99.84 som fasit for week 2. Litt surt at jeg ikke smalt til med Colin Kaepernick på QB, så hadde jeg passert 100 poeng og sluppet den veldig blandede følelsen under nattens kamp mellom Packers og Seahawks når Wilson var på sitt beste. Det skal godt gjøres å ta deg nå ja. Hadde jeg bare spilt Brady i stedet for Ryan så hadde jeg fortsatt hatt en sjanse, men 36 poeng foir Hilton og Allen er ikke realistisk i det hele tatt. Hvorfor i all verden benket du Brady? Brady EIER Buffalo, uansett hvem som er trener der oppe... Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 21. september 2015 Del Skrevet 21. september 2015 Tar det (nesten) for gitt at ukens matchup mot Thunder Ducks er vunnet, med 36 poengs forsprang før han sender TE Dwayne Allen og WR T.Y. Hilton på banen i natt. Wilson med 23.04 poeng (Heldigvis ikke mer, go packs!) og Beckham med 23.60 poeng fører an. Et generelt bedre snitt av både WRene og RBene gir 99.84 som fasit for week 2. Litt surt at jeg ikke smalt til med Colin Kaepernick på QB, så hadde jeg passert 100 poeng og sluppet den veldig blandede følelsen under nattens kamp mellom Packers og Seahawks når Wilson var på sitt beste. Det skal godt gjøres å ta deg nå ja. Hadde jeg bare spilt Brady i stedet for Ryan så hadde jeg fortsatt hatt en sjanse, men 36 poeng foir Hilton og Allen er ikke realistisk i det hele tatt. Hvorfor i all verden benket du Brady? Brady EIER Buffalo, uansett hvem som er trener der oppe... Skulle til å spørre om det samme, kan ikke benke Brady! Det du kan gjøre er å trade han mot Brees Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 (endret) Haha. Gjør ikke den feilen en gang til. Men Brady eller ei, du knuste meg uansett. Det blir godt å få tilbake Le'Veon Bell fra suspensjon nå. Endret 23. september 2015 av jenskristian Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Håh, Bell tilbake er dødelig. Når DeAngelo Williams klarer å produsere monstertall, imagine når Bell blir mannen med ballen der. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 23. september 2015 Del Skrevet 23. september 2015 Potensialet er enormt, men prøver å ikke ha alt for høye forventninger. Siden jeg er et lag midt på treet (1-1) uten han, bør jeg ha en grei sjanse til å komme til playoffen med han i tillegg. Kan ikke se for meg at han ender opp utenfor topp 5 blant running backs så lenge han holder seg skadefri. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Byttet inn Freeman rett før kampstart. 2TDs nå, og 18.20 poeng! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 "Chris Ivory is active". Meg i rævva. Lenke til kommentar
10theri Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 "Chris Ivory is active". Meg i rævva. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. september 2015 Forfatter Del Skrevet 27. september 2015 Faen så happy jeg er for å ha byttet inn Freeman rett før kampen begynte... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 "Chris Ivory is active". Meg i rævva. Benken min har mer poeng enn laget atm... Lenke til kommentar
10theri Skrevet 27. september 2015 Del Skrevet 27. september 2015 "Chris Ivory is active". Meg i rævva. Benken min har mer poeng enn laget atm... Hadde du spilt Blount hadde du nok allerede langt på vei avgjort denne matchupen. Veldig åpent nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå