dnthalhuk Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Skal mye til å ta igjen 27 poeng på en TE. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Ja, det skal mye til. Men jeg er fortsatt favoritten til å vinne i følge projections baren(127,74 -119,12). Har også en veldig fin matchup for Jordan Cameron mot Redskins denne uken som jeg forventer for minst 10 poeng. Har fortsatt trua siden jeg har Charles, Aaron Rodgers og DT! Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 12. september 2015 Del Skrevet 12. september 2015 Det er spesielt Rodgers som skremmer meg: "In two games against the Bears last year, he threw for 617 passing yards with 10 touchdowns and zero interceptions" I tillegg til de du nevnte har jo også Andre Ellington, Chris Ivory og Jordan Matthews veldig gode matchups. Hele laget ditt ser rett og slett bunnsolid ut denne runden, så jeg blir veldig fornøyd om jeg endre opp med å vinne. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. september 2015 Forfatter Del Skrevet 13. september 2015 Husk å sette line-ups før kampene begynner idag. Lykke til alle sammen, og måtte den beste (jeg) vinne i år. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Plukket opp Travis Kelce idag tidlig, skal ikke klage hittil Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Kommer seg nå. Jamal og Ivory har begge 10+ poeng. Kan bli bra allikevel dette! Lenke til kommentar
10theri Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Plukket opp James Jones i går. Satte han ikke inn på laget.... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 (endret) Chris Ivory <3 Edit: Jets D <3 Endret 13. september 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 13. september 2015 Del Skrevet 13. september 2015 Plukket opp Travis Kelce idag tidlig, skal ikke klage hittil La inn en claim på han jeg også. Dessverre valgte jeg først i draften og var derfor nummer 10 i waiverrekkefølgen. Plukket opp James Jones i går. Satte han ikke inn på laget.... Gjorde det samme i en annen liga jeg er med i. Spilte Eddie Royal i stedet. Surt. Lenke til kommentar
10theri Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 (endret) Ikke spesielt fornøyd med at Colston, Beckham og Vereen kombinert stod for 13,3 poeng i går. Trenger sårt en god match av Eagles forsvaret og DeMarco Murray mot Falcons i natt. Endret 14. september 2015 av 10theri Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Tapte på litt over 9 poeng første matchup, mye kan vel skyldes elendig dag på jobben for Colts. Hadde både Gore og Johnson, men det ble jo ikke mange poeng der - samtidig som at fuckings defense taper 5 poeng til motstanderens.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. september 2015 Del Skrevet 14. september 2015 Demaryuis Thomas har visst brukket noe i hånda... Ellington ble også skadet og er usikkert hvor lenge han er ute. I alle fall et par uker virker det som... Dez Bryant brakk noe i foten, og er ute i 3-6 uker. Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Carlos Hyde to the rescue! Langt fra fornøyd med WRene mine, men det gjør ikke noe når RBene mine overpresterer så til de grader. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 Gratulerer. Kjipt å tape pga. to spillere, men kommer tilbake sterkere. Lenke til kommentar
10theri Skrevet 15. september 2015 Del Skrevet 15. september 2015 (endret) Murray løp inn til godkjent, men når Eagles forsvaret ikke klarer å stoppe Julio Jones (Som er på laget til HighVoltageFootball) så ble mye av kampen avgjort der. "Heldigvis" så hadde jeg fortsatt tapt matchupen med James jones på laget, så slipper jeg ihvertfall å irritere meg over det. Edit: Ellers er jeg også ekstremt skuffet over mine WR. Kombinert 7,3 poeng er smått komisk. Wilson (16.14), Murray (14), Witten (18) og Crosby (7) med godkjent. Endret 15. september 2015 av 10theri Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 18. september 2015 Del Skrevet 18. september 2015 Var veldig usikker på om jeg skulle beholde en småskadet cj anderson i lineup'en eller ikke. Endte med å sette han ut av laget, men ombestemte meg, ville ikke overreagere på en dårlig sesongstart og bytta han inn igjen like før jeg la meg.. 2.90 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. september 2015 Forfatter Del Skrevet 20. september 2015 Jeezes for en tragisk runde. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. september 2015 Del Skrevet 20. september 2015 x2. Dette ser ikke bra ut. John Brown gjør nada når Palmer og Cardinals har godt over 40 poeng, mens Gio Bernard har 17 poeng på benken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå