MartinF Skrevet 30. august 2015 Forfatter Del Skrevet 30. august 2015 Da var draften over. Show Me Your TD’s stiller med følgende mannskap i år: Show Me Your TD’s QB: Peyton Manning QB: Jameis Winston RB: Matt Forte RB: Shady McCoy RB: Davonta Freeman RB: Melvin Gordon WR: Golden Tate WR: DeAndre Hopkins WR: Michael Floyd WR: Roddy White TE: Martellus Bennett TE: Zach Ertz K: Matt Bryant DEF: Seattle Seahawks Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Herlig draft, spesielt når alle dukker opp! Fornøyd med min egen draft: QBs: Aaron Rodgers Joe Flacco Rimelig fornøyd med å få Rodgers i runde 3. Skulle i utgangspunktet gå for Big Ben, men når man får så bra value i runde 3 kan man ikke si nei. Kommer mest sannsynlig til å trade bort Flacco eller waive han når det kommer noen fine pickups. RBs: Jamaal Charles Andre Ellington Chris Ivory LeGarette Blount Gio Bernard Tre Mason Jævla digg å få Charles. Kommer til å være stor denne sesongen. Ellington også en bra fyr å ha, så lenge han holder seg skadefri. Bra gruppe ellers! WRs: Demaryius Thomas Jordan Matthews John Brown Eric Decker Tyler Lockett Fornøyd med de fire første WRs. Dukker uansett opp noe snadder på waiver wire'en så håper jeg treffer på noen á la Odell Beckham Jr. som i fjor! TE: Jordan Cameron Grei nok spiller, møter relativt enkel motstand de første ukene og er et par fine spillere på waiveren som blir vurdert. Alt i alt fornøyd, spesielt med kjernen Aaron Rodgers, Jamaal Charles og Demaryius Thomas! Gleder meg til uke 1 nå! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Jeg er temmelig fornøyd med min draft også. Ergrer meg litt at Green, Thomas og Jones ble tatt 17-19. Jeg satt med valg 20 og 21 og fikk derfor to fra neste nivå med receivere, når jeg gjerne skulle hatt en av eliten. Ellers sitter jeg på tre suspenderte spillere og tre rookies så de første ukene kan bli tøffe, men satser på at alle er på banen og i storform tidsnok til å sikre meg en playoffplass. Alt man trenger er tross alt å bli blant de seks beste... QB: Matt Ryan, Tom Brady RB: Le'Veon Bell, Jonathan Stewart, Ameer Abdullah, Ryan Mathews WR: T.Y. Hilton, Alshon Jeffrey, Amari Cooper, Nelson Agholar, Martavis Bryant TE: Dwayne Allen K: Justin Tucker DEF: Bills Edit: Når jeg ser på playoffoppsettet så ser det ut som det er lag 1-4 som kjemper om tittelen, mens lag 5-6 spiller om femteplassen, så da handler det om å bli topp fire innen sesongen er over. Endret 30. august 2015 av jenskristian Lenke til kommentar
10theri Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 (endret) Relativt fornøyd med min første draft. Merker jeg ligger litt bak rent kunnskapsmessig, men satser på at gutta skal løpe inn poengene jeg trenger for playoff, som får være målet. Victorious Secret stiller med følgende mannskap. QB Russel Wilson QB Colin Kaepernick RB DeMarco Murray RB T.J. Yeldon RB Todd Gurley RB Tevin Coleman RB Shane Vereen WR Odell Beckham WR Mike Evans WR Marques Colston WR Breshad Perriman TE Jason Witten K Mason CrosbyDEF Eagles Endret 30. august 2015 av 10theri Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Ikke et dårlig lag det der 10theri, muligens en rookie for mye, men flere spennende spillere! 1 Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 30. august 2015 Del Skrevet 30. august 2015 Håper bare Adrian Peterson tar ny rush rekord i år. fint å få han på 4th pick Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 31. august 2015 Del Skrevet 31. august 2015 Vennesla Bolts 2015/16 QB Ryann Tannehill (RD 11) QB Sam Bradford (RD 14) RB Jeremy Hill (RD 2) RB Carlos Hyde (RD 4) RB Doug Martin (RD 6) RB Isaiah Crowell (RD 9) WR Brandin Cooks (RD 3) WR Sammy Watkins (RD 5) WR Desean Jackson (RD 10) WR Vincent Jackson (RD 8) WR Allen Robinson (RD 7) TE Rob Gronkowski (RD 1) K Cody Parkey (RD 12) DEF Miami Dolphins (RD 13) Mye gambling fra meg i årets draft, og tviler sterkt på at jeg kommer til å gjøre det like bra som forrige sesong i regular season. Har dog mange spillere som kan vi sitt store gjennombrudd i år (Tenker da spesielt på Cooks, Hill og Hyde), så håper jeg klarer å snike meg med inn i playoffs. Og som vi så i fjor kan absolutt alt skje der. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 2. september 2015 Del Skrevet 2. september 2015 Julius Thomas har fått vondt i fingeren og da har man allerede sin første skade. Håper de resten overlever siste pre-season kamp Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Nå er det klart at Brady kommer til å få spille hele sesongen: http://www.nfl.com/news/story/0ap3000000520618/article/judge-nullifies-tom-bradys-fourgame-suspension Jeg har jo Gronk på laget, så er godt fornøyd med det. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 3. september 2015 Del Skrevet 3. september 2015 Jeg er selv veldig fornøyd med å ha valgt Brady. Hadde stor tro på han selv om han bare fikk spiller 12 kamper i år. Nå som han spiller hele sesongen er Matt Ryan tilgjengelig for trade hvis noen ønsker en oppgradering på QB-plass. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. september 2015 Del Skrevet 4. september 2015 Kjører på med VGmanager i år også da, https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1624703 Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 6. september 2015 Del Skrevet 6. september 2015 Neste helg er vi endelig i gang Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Gleder meg som faen Reminder på VGmanager; http://www.vgmanager.no/no/football-fantasy-2015/leaderboards/diskusjon_no Passord: Diskusjon.no2014 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Får vi opp en reserve spot på laget vårt? Synes det er nesten obligatorisk å ha med. Teit å kaste ut spillere som ikke er ledige før i uke 6 og utover fordi man ikke kan ha skada spillere på benken. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2015 Forfatter Del Skrevet 7. september 2015 (endret) Man kan ha skada spillere på benken. EDIT: Vi hadde en IR på Yahoo, men det har de ikke mulighet for på NFL.com. Endret 7. september 2015 av MartinF Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Enig. Skader er en del av gamet. 5 plasser på benken bør være mer enn nok. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 8. september 2015 Del Skrevet 8. september 2015 Man kan ikke ha egen IR spot på NFL, men du kan ha en RES som er for PUP og SUS. Jeg stemmer ihvertfall for det Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. september 2015 Del Skrevet 10. september 2015 Bare noen timer igjen nå, gleder meeeg 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 (endret) Hadde gjort seg med de 6 poengene Scobee har rotet bort så langt... Fin start på sesongen Endret 11. september 2015 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 11. september 2015 Del Skrevet 11. september 2015 Godt fornøyd med at Gronk fikk 27.4 poeng denne runden. Nå må jeg bare ikke rote bort seieren ved å starte feil QB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå