Tafsen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kva er poenget med å droppe spelera i frå laget sitt framfor å trade dei med FA? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Du trader ikke med free agency. Du henter spillere, og da må du nødvendigvis droppe spillere om du ikke har plass i stallen. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Men du kan sette opp ein waiver claim? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Ja, Waiveren foregår fra rundene starter, til onsdag etter kampene. Da går man igjennom en waiverliste. Denne uken er den omvendt av draftrekkefølgen. Da can man "claime" spillere, og man får dem hvis ingen over deg på waiveren har tatt han. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Du vant ganske greit til slutt Martin 2td til Welker, not bad. Btw Tom har ein sjuuuk kamp! Femte mest pashing yards i løpet av ein kamp igjennom tidene. 517 yards!!! Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Ben Roethlisberger ødela alt for meg. Han blir garantert benka neste runde. Hele laget mitt underpresterte til tusen. Så selv om jeg på papiret har et bra lag betyr det ikke en dritt. A.J Green var den eneste på laget som fikk en TD. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Hoh, akkurat nå er jeg utrolig lettet. Helgen åpner med en inactive Arian Foster og jeg må dermed ut på markedet for å finne en erstatter for denne uken. Heldigvis gjør jeg er OK valg med Hester som WR flex. Fortsetter med at Matt Ryan underpresterer, og Steelers DEF ikke spiller defense likevel og lekker som en sil mot Ravens. Når jeg står igjen med to spillere, Moreno og Welker så blir det klart at her må jeg sette min lit til Welker. Det løsner heldigvis for Welker, og jeg ender likevel opp ganske klart foran, med 104 poeng. Neste uke så håper jeg å ha Foster tilbake. Lenke til kommentar
colert Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Har tre TE på rosteren min, hvor to er åpen for trade (Scott Chandler og Kellen Winslow). Hvis noen er interessert i en trade, så bare si ifra! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Du trenger ein ny QB martin Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Du trenger ein ny QB martin Nei? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Grossman som starting QB for meg i week two, det hadde jeg aldri forventet faktisk Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 It's game time! Good luck guys Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Da var jeg hjemme fra Oslo og endelig tid til å følge runden. Observerer at Rex har to interceptions allerede. Not good, not good at all! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 ...En viss spiller her inne kommer sannsynligvis til å angre at han starter Romo foran Cam Newton om han fortsetter spillet ut kampen... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Nice jinx Bra for Packers Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Faen jeg hater å plutselig havne en 17-20 poeng bak. Føles umulig å komme tilbake da... Selv om jeg har igjen to RBs som kommer til å sanke litt poeng Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Og der kom nummer 3. Newton kom raskt ned igjen på jorda. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Jess, da gjelder ikke det jeg sa om Newton tidligere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 (endret) Blir forresten tap her... Grossman ser ikke ut til å nå de 18-19 poengene jeg forventet av han... Johnson har også prestert for dårlig. I tillegg til Williams. Ja, jeg har igjen tre spillere, men kommer ikke til å kunne ta inn dette uansett.. EDIT: Så scorer C. Johnson likevel. Lol, yay! Under 20 poeng kan jeg ta inn.. EDIT: Nevermind, nærmer seg 30 poeng igjen... Endret 18. september 2011 av MartinF Lenke til kommentar
colert Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Johnson har også prestert for dårlig. Never say never med megatron på laget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå