Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Jeg er klar for en ny sesong men holder meg til NFL.com.

Når det gjelder PPR foretrekker jeg det som tidligere har vært, men villig til å gi det en sjanse.

Kicker ser jeg ingen grunn til å fjerne.

Spilling om penger er jeg ikke interessert i. Så jeg holder meg til gratis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Skjære seg synes jeg ikke det skal selv om det kun er åtte deltakere. Er noe lite, men ser ikke noen grunn til å avlyse. Forhåpentligvis kan vi imidlertid få med 2-4 stk til, men ingen vits å få med noen som kommer til å miste interessen etter noen uker. Vi kan jo eventuelt vurdere å flytte tilbake til NFL.com dersom det var det som gjorde at noen stod over?

Når det gjelder tidspunkt for draft så passer alt utenom 20-23. august for meg så lenge det er utenfor vanlig arbeidstid.

Endret av jenskristian
Lenke til kommentar

Dere som vil ha NFL.com må gjerne begrunne hvorfor. Hva er det som er så tiltrekkende med den tjenesten?

- har allerede nfl fantasy apps på telefon og nettbrett

- er inne på nfl.com jevnlig uavhengig av fantasy

- er bygd inn i gamepass launcheren (for øyeblikket ser det ikke ut til å fungere helt)

Har lyst til å melde meg på ligaen, men er rett og slett redd for at jeg kommer til å bli inaktiv utover i sesongen. Er aldri inne på yahoo, og vet med meg selv at jeg fort glemmer bort denne type spill når det er på tjenester jeg ikke benytter meg av ellers. Har jeg først glemt det noen uker mister jeg interessen/motivasjonen.

Uansett, det er bare meg, følger denne tråden nå i tilfelle det skiftes til nfl.com

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er fremdeles mest keen på Yahoo, men samtidig syns jeg åtte lag er for lite. Om det er overveldende interesse for NFL.com, så kan jeg bukke etter for det ønsket, om det er det flertallet vil. Draften må vi få unnagjort Søndag 30. august mener jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...