Bilael Skrevet 19. juli 2015 Del Skrevet 19. juli 2015 Jeg er klar for en ny sesong men holder meg til NFL.com. Når det gjelder PPR foretrekker jeg det som tidligere har vært, men villig til å gi det en sjanse. Kicker ser jeg ingen grunn til å fjerne. Spilling om penger er jeg ikke interessert i. Så jeg holder meg til gratis. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2015 Dere som vil ha NFL.com må gjerne begrunne hvorfor. Hva er det som er så tiltrekkende med den tjenesten? Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 20. juli 2015 Del Skrevet 20. juli 2015 For min del fordi jeg ønsker begrense antall sider å forholde meg til. Ta i bruk enda en side/tjeneste grunnet en liga synes jeg er unødvendig. Så kall det gjerne latskap Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2015 Latskap er notert. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2015 (endret) Vi har åtte deltagere i ligaen så langt. Hvis noen vet om flere som er interesserte i å delta, så tips de gjerne om ligaen! 2 eller 4 til hadde vært greit. https://yho.com/nfl?l=247157&k=31fbaac1131a61c1&ikey=c71ce27e6c002325 Endret 30. juli 2015 av MartinF Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Det virker som interessen har dabbet fra tidligere. Det var vel ikke mer enn to sesonger tilbake hvor det måtte opprettes to ligaer? Har folk forsvunnet eller skremmer det bort så mange at det byttes til Yahoo? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Virker ikke som interessen er der i år. Vi må avtale draft-dato, men det er labert her inne, ja. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Jeg er med, jeg er supergira. Blir kjempeskuffet dersom dette skulle skjære seg. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 (endret) Skjære seg synes jeg ikke det skal selv om det kun er åtte deltakere. Er noe lite, men ser ikke noen grunn til å avlyse. Forhåpentligvis kan vi imidlertid få med 2-4 stk til, men ingen vits å få med noen som kommer til å miste interessen etter noen uker. Vi kan jo eventuelt vurdere å flytte tilbake til NFL.com dersom det var det som gjorde at noen stod over? Når det gjelder tidspunkt for draft så passer alt utenom 20-23. august for meg så lenge det er utenfor vanlig arbeidstid. Endret 11. august 2015 av jenskristian Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. august 2015 Del Skrevet 11. august 2015 Drafttidspunktet bør være en søndag rundt 19:00 eller noe. 23 aug passer ikke. Lenke til kommentar
MythiC8 Skrevet 14. august 2015 Del Skrevet 14. august 2015 Dere som vil ha NFL.com må gjerne begrunne hvorfor. Hva er det som er så tiltrekkende med den tjenesten? - har allerede nfl fantasy apps på telefon og nettbrett - er inne på nfl.com jevnlig uavhengig av fantasy - er bygd inn i gamepass launcheren (for øyeblikket ser det ikke ut til å fungere helt) Har lyst til å melde meg på ligaen, men er rett og slett redd for at jeg kommer til å bli inaktiv utover i sesongen. Er aldri inne på yahoo, og vet med meg selv at jeg fort glemmer bort denne type spill når det er på tjenester jeg ikke benytter meg av ellers. Har jeg først glemt det noen uker mister jeg interessen/motivasjonen. Uansett, det er bare meg, følger denne tråden nå i tilfelle det skiftes til nfl.com 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Foreslår at MartinF (som GM) tar en endelig sjefsavgjørelse ang. plattform i dag/morgen, og legger ut dato for draft - så kan vi jobbe oss videre derfra Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. august 2015 Forfatter Del Skrevet 20. august 2015 Jeg er fremdeles mest keen på Yahoo, men samtidig syns jeg åtte lag er for lite. Om det er overveldende interesse for NFL.com, så kan jeg bukke etter for det ønsket, om det er det flertallet vil. Draften må vi få unnagjort Søndag 30. august mener jeg. Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 nfl.com er greit nok. Lenke til kommentar
Le_Chuck Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Enig. Ikke noe imot yahoo, men hvis NFL fører til flere deltakere, bør vi gå for den. Lenke til kommentar
10theri Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 Jeg vet ikke hva jeg driver med uansett, så Yahoo eller NFL blir sånn sett ett fett for min del. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 20. august 2015 Del Skrevet 20. august 2015 For min del betyr det ikke noe om det blir NFL.com eller Yahoo, men jeg synes vi skal bytte til NFL.com hvis det betyr at vi kan få økt ligaen til 10-12 lag. 8 lag blir litt lite. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Støtter NFL:.com! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. august 2015 Forfatter Del Skrevet 21. august 2015 Da virker det som det er støtte for NFL.com. Ligaen er åpnet og det er bare å melde seg på. http://fantasy.nfl.com/registration/privateleaguejoin?leagueId=348280League ID: 348280League Password: diskusjon 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 24. august 2015 Del Skrevet 24. august 2015 Vi mangler 6 lag i ligaen so far. Får vi inn disse, eller er det aktuelt å kutte noen lag? Hvem er med i pengepotten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå