Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1: Enig at Yahoo er bedre

2: Ingen problem med PPR

3: Kickers are people too! (samma for meg på denne)

4: ok

 

Slenger ut et heller radikalt forslag som oftest blir ignorert, men hadde vært fascinerende å testa det i ein liga ein gang:

1QB/1RB/1WR/1TE/3-4FLEX/1DEF

 

Har også fått en mail om at NFL ligaen er aktivert, antar den ikkje vil bli brukt?

Lenke til kommentar

Hei.

 

Er det plass til meg i ligaen?

Har ikke vært med i denne ligaen før, men hadde vært gøy å spilt i en med norske folk.

Har spilt noen sesonger hos FOX, og veldig fornøyd med opplegget der.

Samme de bruker i serien The League for de som har sett den. Glimrende serie om en Fantasy League.

Endret av Le_Chuck
Lenke til kommentar

Hei.

 

Er det plass til meg i ligaen?

Har ikke vært med i denne ligaen før, men hadde vært gøy å spilt i en med norske folk.

Har spilt noen sesonger hos FOX, og veldig fornøyd med opplegget der.

Samme de bruker i serien The League for de som har sett den. Glimrende serie om en Fantasy League.

 

Så lenge du vil være aktiv, så er det alltid plass! Se min post på forrige side for link til Yahoo!-ligaen.

 

1. Foretrekker NFL grunnet at jeg har mine andre ligaer der også, men er selvfølgelig med på Yahoo.

2. Spennende, stiller meg postitiv

3. Greit, men som allerede nevnt - legg inn en ekstra flex

4. Ja, endelig  :D

 

 

Skjønner det er greit å ha ligaer samlet på samme plattform, men syns det argumentet alene blir litt for tynt. Personlig føler jeg det er viktigere å prøve å få opp interessen, enn å kjøre samme liga år etter år. Personlig syns jeg NFL.com er blitt _kjedelig_.

 

En ekstra flex kan vi sikkert også få til om det er støtte for det.

Lenke til kommentar

Foretrekker selv NFL.com over Yahoo da jeg har så og si alle ligaene jeg er med i der, men kan være spennende med noe nytt. Ellers greit med PPR, men skal vi fjerne kicker vil jeg gjerne ha 2 flex eventuelt 2QBer som er utrolig gøy.  Er med på premiepot, men litt kjedelig om det er så få som blir med på det. 

 

Enig i at vi trenger flere enn fire som blir med å spille om penger, om det skal være noe vits i det. Med ti deltagere vil vinneren ta hjem 600,-. Da begynner det å bli gøy å spille!

Lenke til kommentar

Har en kompis som også vil være med. Vi er veldig aktive, og spytter gjerne inn litt penger.

Har vært relativt stort frafall i andre ligaer vi har vært med i, så litt innsats er nok smart.

 

Syntes selv kicker har relativt liten funskjon, og flere flex/qb er alltid gøy.

Endret av Le_Chuck
Lenke til kommentar

Har en kompis som også vil være med. Vi er veldig aktive, og spytter gjerne inn litt penger.

Har vært relativt stort frafall i andre ligaer vi har vært med i, så litt innsats er nok smart.

 

 

Kjør på. Vi diskuterte forrige sesong om å øke til 20 lag, men endte opp med 16. Om samtlige fra forrige sesong blir med (noe jeg tviler på), samt at vi får med noen nye fjes, så kan vi lett ende opp med 20 lag denne sesongen.

Lenke til kommentar

Synes vi bør holde oss til 10, maks 12 med mindre samtlige 20 spytter inn penger. Kommer ikke til å være en aktiv liga med så mange. 

 

Alt for få med 10-12 spillere imo. For to år siden så endte vi opp med en liga nummer to fordi alle ikke fikk være med i den ene.

Lenke til kommentar

Ønsker meg selv velkommen i klubben, etter invitasjon fra Martin. Relativt fersk med NFL og helt fersk når det kommer til fantasi-ligaer, så dette kan bli spennende. Skal gjøre mitt beste for å holde meg aktiv og bidra til en bra liga. Regner med at Martin henger over meg på twitter om jeg ikke gjør det. 

Lenke til kommentar

 

Synes vi bør holde oss til 10, maks 12 med mindre samtlige 20 spytter inn penger. Kommer ikke til å være en aktiv liga med så mange. 

 

Alt for få med 10-12 spillere imo. For to år siden så endte vi opp med en liga nummer to fordi alle ikke fikk være med i den ene.

 

Ja, og husker du hvordan det gikk i fjor? Halve ligaen var inaktiv store deler av året. Bedre med en konkurransedyktig liga med 10-12 aktive medlemmer enn en 20-mannsliga med halvparten inaktiv. 

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at en aktiv liga med 12 lag er bedre enn en i stor grad inaktiv en med 20 lag. Når det er sagt så er det mer morsomt med flere lag siden alle ikke da bare sitter med veldig gode spillere, men må prøve å forutse spillere som vil slå gjennom. Hva med å starte med 12 eller 14 lag og så utvide ved behov?

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at en aktiv liga med 12 lag er bedre enn en i stor grad inaktiv en med 20 lag. Når det er sagt så er det mer morsomt med flere lag siden alle ikke da bare sitter med veldig gode spillere, men må prøve å forutse spillere som vil slå gjennom. Hva med å starte med 12 eller 14 lag og så utvide ved behov?

Bra forslag det. Synes dog 20 er i overkant uansett om ligaen er aktiv eller ikke! 12/14 lag med maks 16-18 stykk om interessen er der. 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tviler på at jeg vil melde meg inn i en yahoo-liga, men om dere fortsetter på NFL.com kommer jeg definitivt til å bli med, og være like aktiv som jeg har vært de fire forrige sesongene.

 

Jeg er fortsatt stor tilhenger av NFL.com sitt fantasy-system, og tror en gratis liga på den siden er det beste alternativet. Vi var jo 16 lag i fjor, og mener å huske at de fleste av dem var aktive gjennom hele året. Enkelte mindre regelendringer er jeg dog ingen motstander av, ettersom at standard-poengsystemet er basert på ligaer bestående av ti lag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...