Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Den er kjip. Både 1st og 2nd seed ryker i første playoffrunde er spesielt... :p

 

Sliter selv med å nå neste runde. Kommer til å bli utrolig jevnt mellom meg og Cardiac Strugglers. Jeg har igjen Ryan Matthews mot hans Matty Ice og Keenan Allen. Jeg leder med 16 poeng, så krysser fingrene for en Matthews-TD og Allen blir shadowet av Revis i tillegg til at Packers fortsetter å holde QBer til få poeng på Lambeau Field.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var det over for i denne gang. Hva tenker vi om sesongen? 16 lags liga, er det for mye eller passe eller for lite?

Som Martin også sa innledningsvis i sesongen har jeg foreslått å raise the stakes neste år med litt frivillig premiepot før draften gjennomføres, hva tenker folk om det?

Takk for en morsom sesong :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Mye spennende som skjer i NFL om dagen. Får meg til å tenke på draftinga vi skal ha til sensommeren. Som Martin nevnte før forrige runde kom jeg med idè ifjor om at de som ville kunne delta i ligaen med en innsats i form av penger. Hva tror dere? Jeg tror at dersom de som vil får muligheten til å spytte inn 100 kr hver, for så at vinneren "takes it all" eller noe, så kunne det vært moro.

Lenke til kommentar

Enig i at en hundrings for deltagelse kan være noe å teste ut neste sesong. Det kan også fungere som et insentiv for å være mer aktiv i ligaen, når man har innsats på spill. Men vi kan jo kjøre en strawpoll for å se. Har oppdatert pollen i tråden nå.

 

I tillegg går jeg tilbake til dee forslagene mine fra forrige sesong om å flytte til ESPN eller Yahoo, samt evt. prøve oss på PPR: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1353613&p=22048075

Lenke til kommentar

Jeg mener kanskje at følgende utbetaling kunne vært ideelt for oss (med 100 kr innsats):

3. plass: 50,-

2. plass: 200,-

1. plass: resten

 

Stemmer for å fortsette på NFL sine sider. Synes de har ett veldig bra opplegg med god app til tablets og mobiler. Har dog ikke kunnskap om de foreslåtte klientene du nevner, så er åpen for argumentasjoner og grunner for å bytte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er med å ha innsats da det er kjipt når 2-3 er inaktiv de fleste rundene. Har prøvd ut ESPN sin Fantasy-client, og synes den er middelmådig. Har ikke prøvd Yahoo sin, men regner med at den har et like håpløs brukersnitt som Yahoo sin basketfantasyside så ser gjerne at vi fortsetter med NFL.com med mindre det finnes en bedre client.

 

PPR hadde jo vært fett! Er med dønn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...