Lyspaere Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Vet det er hit or miss, trenger ny WR kjapt. Takker dog for tilbakemelding, og minner med dette på at Chris Ivory eller Darren Sproles er til "salgs" for en midt på 3 WR Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 + på Johnson for at han møter Panthers, mens Stills møter Steelers. Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 panthers er gavmilde i dag Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 + på Johnson for at han møter Panthers, mens Stills møter Steelers. Du burde nok ha gått for Stills ja... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. november 2014 Forfatter Del Skrevet 30. november 2014 Hvem hadde trodd at uken før playoffen startet jeg Mark Sanchez som QB og får 20+ poeng? Ikke jeg ihvertfall! (Nå var ikke det i dag da, but still) Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 + på Johnson for at han møter Panthers, mens Stills møter Steelers. Du burde nok ha gått for Stills ja... Haha, coach of the year..... Erreeee mulig. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Hadde jeg startet Reed og Stills framfor Witten og Johnson hadde jeg vært sikret seier nå, men neida, hadde ikke lyst på 30 poeng jeg.. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Ligger 0,28 poeng under, med Chris Ivory igjen nå... Dæven skulle jeg tape nå. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Gratulerer til alle som nådde playoffs! Kjedelig å ikke gå videre, spesielt når jeg sitter med 5th best på scored points, men sånn eeer det. Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Det var såvidt, men den satt. Alltid kjedelig å ha bra med points, men havne uttafor. I en annen liga eg er med i fikk han som hadde scora mest points sisteplass, med 4-9. Han hadde 1.1 poeng mer enn han som vant. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Var du som sendte meg ut i fjor også Bibitis! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2014 Gleder meg til playoffen i år. Etter et par svake sesonger med 10. plasser, så er jeg tilbake med 2nd seed og en mulighet til å slå tredjeplassen min fra 2011. Mr. Vennesla er storfavoritt spør du meg. Tar ekstremt mange poeng uke inn og uke ut og har vært veldig "heldig" med motstandere som ser ut til å aldri ta poeng. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Vant min kamp med 0,98 poeng takket være et siste field goal av Caleb Sturgis. Mulig jeg hadde nådd playoffen også med tap, men greit å slippe å satse på tie breakers. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Ble seier selv med 120.14 poeng mot Helgeroa Seahawks 105.20 poeng. Kickern min Cody Parkey har hatt to syke uker nå, med 19 og 15 poeng. Tar gjerne en syk uke til! Møter et veldig bra lag i første runden i playoffet, som kan bli en veldig spennende match! Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Til tross for at jeg var det beste laget i regular season føler jeg meg langt fra selvsikker før første playoff-kamp. Balotellis Bibitis har en haug med uforitsigbare playmakere, og spesielt Josh Gordon og Jordy Nelson skremmer meg. Jeg har en god del dårlige matchups på RB-plassen (Morris mot St. Louis og Miller mot Baltimore) i tillegg til at Rashad Jennings fortsatt sliter med skade. Breesus har dog vært god i det siste, og møter Carolina denne uken, så håper han kan redde meg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Miller får en lettere matchup mot Ravens nå som Haloti Ngata ble utestengt i alle fall. Helt forferdelig start så langt for meg, Alshon Jeffery med 1.60 poeng med én quarter igjen... Håper på garbage time poeng. EDIT: Haha, bønnene mine ble hørt 15 sekunder etter jeg postet innlegget. Endret 5. desember 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2014 -3 her. Glemte å bytte Bears D.... Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 sliter med brees i en annen liga, så han må gjerne slå til med litt garbage time Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Helvette, Browns sitt D/ST med sin andre TD for dagen, med en poengsum på 23 poeng. Jeg startet Saints sin D/ST over dem, og som takk har de -1 poeng... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2014 Ryker faen meg i første runde av playoffen. Viktig å underprestere den uken det er viktigst... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå