Lyspaere Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Tell me about it. Blir 4-7 denne uka, men på poeng scoret så er jeg på 5 plass... Så jævla irriterende. Skal dog sies at Kristiansand Thunder Ducks knuste meg denne runden. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 17. november 2014 Del Skrevet 17. november 2014 Du skulle spurt meg om Jonas Gray når vi diskuterte trade Tragisk at jeg hadde en spiller som fikk 43.90 poeng på benken, men hadde heldigvis en god uke for mange av de spillerne jeg hadde på banen. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 Jeg skulle det vettu... Herregud... Hadde dog fortsatt tapt Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. november 2014 Del Skrevet 18. november 2014 (endret) Ble heldigvis seier her til slutt allikevel! Kan takke Eddie Lacy for det! Var en must win runde for meg, og takket være Raufoss Wildings ser ting mye bedre ut i divisjonen! Endret 18. november 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. november 2014 Forfatter Del Skrevet 18. november 2014 Bare to uker til kvarten i play-offen starter. Jeg kan miste Allen og Sanders denne uken, samt at jeg har en bye på Bell, så det kan fort bli en tøff uke her. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 19. november 2014 Del Skrevet 19. november 2014 Hadde en benk full av byes forrige uke da. Hadde dog ikke fått med meg situasjonen til Sanders når vi trada cft:p tror den kan bli god for det Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Ok+ uke med 137.74 poeng. Ser lyst ut med playoffs nå! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 132,16 for meg, er evig optimist og håper fortsatt på play-off plass! Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 25. november 2014 Del Skrevet 25. november 2014 Spenning til siste runde. Blir umulig å spå 3-8 plass når tiebreaker er head to head. Bør vel helst vinne for å komme meg på 7-6 og ha en sjanse. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 Prøver å bytte til meg en decent WR for tiden. Kan gi en decent RB tilbake i form av Chris Ivory eller Darren Sproles. Ønsker en fair trade, men kom gjerne med forslag om du har behov for ekstra RB.Har forresten også en TE i Reed og QB i Flacco for dem med behovet. North Norwegian Saints Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Ønsker alle aktive lykke til både i kveld, søndag og på mandag! Personlig trenger jeg seier for å vinne divisjonen, men er heldigvis sikret playoffs. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Ønsker alle aktive lykke til både i kveld, søndag og på mandag! Personlig trenger jeg seier for å vinne divisjonen, men er heldigvis sikret playoffs. Er ikke du Angels from Hell? Er du da safe med 7-5? Jeg har 5-7 og håååper på playoff plass, hehe Lykke til alle sammen! Endelig gir Megatron litt poeng også Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Ønsker alle aktive lykke til både i kveld, søndag og på mandag! Personlig trenger jeg seier for å vinne divisjonen, men er heldigvis sikret playoffs. Er ikke du Angels from Hell? Er du da safe med 7-5? Jeg har 5-7 og håååper på playoff plass, hehe Lykke til alle sammen! Endelig gir Megatron litt poeng også Jepp. Er det ikke de to beste fra hver divisjon som går til playoffs da? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Divisjonene har ikke noe å si. De åtte beste overall går tikl playoffen. Se her for hvem som ligger an til å bli med nå. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Nei, tror det er de 8 beste i ligaen. Mulig jeg tar feil, men det kan vel Martin svare på. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. november 2014 Forfatter Del Skrevet 27. november 2014 Er de åtte beste ja. Det var ingen mulighet å sette divisjonsvinnere til playoff. Men jeg antar at alle fire som vinner sin divisjon, også har god nok rekord for å nå playoffen. ^^ Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Ikke nødvendigvis. Divisjon West er jevn som pokker og kan godt stjele playoff plass fra en annen divisjon. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hva tror dere om å starte Charles Johnson framfor Kenny Stills? Idiotskap, eller mulig winner? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Brees > Bridgewater Men helt ærlig så er jeg ikke høy på noen av dem. Men det er bare meg. Begge er totalt hit or miss, men Johnson får halvt kudospoeng for de siste par ukene. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 (endret) Tja... Vanskelig å stole på Kenny Stills som variere veldig i prestasjonene sine, men med Brandon Cooks ute for resten av sesongen, vil han bekomme en større del av offenset til Saints. Han er også en deep threat og Carolina sitt secondary er ikke allverden Charles Johnson får mange targets, men ville selv gått for Kenny Stills. For øvrig enig med Martin at de begge er hit or miss. Endret 30. november 2014 av cfthompson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå