Corporal Jenkinson Skrevet 28. oktober 2014 Del Skrevet 28. oktober 2014 Har prøvd å trade til meg running backer flere ganger, men er ikke mye interessante spillere på laget mitt ser det ut til... Jeg har sendt en bruker beskjed om at laget hans ville bli overtatt om han ikke gjorde noen endringer. Ikke hørt noe, så der vil det komme inn en ny bruker.Ellers har vi vel aldri vært veldige "aktive". Waiveren brukes, men det er ingen her inne som virker å være villige til å trade, og det er litt kjedelig. Jeg har Julio Jones på min trading block nå, om noen skulle være interessert. Du kan få Alshon Jeffery for Julio? hehe... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Dersom noen er i QB krise så kan de komme med forslag til meg for Flacco Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 Nick Foles skadet. Da var denne uken tapt allerede. Game over. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. november 2014 Forfatter Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Sanders med skade og. Questionable return. Dette går jo strålende. Med bye week på Julio og Atlanta i tillegg, så er det jo et flust av spillere på laget mitt som kan ta poeng. Not. EDIT: Han er tilbake. Endret 2. november 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Dette er nok den verste runden jeg noensinne har spilt på fantasy. Hjelper lite når jeg møter det beste laget i ligaen... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Tradet til meg Vernon Davis for DeAndre Hopkins. Håper og tror Vernon finner tilbake formen fra i fjor. Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Jeg har allerede Gates, som har vært relativt stabil i år, mens Davis har vært en gedigen flopp etter week 1. I tillegg trengte jeg bedre WRs. Tror det er en god deal for oss begge. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. november 2014 Forfatter Del Skrevet 9. november 2014 Virker som det er folk her inne som bare overser trade requests. Jeg har fått flere, men har ventet med å svare på dem, fordi jeg har andre mer spennende requests ute, som ingen svarer på.... Lenke til kommentar
CamJordan Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Hvordan er reglene på Play-Off? 8 lag, det vet jeg. Men er det slik at divisjon vinner går videre og så er resterende 4 wild-cards på en måte ? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. november 2014 Forfatter Del Skrevet 10. november 2014 NFL.com har svært få innstillinger på hvordan man vil ha playoffen, så jeg tror det er topp åtte seeds som går videre uansett. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Ser ut til at jeg endelig vinner. Trenger 16 poeng med Eddie Lacy og Alshon Jeffery igjen. Hadde nok kunne beholdt Rivera i én uke til og trade for Vernon neste uke... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Har også erfaring med at trade request kan bli liggende en stund. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Trenger sterkt en RB denne runden. Er det noen med backup RB som har lyst på en WR fra meg? Har også RB på bye som kan være attraktivt Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Har sendt deg et tilbud Lyspaere som vil gi deg en RB verdt å starte denne uken. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Takk for tilbudet, men det ble for skjevt for min del. Tapet av den spilleren er ikke verd seier denne runden. Han er for god Men tusen takk for at du tilbød noe. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Du får si ifra hvis du ombestemmer deg Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Ja skal gjøre det Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 Du kan jo eventuelt plukke opp Theo Riddick fra waivers om Reggie Bush blir hvilt mot Cardinals. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. november 2014 Del Skrevet 15. november 2014 Vær så snill å aksepter/decline trade request. Er for dumt når de ligger der uten å bli svart på 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 16. november 2014 Del Skrevet 16. november 2014 FML. Taper nok mest sannsynlig for andre gang mot Who Dat HEEL. I løpet av 12 matcher har jeg hatt flere poeng 10 ganger enn Who Dat HEEL, og selvfølgelig, de to gangene jeg har færre er det mot han... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå