Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

  • Vurdere å prøve oss på en PPR League kanskje? (Points per reception-league)
Spennende, har ingen spesiel formening om det - da jeg ikke har satt meg nok inn i PPR league

 

 

Du kan lese litt mer om PPR her: http://www.rotoworld.com/articles/nfl/47757/71/to-ppr-or-not-to-ppr

 

In short; QBs og RBs blir litt mindre viktig, mens WRs, TEs og RBs som også er med på passing plays blir litt mer viktig. Samtidig vil det bli flere spillere som blir relevante fra uke til uke, og "real world value" blir satt mer pris på. I fantasy football er man litt fucked om spilleren din ender opp med 60-70 yards og ingen TDs, men i PPR så kan spilleren ha 60-70 yards og 13-15 catches og fortsatt ha en god dag.

 

 

  • Vurdere å flytte over til ESPN eller Yahoo! som visstnok har bedre fantasy-plattformer. Forandring fryder?
Liker NFL sin platform veldig godt jeg da. Synes de har veldig bra oppsett og liker statistikken de gir fra runde til runde. Har dog ingen erfaring med ESPN eller Yahoo!, så er åpen for alt.

 

NFL.com funker helt greit det, men ut ifra det jeg har hørt og lest så har NFL.com langt svakere projection og statistikk enn det ESPN og Yahoo! har. Yahoo har også visstnok større muligheter for å gjøre ligaen akkurat slik man selv ønsker det. Har selv ikke prøvd noen av delene, men hadde vært litt spennende å prøve noe nytt. Føler at NFL.com fantasy har blitt litt "kjedelig" i lengden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poengbonus prøvde vi vel i fjor i ligaen vår, men jeg føler det er veldig bingo, og litt urettferdig om man ikke får en av topp tre-fire QBs som "alltid" passer 300+ yards. Poeng for rushing attempt er litt som PPR, så det kan vi diskutere.

 

For min del kan vi fjerne defense også, for ingenting er mer irriterende enn å tape 4-5 poeng plutselig fordi motstanderen til defense scorer... :p Men da må vi evt. ha en flex til. QB, RB1, RB2, WR1, WR2, TE, FLEX1, FLEX2 kan funke.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Stevan Ridley med 'torn MCL & ACL', Rashad Jennings ute i 3+ uker til, Knile Davis er blitt backup nå som Jamaal Charles er tilbake, og Lamar Miller kommer til å få langt færre carries nå som Moreno er tilbake fra skade. Gikk plutselig fra å ha ekstremt god dekning på RB-plassen til å ha store problemer. :hm:

 

At Cordarelle Patterson til de grader underpresterer og Alfred Morris er altfor ustabil i prestasjonene sine gjør ikke akkurat situasjonen noe bedre for laget mitt. Veldig glad for at jeg er 5-1 nå, for kommer sannsynligvis til å gå på en god del tap de neste ukene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stevan Ridley med 'torn MCL & ACL', Rashad Jennings ute i 3+ uker til, Knile Davis er blitt backup nå som Jamaal Charles er tilbake, og Lamar Miller kommer til å få langt færre carries nå som Moreno er tilbake fra skade. Gikk plutselig fra å ha ekstremt god dekning på RB-plassen til å ha store problemer. :hm:

 

At Cordarelle Patterson til de grader underpresterer og Alfred Morris er altfor ustabil i prestasjonene sine gjør ikke akkurat situasjonen noe bedre for laget mitt. Veldig glad for at jeg er 5-1 nå, for kommer sannsynligvis til å gå på en god del tap de neste ukene.

Moreno er ute for sesongen.

Lenke til kommentar

Endelig Emmanuel føkkings Sanders! Tre TDs i dag og jeg er kommet godt i gang med Fantasy-matchen min allerede. Nå må jeg bare finne ut om jeg tør å spille Nick Foles denne uken (tviler...) og krysse fingrene at resten av laget, inkludert Juuuuuulio i London presterer. Må vinne igjen etter det tragiske tapet forrige uke.

Lenke til kommentar

Jeg har sendt en bruker beskjed om at laget hans ville bli overtatt om han ikke gjorde noen endringer. Ikke hørt noe, så der vil det komme inn en ny bruker.

 

Ellers har vi vel aldri vært veldige "aktive". Waiveren brukes, men det er ingen her inne som virker å være villige til å trade, og det er litt kjedelig. Jeg har Julio Jones på min trading block nå, om noen skulle være interessert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...