jenskristian Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Jeg har begynt å miste troen på Torrey Smith. Noen som vil gi meg noe for han? De som eventuelt er interesserte kan sende meg et tilbud inne på fantasysiden. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Mine to første pick Eddy Lacy og Alshon Jeffery har hele 36 poeng tilsammen. Herlig... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Er mye bedre rustet denne uken, takket være en god gamble på Eli Manning. Synd den jeg møter, The Discount Double Checks, ikke har gjort noe med laget sitt med flere på bye og IR. Kjedelig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Har endel spillere med bye week, så er litt hit or miss for min del. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Hit ser det ut som. Haha! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Fy faen. Hyller Delaine Walker <3 for en spiller!!! Lenke til kommentar
colert Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Setter Trent Richardson ut for første gang i sesongen, så scorer han omsider en TD... 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 28. september 2014 Del Skrevet 28. september 2014 Neste år øsnker jeg at vi tar med return yards som i fjor ass... Det er jo en viktig del av spillet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Neste år øsnker jeg at vi tar med return yards som i fjor ass... Det er jo en viktig del av spillet. Neppe. Det er ikke mange av de som er delaktig både på special teams og offense. Så det er litt kjedelig når man ikke får Hester eller Sproles og co. og må fielde en spiller som kun er med på special teams og får med seg 2-3 poeng per match, med mindre de scorer en TD. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Setter Trent Richardson ut for første gang i sesongen, så scorer han omsider en TD... Når faen byttet du ut han? Jeg er sikker på at jeg så deg med Richardson fra start og med TD?! Jeg ble jo irritert til og med... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. september 2014 Forfatter Del Skrevet 28. september 2014 Jeg taper faen meg dette.... HVOR I HELVETE ER DU, NICK FUCKINGS FOLES?!?!?! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. oktober 2014 Del Skrevet 1. oktober 2014 Hvordan var det igjen, kan jeg ha en spiller fra torsdagskampen på laget mitt, men bytte ham ut etter kampen med en spiller som spiller påfølgende søndag? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2014 Nei, du kan selvfølgelig ikke bytte ut en spiller etter han har spilt kamp... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Blanda bare med managerspillet til FIFA VM... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Typisk. Den ene runden hvor jeg benker Pierre Thomas så stoooorspilles det... 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Går mye bedre for meg nå! 107.30 poeng, med Russell Wilson igjen imorgen! Var laget med høyeste score forrige runde, og ser ut til å bli det nå også. Synd jeg møter folk som ikke har endret laget sitt siden draften... Har Branden Oliver på benk med 28.30 poeng. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2014 Jeg kommer til å gå 4-1 nå, med fire strake. Er uansett ikke helt fornøyd. Nick Foles underpresterer så noe til de grader, så de neste to ukene blir det Brian Hoyer som starting QB. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 6. oktober 2014 Del Skrevet 6. oktober 2014 Ikke bare bomma jeg med Pierre Thomas, men benket til og med Brady denne runden. Faen. Hadde blitt 2-3, men nå må jeg nøye meg med en 1-4... Værste sesongen min hittil. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Har noen forslag for neste sesong, som vi kan diskutere: Fjerne kicker. Because... why not? De tar ikke så mange poeng at det gjør noe, og er mest bingo. Samtidig tar de bare opp plass på laget, spesielt i bye-weeks om du har en god kicker du gjerne vil spare til uken etter. Vurdere å prøve oss på en PPR League kanskje? (Points per reception-league) Vurdere å flytte over til ESPN eller Yahoo! som visstnok har bedre fantasy-plattformer. Forandring fryder? Forslag fra Lyspæra: De som vil kan hive inn en hundrings, også kan vi spille om pengepremier/fysiske premier. Jeg (Martin) mener betalingen bør være helt frivillig, men man vinner selvfølgelig ingenting om man ikke selv betaler. EDIT: Og før du spør: Ja, jeg vet at vi "nettopp" har startet en ny sesong... Endret 12. oktober 2014 av MartinF Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Fjerne kicker. Because... why not? De tar ikke så mange poeng at det gjør noe, og er mest bingo. Samtidig tar de bare opp plass på laget, spesielt i bye-weeks om du har en god kicker du gjerne vil spare til uken etter. Helt enig, kjempeirriterende spot i bye weeks... Vurdere å prøve oss på en PPR League kanskje? (Points per reception-league) Spennende, har ingen spesiel formening om det - da jeg ikke har satt meg nok inn i PPR league Vurdere å flytte over til ESPN eller Yahoo! som visstnok har bedre fantasy-plattformer. Forandring fryder? Liker NFL sin platform veldig godt jeg da. Synes de har veldig bra oppsett og liker statistikken de gir fra runde til runde. Har dog ingen erfaring med ESPN eller Yahoo!, så er åpen for alt. Forslag fra Lyspæra: De som vil kan hive inn en hundrings, også kan vi spille om pengepremier/fysiske premier. Jeg (Martin) mener betalingen bør være helt frivillig, men man vinner selvfølgelig ingenting om man ikke selv betaler. Er selv veldig enig i at betaling bør være frivillig, men er veldig for ett poengsystem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå