Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste år øsnker jeg at vi tar med return yards som i fjor ass... Det er jo en viktig del av spillet.

Neppe. Det er ikke mange av de som er delaktig både på special teams og offense. Så det er litt kjedelig når man ikke får Hester eller Sproles og co. og må fielde en spiller som kun er med på special teams og får med seg 2-3 poeng per match, med mindre de scorer en TD.

Lenke til kommentar

Har noen forslag for neste sesong, som vi kan diskutere:

  • Fjerne kicker. Because... why not? De tar ikke så mange poeng at det gjør noe, og er mest bingo. Samtidig tar de bare opp plass på laget, spesielt i bye-weeks om du har en god kicker du gjerne vil spare til uken etter.
  • Vurdere å prøve oss på en PPR League kanskje? (Points per reception-league)
  • Vurdere å flytte over til ESPN eller Yahoo! som visstnok har bedre fantasy-plattformer. Forandring fryder?
  • Forslag fra Lyspæra: De som vil kan hive inn en hundrings, også kan vi spille om pengepremier/fysiske premier. Jeg (Martin) mener betalingen bør være helt frivillig, men man vinner selvfølgelig ingenting om man ikke selv betaler.

 

EDIT: Og før du spør: Ja, jeg vet at vi "nettopp" har startet en ny sesong... :p

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

  • Fjerne kicker. Because... why not? De tar ikke så mange poeng at det gjør noe, og er mest bingo. Samtidig tar de bare opp plass på laget, spesielt i bye-weeks om du har en god kicker du gjerne vil spare til uken etter.

Helt enig, kjempeirriterende spot i bye weeks...

  • Vurdere å prøve oss på en PPR League kanskje? (Points per reception-league)

Spennende, har ingen spesiel formening om det - da jeg ikke har satt meg nok inn i PPR league

  • Vurdere å flytte over til ESPN eller Yahoo! som visstnok har bedre fantasy-plattformer. Forandring fryder?

Liker NFL sin platform veldig godt jeg da. Synes de har veldig bra oppsett og liker statistikken de gir fra runde til runde. Har dog ingen erfaring med ESPN eller Yahoo!, så er åpen for alt.

  • Forslag fra Lyspæra: De som vil kan hive inn en hundrings, også kan vi spille om pengepremier/fysiske premier. Jeg (Martin) mener betalingen bør være helt frivillig, men man vinner selvfølgelig ingenting om man ikke selv betaler.

Er selv veldig enig i at betaling bør være frivillig, men er veldig for ett poengsystem.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...