Bilael Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Så langt ser det bra ut for min del. Men både jeg og Balotellis Bibitis har ca like mange spillere igjen, så dette blir spennende. Lenke til kommentar
colert Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) En helt forferdelig runde for min del. Den som scorer mest sitter selvsagt på benken... Edit: Foster gjør det jo bra nå, så da blir det kanskje ikke så ille til slutt. Endret 14. september 2014 av colert Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 J.J.Watt med en offensiv touchdown! 1 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Ikkje værst å kome over 100p utan QB og min beste WR 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ser ut til at Gordon får spille de siste 6 i år. Faen så bitter jeg er nå. Hvem skulle trodd at Fantasy Football kan få meg til å føle meg så dårlig? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ryan Matthews skadet i en god stund... Meh Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. september 2014 Forfatter Del Skrevet 17. september 2014 Vikings har deaktivert AP til saken hans er løst i rettsvesenet. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ryan Matthews skadet i en god stund... Meh Det blir spanande å sjå kva Donald kan få til. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Ryan Matthews skadet i en god stund... Meh Det blir spanande å sjå kva Donald kan få til. Dritt å ha rævva waiver rank... Kunne gjerne tenkt meg flere av RB's som har blitt plukket opp... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Håper bare Demarius Thomas kan produsere snart. CJ Spiller har jeg lagt mer og mer fra meg nå... Er bare Murray som produserer noe som kan minnes om solide fantasy tall for meg til nå. Men så har det bare vært 2 runder Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Trenger litt hjelp til å velge Flex i ein anna liga eg er med i. Står mellom: -Alfred Blue: Tar over som RB starter for Texans visst Foster må stå over -Khiry Robinson: Ingram er ute i ein månad og Robinson er forventa å få mesteparten av toucha. -Trent Richardson: Møter Jacksonville... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. september 2014 Forfatter Del Skrevet 21. september 2014 Blue. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Trenger 14 points av Jeffery for å vinne... På tide at han viser seg fram nå!!! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Er Sproles mot DeAndre Hopkins en fair trade? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Vil tro Sproles har mer verdi utover sesongen, men vansklig å si. Skal ikke skryte på meg for mye peiling heller Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Kva med Calvin for J. Charles? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 hvem Calvin snakker vi om? Om det er Johnson så er svaret ikke bare nei, men NEINEINEIN! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 PS! Snakker du om transfers i denne ligaen eller en annen liga? Synes ikke vi bør diskutere transfers i vår egen liga her. Det bør være opp til enhver. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. september 2014 Forfatter Del Skrevet 23. september 2014 Hvorfor skal vi ikke diskutere trades i vår egen liga? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 23. september 2014 Del Skrevet 23. september 2014 Vet ikke, synes kanskje bare at det blir litt felles diskusjon om hvilke handler som er bra for gruppa eller ei. F.eks ønsker ikke jeg at min konkurrent i kommende uke skal få en god byttehandel og vil derfor råde personen til at det er en dårlig deal. Skalerer vi dette videre opp vil gruppen i hovedssak være imot at førsteplass skal få gode deals og alltid spille inn med subjektive meninger på det. Er ikke et stort problem for meg altså, trodde bare vi ikke skulle gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå