Lyspaere Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 (endret) Passord: Diskusjon.no2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1624703 Kan fikse det, men tror vi skal vente på litt mer pågang i eksisterende liga først. Har meg, MartinF og The Angels from Hell med til nå. Endret 29. august 2014 av Lyspaere Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. august 2014 Del Skrevet 30. august 2014 Spent selv. Er fornøyd med Demaryius Thomas som pick 22 og Josh Gordon i 12 runde. Nå ber jeg bare til alle guder om at sistnevnte får spille noen kamper i årets sesong og ikke blir utestengt hele veien. Også er jeg fornøyd med Spiller og Murray da Ingen Gordon i 2014 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 31. august 2014 Del Skrevet 31. august 2014 Nja, han kan saksøke NFL og derfor få litt spilletid, venter ett par dager med å droppe han. Var verd en 12th pick uansett. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2014 Forfatter Del Skrevet 3. september 2014 Sesongen min over før den har begynt omtrent... Jeg har både Ray Rice og Wes Welker på laget mitt. Begge er nå suspendert. FML! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Det er en hard start ja, men Ray Rice regner jeg med du visste om da du valgte han? Ser også at du har Emmanuel Sanders. Han verdi stiger kraftig når Wes Welker er ute. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Wes Walker er jo bare ute i de 4 første da. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Sesongen min over før den har begynt omtrent... Jeg har både Ray Rice og Wes Welker på laget mitt. Begge er nå suspendert. FML! Du viste jo at Ray Rice kom til å bli utestengt de første kampene da? Lenke til kommentar
CamJordan Skrevet 3. september 2014 Del Skrevet 3. september 2014 Og Welker hadde jo også dissa hjernerystelsene som gjor han måtte stå over noen kamper uansett Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Då byrjar vi på ordentleg folkens!! Lykke til xD Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Marerittstart på fantasy-sesongen her. Nick Foles har allerede fumblet en gang, Lynch pissa på meg på torsdag, og som nevnt har jeg to spillere suspenderte. 0-1, here I come! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Marerittstart på fantasy-sesongen her. Nick Foles har allerede fumblet en gang, Lynch pissa på meg på torsdag, og som nevnt har jeg to spillere suspenderte. 0-1, here I come! Haha, der fumblet han igjen gitt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Japp. Fantastisk. Angrer på at jeg draftet han allerede. Og at jeg ikke gjorde bedre jobb på valg av running backs. Krysser fingrene for en Arian foster-skade nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Jeg bytter navn til The Fumblers. Er det muuuulig. Julio Jones denne gangen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg bytter navn til The Fumblers. Er det muuuulig. Julio Jones denne gangen. Eventuelt Drunk Purple Fumblers... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Nick Foles med interception. HVA FAEN I HELVETTE DRIVER HAN MED??!?!?! Bell med en nydelig TD-run though. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Ahh, to touchdowner på kort tid for meg nå! Hopkins med en 76-yard touchdown Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Gerhart og Pierce var triste greier. Greit at Rams er gavmilde i kveld da. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Skal jaggu si at det var ett poengsjokk fra forrige år (returns). Langt færre poeng i runden nå... Taper uansett.. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Latterlig at Romo kan havne bare drøye 5 poeng bak Brees etter gårdagens prestasjoner. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Spent selv. Er fornøyd med Demaryius Thomas som pick 22 og Josh Gordon i 12 runde. Nå ber jeg bare til alle guder om at sistnevnte får spille noen kamper i årets sesong og ikke blir utestengt hele veien. Også er jeg fornøyd med Spiller og Murray da Ingen Gordon i 2014 Trodde jeg også, droppa ham i ligaen, og så øyner en mulighet seg og jeg sitter å angrer Haha, faen altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå