Corporal Jenkinson Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Herlig seier mot Bilaels minions. 120p uten Lynch is the shit i do like! Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) En utviding av ligaen høres spennende ut, men 20 lag kan fort bli alt for mange. Å øke til 16 lag tror jeg derimot kunne vært interesant, ettersom at det da fortsatt er mulighet for alle lag å ha to RBs som er startere på sine lag. Neste år må også reglene for poeng ved return yardage endres (men ikke nødvendigvis fjernes). Jeg har tapt to kamper på grunn av dette... Kan noen forresten forklare med hva som har skjedd som gjorde at jeg gikk fra å vinne med 0.85 poeng til å tape med 0.15 poeng forrige runde? Står til og med i game recap at jeg vant. Endret 2. desember 2013 av JohnFinstad Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2013 Antall lag kan diskuteres, men alle som vil være ned, skal få være med. Og ja, reglene vil endres neste sesong. Vi tar utgangspunkt i standard scoring fra nfl.com, også blir vi enig om resten. Stats kan lorrigeres av nfl.com i etterkant. Er sikkert det som gjorde det. Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 En måte å unngå for lite RBs er å ha 1 RB, 1 WR, 1 TE og resten som flex (3-4 stk?). Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Stats kan lorrigeres av nfl.com i etterkant. Er sikkert det som gjorde det. Er klar over det, men vanligvis blir dette annonsert på et eller annet vis, og skjer ikke så lang tid i ettertid. Er derfor jeg lurte på om noen vet hvilken spiller som fikk statsene sine korrigert. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Oi! Struggelers ser ut til å ha tapt med 0.2 poeng! Kor lenge i etterkant kan stat correction intre? Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ingen grunn til å endre på det. Er sikra top3 med W her. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Har snakket med Lyspaere og vi lurer på å prøve en større liga neste sesong. Vi skal i plenum komme frem til regler og lagopsett, også tenker jeg vi prøver med fks. 20 lag i ligaen. Hva tror dere om det? Har merket de siste årene at nå er noen skikkelig heldig med tre til fire draft picks, og kan cruise på det igjennom sesongen. Tror det kan være mer spennende om alle får en topp-spiller og det må kjempes om resten, under draften, og på waiver wiren under sesongen. Jeg er veldig for dette forslaget. Bedre med en stor liga enn to ca like store bare med litt forskjellige regler. Flott forslag! Lenke til kommentar
colert Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ble litt forbanna da jeg våkna opp og så at jeg tapte med 0,2 poeng ja... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Leder med 13 poeng før kveldens kamp over North Norwegian Saints. Jeg har igjen DeMarco Murray og Alshon Jeffery mens han har igjen Dez Bryant, Brandon Marshall og Dwayne Harris. Hadde vært jævla digg med seier men med flaksen min så blir det nok tøft... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Er i en sykt dårlig flyt for tiden, så regner ikke med noen seier.... Hadde vært greit da, men jeg tror det bundter seg opp i om Harris spiller eller ikke. Return Yards som han kan produsere gir en del poeng for meg... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Krysser for at Alshon Jeffrey har en like syk kamp som forrige match... Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Skal vi ha større liga synes jeg vi bare skal ha én flex-spiller Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2013 Det blir ikke to flex, nei. Det tviler jeg på at det er nok spillere til. Mulig vi kjører en running back og. Det må vi diskutere. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Passer jo helt perfekt å miste Peterson nå :/ Pleaaase vær frisk. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Om Manning rævpuler meg videre nå, så går dette meget raskt til helvette. Faen.... Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 En fantastisk start på playoffs. 3 broncos og nesten 15 poeng. Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 ufint av eagles å ikkje sparke til patterson. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 wow. J Charles med 2 TDs og nesten 100y i reception etter 7min i 1st quarter! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Dette er det latterligste, fuck deg Foles og Charles! Helt på tryne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå