Tafsen Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Visst det er min trade du sikter til så er det absolutt ingen avtale bak bytte. Rice har ingen 100y games i år og har vel berre 2 kamper over 10p. Brown går inn som ein klar #1 hos Giants og vil sannsynlegvis levere mykje betre enn det Rice har levert i første halvdel av sesongen. Eg var veldig usikker på om eg skulle akseptere bytte når eg blei tilbudt Rice, men eg gambler på at han skjerper seg resten av sesongen. Når det er sagt er eg åpen for å reversere bytte visst fleirtalet i ligaen meinar det er eit urettferdig bytte. Men då må det utførast før søndagens kamper. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 (endret) Da beklager jeg. Jeg var helt sikker på at Brown var på long-term IR, og så derfor ikke logikken i byttet. Har dog gjort min research i etterkant og funne ut at han snart er tilbake. Ser derfor logikken og ønsker deg lykke til i kampen mot meg denne uka Endret 8. november 2013 av Lyspaere Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. november 2013 Del Skrevet 8. november 2013 Har vært drittlei av Rice denne sesongen. Trodde han skulle skaffe meg bra med poeng, men han har bare skuffet. Skjekket om Brown var ute for sesongen, men leste at han kom til å komme av IR før deadlinen. Vi kan reversere traden hvis det er flertall for dette i ligaen, som Tafsen sier. Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 Drunk Purple Elephants traded Ahmad Bradshaw RB - IND to Vennesla Chargers for Ben Tate RB - HOU Wed, Sep 25, 11:08am Ser bare dårligere og dårligere ut for min del den traden der. Bradshaw skadet seg rett etter byttet, og Ben Tate er nå blitt starter ettersom at Arian Foster er ute resten av sesongen. Alt går galt i år. Til og med Spiller fikk over tolv poeng så fort jeg byttet han bort. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. november 2013 Del Skrevet 10. november 2013 weow. Andre veka på rad eg mister min QB tidlig i kampen. Blir vanskeleg å vinne uten... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 (endret) Dez Bryant blir projected med over 32 poeng, noe jeg skjønner er en over-porojection, men når han blir listet som aktiv så klarer de jo ikke bruke han i det heletatt!!!! Helvette... Også skal Harris slå hodet og Brees + Thomas være bestevenner i dag. Jeg har på meg Thomas trøya og heier på Saints, men faen for en bittersweet følelse det er å se han nå endzone nå. Endret 11. november 2013 av Lyspaere Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Du vet at "projected points" er noe som NFL.com får fra EA? At en spiller er projected til 30 poeng, betyr ingenting. -- Har forøvrig gitt helt opp nå. Foster ute resten av sesongen. Ingen av mine presterer, og møter alltid noen med en svingod QB og receiver som alltid skaffer fuckings 100 poeng seg i mellom og jeg har ikke nubbsjans. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Det var jeg faktisk ikke klar over, men takk for informasjonen! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 Martin: Min QB fekk heile 1 poeng mot deg i helga! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2013 Forfatter Del Skrevet 11. november 2013 Hjelper lite det når jeg har tapt allerede når du fortsatt har igjen to stykk... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 13. november 2013 Del Skrevet 13. november 2013 Åherregud.. Bilael´s minions må ha vært sykt uheldig for å få 6 tap med det laget han har. Lineupen der kommer jo til å rævkjøre meg denne runden. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. november 2013 Del Skrevet 16. november 2013 En seier i denne runden sikrer meg en plass i playoffs. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 24. november 2013 Del Skrevet 24. november 2013 Rimelig hyggelig runde av Woodhead idag. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. november 2013 Del Skrevet 26. november 2013 Deilig med seier denne runden. Var veldig usikker på om den kom til å holde helt inn, med Gore som bare trengte rundt 7.5 poeng, men det gjorde det! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tapte med 0.85 poeng og nå er playoffplassen utenfor rekkevidde. Trengte også at Svelgen Packers skulle tape alle sine resterende kamper og siden han vant denne uken var alt håp uansett ute. Har vært en tøff sesong. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Det har vært ekstremt mange skader i år og innspurten av sesongen er i gong. Det ein utruleg jevn og hard kamp om dei 3 siste plassane til spluttspelet. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2013 Har snakket med Lyspaere og vi lurer på å prøve en større liga neste sesong. Vi skal i plenum komme frem til regler og lagopsett, også tenker jeg vi prøver med fks. 20 lag i ligaen. Hva tror dere om det? Har merket de siste årene at nå er noen skikkelig heldig med tre til fire draft picks, og kan cruise på det igjennom sesongen. Tror det kan være mer spennende om alle får en topp-spiller og det må kjempes om resten, under draften, og på waiver wiren under sesongen. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Vennesla Chargers is on FIIIIIREEE. Knallgodt lag i sluttspurten. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Kom meg opp etter Manning og Peterson sin innsats, men Chargers er sykesyk om dagen og lar seg neppe bli slått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå