tobn Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ser den Martin. Er ute etter en backup QB og/eller en nr 2 WR. Noen som har noen åpne for trade forslag? Lenke til kommentar
colert Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Er også i markedet for en #2 QB. Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Angrer litt på at jeg tok en TE så tidlig i draftet. Irriterer meg litt Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Ser den Martin. Er ute etter en backup QB og/eller en nr 2 WR. Noen som har noen åpne for trade forslag? Mendenhall for Kyle Orton? Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Hehe, jaja. Hvis han gjør det er du heldig Lenke til kommentar
tobn Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Vet ikke hvor mange som er innom fantasy ligaen hver dag, så poster commenten min derifra her også. "Want to trade for: J Charles, Blount, Calvin Johnson, Vincent Jackson, Fitzgerald, Wells, B Marshall, Ray Rice... Så visst noen iallefall er åpen for å høre noen forslag, så gi meg beskjed.. Hadde vært moro med litt trades også" Lenke til kommentar
colert Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Hadde vært morsomt med trades, men Jackson får du ikke Lenke til kommentar
tobn Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Igjen så vet jeg ikke hvor mange som er aktiv på fantasy liga siden vår, så re-poster her igjen. Dårlig respons, så jeg sendte ut et par forslag. Ikke hate hvis du synes det er en dårlig deal. Prøvde så godt jeg kunne å se hva dere kunne trenge osv.... Bare timer igjen til sesong start. Så hadde vært moro med litt aktivitet før kampstart, og mulig noen spennende overganger:) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. september 2011 Forfatter Del Skrevet 8. september 2011 Sorry for at jeg rejectet forslaget ditt. Håper svaret mitt er gyldig nok. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Friggin' fuck! Arian Foster kan bli en game time decision og trente ikke idag. Det er krise for meg! Jeg har ikke en RB å sette inn, og Foster er forventet å plukke viktige poeng allerede fra dag 1! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. september 2011 Forfatter Del Skrevet 9. september 2011 Allerede har man gjort sin første store sit/start-feil. Startet Donald Driver foran Devery Henderson. Det skulle jeg ikke gjort.... Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 hehe lett å være etterpåklok. Ikke lett å vite med Saints når Brees bruker så mange forskjellig targets da. Venter ikke at Henderson har slike kamper hver uke. Lenke til kommentar
colert Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Skulle nok startet Meacham i natt... Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Noen andre som har problemer med fantasy siden? Får blant annet ikke opp main league siden vår. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Funker helt fint her... Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Er sykt usikker på hvilket defence jeg skal starte. Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Ja synd for Stjordal Bulldogs det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå