jenskristian Skrevet 2. oktober 2013 Del Skrevet 2. oktober 2013 Hater laget mitt i denne ligaen mer og mer for hver uke som går... Tapte med 35 poeng mot et lag som var 0-3. Trenger mer produksjon fra blant andre David Wilson, Tavon Austin og MJD. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Herregud nå må du SLUTTE!!!!!!Først er Peterson og Walsh (K) på bye, det er helt greit (selv om jeg møter second-fucking-tight-up Angels from hell). Så blir McFadden meldt ifra som DNP, og nå er faen meg Marshall også DNP! TAKK FOR RÆVPULINGA, UNIVERS!!!! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Brandon Marshall spiller garantert. De gir han nok bare litt ekstra hvilke. Darren McFadden er det værre med denne uken. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Gronk ruled out. Faen så jeg irriterer meg over at jeg draftet han i begge ligaene... Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Så lenge dere vinner har dere INGEN TING å klage på!!!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2013 Tom Brady med drøye to poeng etter snart tre spilte kvarter. I den andre lgiaen har Matthew Stafford hele fem poeng. Wihu... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Jadda, ser kraftig ut som at det blir seier denne runden også - mot toppmotstander The Angels from Hell. 5-0 smaker godt, men det blir tøft framover. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2013 Spilt fantasy i fire år, men kan aldri huske at jeg har hatt en så dårlig uke. INGENTING fungerte og kun Welker endte opp med noe å rope hurra for, og det er kun takket være Manning. Denne sesongen har vært katastrofalt dårlig for min del (i begge ligaene), og jeg har aldri opplevd en fantasysesong hvor jeg ikke kan stole på QB og RB for å sikre meg mindt 30-45 poeng hver uke. Min sesong er i likhet med Falcons sin, så godt som over. Aldri verden at dette fører til noe playoff-spill. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Takk The Angels from Hell og min late Waiver plassering for at jeg ikke fikk Alshon Jeffery Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. oktober 2013 Del Skrevet 9. oktober 2013 Haha. Julio Jones er ute resten av sesongen så måtte ha noen til å ta over plassen hans. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. oktober 2013 Del Skrevet 10. oktober 2013 Ja, pøkefuck. Har jo JJ i den andre ligaen... Helvette Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Faen, Faen, Faen!!! Waiver 5/10 er det værste. Gratulerer Bilael´s minions med en vannvittig god add denne uken... Eneste jeg lurer på er hvorfor Balotellis Bibitis droppet ham, merkelig spør du meg. Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Var utilregnelig i gjerningsøyeblikket. Jets har i øyeblikket en RB committee, så valgte han istedenfor Stacy når ein måtte droppes for Garret Graham. (har uansett 4 RBs som eg rangerer foran dei to) Min TE har bye om et par uker, så tenkte et par uker fram i tid. Med Owen Daniels ute i 8 uker, så kan #1 TE fra houston være en kjekk ting å ha, også mtp flex når det er bye weeks. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Så du på de andre lagenes TE situasjon før du gjorde det da? Tror en del hadde vært villige til å trade en bedre TE til deg for Powell. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Og det beste du kunne gi meg var Lamar Miller din kølle Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Nei. Har du noen tips til bedre TE? Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Miller mot Romo var et ganske dårlig tilbud eg ikkje rekna med ville bli godtatt. Men Romo hadde ein bra kamp sist, så skal ikkje klage. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 (endret) Joda, men med A. Peterson OG D. McFadden ute så var jeg veldig presset. Du fikk vel maks uttelling sist kamp, mens jeg fikk minimal. Endret 11. oktober 2013 av Lyspaere Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Jeg hadde tradet Brandon Myers. Ikke at han har vært god hittil i år, men det er grunnet Giants formkurve. Når denne bikker opp vil Myers få inn en del poeng. Tror forresten at Bilael´s Minions hadde tradet en av sine TE for Powell, og han har Gonzalez og Bennett, men nå fikk han jo RBen for Chris Ivory i en enkel waiver Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Starter Chris Johnson og Fred Jackson som RBs denne runden. Ser ikke akkurat lyst ut med tanke på at CJ møter Seahawks og Jackson møter Bengals. Ryan Mathews og CJ Spiller på benken, som begge har vært store flopper. Heldigvis har jeg solid dekning på WR, Cam Newton møter et ekstremt svakt Vikings-D, og jeg møter et annet 1-4 lag. Med litt flaks kan dette gå veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå