colert Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Bytta navn til "Cardiac Strugglers" og er med i år også! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2013 Svelgen Packers er med. Husk å registrer deg i ligaen også. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Jeg er med! Kristiansand Thunder Ducks Endret 2. juni 2013 av jenskristian Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Regjerende mestre Vennesla Chargers er selsvagt med denne sesongen også. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 5. juni 2013 Del Skrevet 5. juni 2013 (endret) Henger med i år også jeg Navnet er fortsatt Bilael's minions. Trodde tråden var helt død jeg, men bare borte fra "mine innlegg"; bra er det. Føler meg litt bedre forberedt i år, så får vel satse på et bedre år, som jo betyr at jeg vinner Endret 5. juni 2013 av Bilael Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 Hvem er det som er Balotellis Bibitis? Gi lyd fra deg. Det er to ledige plasser igjen i ligaen forresten. Regner med de går lenge før pre-season starter om et par mnd. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Planer om tidspunkt for draft enda? Eller vente til ligaen er full? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Det er ikke noe jeg har tenkt på enda. Blir i slutten av august en gang. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Okei, hva heter ligaen, finner den ikke lengre :-( Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Alt du trenger å vite står i førsteposten i denne tråden. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Meldt meg inn. The Angels from Hell. Første gangen jeg er med i en slik liga, men har ambisjoner om å vinne! Sett mer og mer NFL de siste årene så føler jeg grei kunnskap 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 The Angels from Hell er nå påmeldt. En ledig plass igjen i ligaen, og det er førstemann til mølla. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Meldt meg inn med North Norwegian Saints 1 Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Morro at ligaen allerede er full Lykke til både nye og gamle spillere EDIT: Det er ikke noe jeg har tenkt på enda. Blir i slutten av august en gang. Den er grei. Endret 2. juli 2013 av Bilael Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Da er ligaen full, men jeg trenger en bekreftelse fra Balotelli Bibitis. Kan du gi lyd fra deg? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 I år skal jeg følge greit med. Blir boende i statene under hele sesongen, og gleeeder meg til sesongstart! 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Tro det eller ei, det er nesten vanskeligere å følge med på alt i USA, fordi du har ikke GamePass slik som du kan ha i Norge. Med mindre du knoter med VPN vel og merke. Det positive er at du kan følge ESPN tettere og det lærer man endel av. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Hmm, joda, men kampene blir naturligvis sett oftere nå enn forrige sesong. Er bare mulig med opptur i ligaen for min del så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå