Bilael Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Leder så langt poengmessig. Heldigvis. Spent på hvordan det vil ligge ann i morra. Men, det er nok siste gang jeg plasserer Hernandez på benken. Skal dog sies at jeg plasserte han på benken fordi det var litt usikkert om han kom til å spille og hvordan han ville prestere. Burde latt vær å plassere Woodhead på benken også. Får håpe Jackie Battle klarer å sanke noen poeng... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2012 Bare 48 poeng på Rodgers da... Herregud, det er godt over halvparten av det hele mitt lag har tilsammen! Lenke til kommentar
colert Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ligger unner med 7 poeng, har igjen Jacob Tamme og Ronnie Brown. Får håpe Peyton Manning har dagen og fyrer av en TD pass til Tamme Det håper ikke jeg! Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Bare 48 poeng på Rodgers da... Herregud, det er godt over halvparten av det hele mitt lag har tilsammen! Resten av laget har ca 60 poeng, så heldig med rodgers. Men er derfor man tar han så tidlig når QB scorer så bra med poeng i ligaen Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Bare et tap så langt. Må si meg veldig overasket over hvor bra sesongen har startet Bare de jævla bye weeks man må ta hensyn til... På tide å starte jakten på en WR. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Ligger unner med 7 poeng, har igjen Jacob Tamme og Ronnie Brown. Får håpe Peyton Manning har dagen og fyrer av en TD pass til Tamme Det håper ikke jeg! Og det gikk, haha, var på fittehåret for å si det mildt! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Har du meldt deg heilt ut Martin? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. november 2012 Forfatter Del Skrevet 10. november 2012 Nei, men ingen av mine tar poeng, så jeg er ferdig for året ’åkke som’. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Skuffande aktivitet i ligaen i år. Folk gidder jo ikkje å sette lineup'n sin ein gong... Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Har selv hatt ett par uker der jeg ikke har fått ordna lineuppen skikkelig grunnet internettproblemer på hybelen, reise. Men hadde vel egentlig gitt opp når jeg gikk 0-4 eller noe slikt i starten, men er jo innom å titter på hvordan det går med resten av ligaen Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Ingen grunn til å gje opp sjølv med 0-4! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 hehe, er vel enda verre nå, men laget mitt klarer ikke å ta nok poeng til å ta de fleste her, da må de ha en dårlig dag! Så målet mitt i år for bli å ikke havne sist Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Daaamn, glad Michael VIck er skada. STarta Matt Schoub, henta 51 poeng, 5 TDS!!! wow Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Glad jeg tok sjansen på Cecil Shorts og Danario Alexander denne uka Men sliter fortsatt med TE siden Hernandez fortsatt er ute. Begynner nesten å lure på om han i det hele tatt vil komme tilbake 100% denne sesongen... Skuffande aktivitet i ligaen i år. Folk gidder jo ikkje å sette lineup'n sin ein gong... Må vel nesten si meg litt enig i det. Folk må jo ikke gi opp selv om de ikke gjør det så bra som de forventer Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Ligger an til å vinne alle mine tre kamper denne uken! Woot woot, verden går under! Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Hehe. Grattis Ser ut til at jeg også vinner denne uka Endret 20. november 2012 av Bilael Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Glad jeg tok sjansen på Cecil Shorts og Danario Alexander denne uka Men sliter fortsatt med TE siden Hernandez fortsatt er ute. Begynner nesten å lure på om han i det hele tatt vil komme tilbake 100% denne sesongen... Må vel nesten si meg litt enig i det. Folk må jo ikke gi opp selv om de ikke gjør det så bra som de forventer Eg har Gresham visst du er interessert i ein trade Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 (endret) Tapte med 7 poeng mot 1.plassen, selv ligger jeg på 10ende så det var jo positivt, og da hadde jeg 3 spillere som tilsammen ga 2,80 poeng som startet og en QB med 14,50 så hadde de bare spilt litt bedre kunne det ha gitt en seier så håper de tar seg opp litt og kanskje jeg kan snu den dårlige trenden jeg er inni nå (L3 streak) Endret 20. november 2012 av Grannystyle Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Eg har Gresham visst du er interessert i ein trade Verdt å nevne at Gronk har brukket armen, så den som trader deg Hernandez nå er gal i hodet. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Det at de kommer til å pushe Hernandez ut på banen (hvertfall nå som Gronk er ute) før han er 100% klar og gjøre vondt værre er noe flere frykter (meg inkludert). Når Hernandez er tilbake 100% er jo usikkert, men uansett hvor lang tid det tar og uansett hvor mye jeg trenger en TE, kommer jeg ikke til å kvitte meg med han. Klart meg ganske greit uten han nesten hele sesongen, så overlever noen uker til. Det som var skrevet tidligere var vel strengt tatt skrevet i "kampens hete" (av mangel på bedre ord). Men ellers takk for tilbudet Tafsen Endret 21. november 2012 av Bilael Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå