MartinF Skrevet 21. september 2012 Forfatter Del Skrevet 21. september 2012 Ja, ville valgt enten Lafell eller Jackson. Spørs hvem du har mest troen på, og hvem av Vick og Newton du tror kan hjelpe WRen din mest... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Ser ut som jeg "tar en Saints" og går 0-3 på de første kampene i ligaen vår. Har ingen andre enn RGIII som har prestert tre gode kamper, halvparten er skadet og resten presterer ikke. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Shit Martin, whats up with all the fucking Saints-hatin'? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. september 2012 Forfatter Del Skrevet 24. september 2012 Ikke noe annet enn at eg fryder meg over at "Store stygge" Saints ligger nede for telling. Nå har jo ikke Patriots åpnet så veldig mye bedre da, med 1-2, men desto artigere er det å se Matt Ryan storspille for Atlanta som nå er 3-0. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Er Saint virkelig så storeslem? I Super Bowl finalen var dem kraftige underdogs mot Colts, og de har veldig få profilerte/gode spillere utenom Brees. Eneste grunnen til at dem har gjort det bra når dem har gjort det bra så er det pga Brees lederegenskaper og evnen til å dra en gruppe opp av gjørma. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Hahahaha, hva faen?! Jeg vant kampen min for faen! Jordy Nelson med 1.90 poeng er jo helt uhørt, men jeg tar det i mot med åpne armer. 1-2 bitches, I’m on a roll... Lol Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 430 points imot er helt katastrofe, og burde ikke være mulig så tidlig i sesongen. Nesten 80 flere poeng mot enn det laget med nest flest. Kan ikke si at uflaks har skylden for 0-3 recorden min, men det burde da finnes grenser for hvor heldige de lagene jeg møter er med rundene sine. Denne runden var klart verst; Jamaal Charles med 38.8 poeng (flere en han samlet for meg hele fjorårssesongen tror jeg), Brandon Lloyd og Miles Austin begge med over 100 yards, og Kyle Rudolph med 2 TDs... Charles alene samlet flere poeng enn fem av mine spillere til sammen. Stor sannsynlighet for at jeg nok en gang ender opp som ligaens dårligste lag om dette fortsetter. Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Fortsatt veldig overasket over hvor bra jeg har startet denne sesongen. Men, denne gangen er jeg veldig usikker. Mye skader og Hernandez er jo fortsatt ute; altfor dårlig forberedt og står nå uten TE. Pending Waiver Claim frem til 3 okt. Så, kan ikke annet enn krysse fingrene... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Ikke umulig at jeg tar seieren i alle mine tre ligaer. Har noen skader/usikre kort, spesielt på back-plass (Fred Jackson, CJ Spiller, Steven Jackson, Reggie Bush), men tror jeg skal klare å erstatte de fleste av de. Men vi får se. Får endelig fulgt med skikkelig i kveld. Jobber ikke og det er ikke RBK-kamp. GG! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Nevermind, bare glem det jeg sa. Vinner ikke kamper når bare quarterbacken får poeng. Jesus.... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Fortsatt veldig overasket over hvor bra jeg har startet denne sesongen. Men, denne gangen er jeg veldig usikker. Mye skader og Hernandez er jo fortsatt ute; altfor dårlig forberedt og står nå uten TE. Pending Waiver Claim frem til 3 okt. Så, kan ikke annet enn krysse fingrene... Eg har Bennet på benken visst du er interessert i å bytte. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Ikkje so værst å plukke opp J. Jones tidligare i dag å putte han rett inn. 2TDs so langt Lenke til kommentar
Bilael Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Er det ikke mulig å gjøre endringer på laget i dag? Evt når er siste frist for å gjøre endringer? Fortsatt veldig overasket over hvor bra jeg har startet denne sesongen. Men, denne gangen er jeg veldig usikker. Mye skader og Hernandez er jo fortsatt ute; altfor dårlig forberedt og står nå uten TE. Pending Waiver Claim frem til 3 okt. Så, kan ikke annet enn krysse fingrene... Eg har Bennet på benken visst du er interessert i å bytte. Gjerne det. Laget er Bilael's minions. Endret 1. oktober 2012 av Bilael Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ja hadde en ok start som presterte over evne i starten. Falt 4 plasser nå og har det klart svakeste laget... Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 8. oktober 2012 Del Skrevet 8. oktober 2012 Helt sjef å ikke ha internett så å si hele søndagen! Fikk ikke gjort klart laget mitt denne runden nei! nå som jeg endelig var inni en god periode! faen.... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2012 Dette går jo rett til helvette i alle ligaene mine i dag og. 2012 er definitivt ikke mitt år. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Ligger unner med 7 poeng, har igjen Jacob Tamme og Ronnie Brown. Får håpe Peyton Manning har dagen og fyrer av en TD pass til Tamme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå