Runningback Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Gleder meg. Seieren skal hjem til Trøndelag, og Steinkjer i år også Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Til Trøndelag skal den, men ikke så langt nord. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Haha, vent å se! Da er nick og avatar skiftet for den kommende NFL sesongen. Dette blir stort 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Fem minutter til draft order kommer! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Nr 6 jeg. Fortsetter vi i chat på draften? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Draft order: The Greatest Show on Turf Team Trondheim Oslo Bulls Vennesla Chargers UiT Mountaineers Troendelag Vikings glad gutts go gutter Svelger Packers Fitzgerald Fighting Fodor's Army Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 With the 1st pick in the 2011 NFL Draft, the Greatest Show on Turf picks Adrian Peterson! Vi er igang! Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Håper han har en bra sesong Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Draften er over, og jeg er rimelig fornøyd med laget mitt. Var et par picks som ikke gikk slik jeg hadde håpet, men man kan ikke få alt man peker på... Jeg fick 2nd pick overall, noe jeg var fornøyd med. Stjørdal Bulldogs Head Coach: Martin Flikkeshaug Starting Offence: QB - Matt Ryan RB - Michael Turner RB - Arian Foster WR - Calvin Johnson WR - Wes Welker TE - Lance Kendricks W/R Flex - Knowshon Moreno W/R Flex - Devery Henderson Defense: Pittsburg Steelers Special Teams: K - Mason Crosby Benken: QB - Sam Bradford WR - Donald Driver TE - Dustin Keller K - Jason Hanson DEF - New Orleans Saints Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Får vel oppdatere dere på mitt lag også. Langt fra fornøyd, men også langt fra misfornøyd. Føler jeg har satset på alt for mange skadeutsatte spillere. Vennesla Chargers Head Coach: JohnFinstad Starting Offense: QB - Philip Rivers RB - Felix Jones RB - Jamaal Charles WR - Steve Johnson WR - Santonio Holmes TE - Vernon Davis W/R Flex - LeGarrette Blount (RB) W/R Flex - Ryan Matthews (RB) Defense: Baltimore Ravens Special Teams: K - Josh Brown Bench: QB - Cam Newton WR - Greg Little WR - Mike Sims-Walker WR - Mike Thomas TE - Greg Olsen Vurderer sterkt å erstate Mike Thomas eller Greg Little med Plaxico Burress eller Emmanuel Sanders, som begge fortsatt er free agents. Hadde forresten fjerde draft pick, og valgte Jamaal Charles der. Ville gjort samme om jeg hadde hatt første. Lenke til kommentar
colert Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Fikk bare gjordt to picks som var Tim Hightower og Vincent Jackson, siden jeg var ute... Ellers rimelig fornøyd med laget mitt. Skulle gjerne hatt Felix Jones som enda en RB, men han gikk til Vennesla Chargers Fodor's Army Head Coach: Magnus Krog Starting Offense QB - Matthew Stafford RB - Darren McFadden RB - Tim Hightower WR - Andre Johnson WR - Vincent Jackson TE - Kellen Winslow WR/R Flex - Dez Bryant WR/R Flex - Mike Williams Defense NY Giants Special Teams Nate Kaeding Bench RB - Mike Tolbert RB - Danny Woodhead WR - Braylon Edwards WR - Jacoby Ford WR - Robert Meachem Er egentlig veldig fornøyd med å ha fått Stafford som QB. Får bare håpe på at han holder seg frisk og rask! Liker å ha Johnson og Jackson som WR. Tror begge kommer til å poste veldig gode stats. Hadde forøvrig det siste picket i draften. Endret 28. august 2011 av colert Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Innherred Berserkers (Troendelag Vikings) Head Coach: Sindre Sørheim Starting Offense QB - Michael Vick RB - Matt Forte RB - Ahmad Bradshaw WR - Greg Jennings WR - Hines Ward TE - Jimmy Graham WR/R Flex - Chad Ochocinco WR/R Flex - BenJarvus Green-Ellis Defense Green Bay Packers Special Teams Jeff Reed Bench QB = Kyle Orton WR = Anquan Boldin WR = Santana Moss WR = Lee Evans RB = Thomas Jones Har en OK følelse etter draften. Angrer sterkt på at jeg tok Vick i første runde. Burde heller gått for en RB. Er vel på RB jeg stiller svakest. Føler meg derimot sterk på QB, WR, Defense og på Kicker'n min. Må prøve å få byttet noen av recieveren mine mot en god RB, selv om de fleste vil vel holde på sine. Endret 28. august 2011 av All Day Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Dette lage kan gjore det veldig bra, men kan ogsaa floppe moe helt enormt. Fornoyd md RB, selv om Javon maatte velges etter CJ glad gutts go gutter: QB: Tony Romo Tok han kanskje litt tidlig, men turte ikke vene lenger. Tror han kan slaa igjenom denne sesongen. OL er mye bedre enn i fjor RB: Chris Johnson Valgte som nummer 7 og da han var ledig kunne jeg ikke passe. Hadde haapet paa Ray Rice, men det skjedde ikke. RB: Steven Jackson WR: Percy Harvin Valgte med hjertet og tror han kommertil aa ta neste steget, migrenen er forhaapentligvis under kontroll. WR: Hakeem Knicks TE: Owen Daniels WR: Julio Jones Solid presesason og stort talent, kan gjore det bra RB: Mark Ingram Nok en rookie, kan vaere jeg setter inn Spiller, men tror faktisk han kan gjore det greit K: Alex Henery Defence: Cowboys Bench QB: Donovan Mcnabb Kunne ikke dy meg og var ikke saa mange andre valg. Skol! RB: Javon Ringer Tok han kanskje litt tidlig, men turte ikke vente lenger. Hvis CJ fortsetter saaer det Ringer som lope for titans RB: C.J Spiller kom relativt sent og faar nok lopt en god del. Kan slaa igjenom WR: Nate Burleson Ville ikke, men han kan faa en god sesong hvis Stafford holder seg frisk. WR: Lange Moore Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) The Greatest Show on Turf Starting Offence: QB - Ben Roethlisberger RB - Peyton Hillis RB - Adrian Peterson WR - Brandon Lloyd WR - Larry Fitzgerald TE - Jason Witten W/R Flex - Fred Jackson (RB) W/R Flex - A.J. Green (WR) Special Teams: Neil Rackers Defense: Detroit Lions Bench: QB - Kevin Kolb RB - Reggie Bush WR - Pierre Garcon WR - Johnny Knox TE - Jermichael Finley Ikke helt fornøyd med draftet, begge starting WR for meg har bye i samme uke. Kan by på utfordringer. Er fornøyd med begge TE je drafta, også tok jeg en sjanse på A.J Green, kanskje ikke så smart siden Andy Dalton er QB i Cinci nå. Men har sett meg ut noen WR sleepers så går nok bra. Endret 31. august 2011 av CaptainKangaroo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Du har da fem WR i laget ditt. Må da klare å unngå bye-fuckup da? Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 (endret) Ja men ikke fem top WR Både A.J. Green, Pierre Garcon og Johnny Knox er usikre WR's med potensiale til ha en sykt dårlig sesong eller en ok sesong. Er også litt skeptisk til Peyton Hillis i år Endret 31. august 2011 av CaptainKangaroo Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Prestasjoner > Navn. Jeg hadde Knox i fjor, og han gjorde noen gode kamper. AJ Green kommer til å bli stor. Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Problemet med A.J Green er at Dalton er QB i Cinci. Skuller heller sett at Carson Palmer var QB der. Er mye bedre å f.eks ha en RB på et lag hvor de har en rookie QB. Da er man garantert mange carries på den RB. Men når det er snakk om WR så er det mer usikkert. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Fikk dessverre ikke vært med på draften. Jævlig kjipt, men OK fornøyd med resultatet. Eneste som er litt skummelt er at jeg har Peyton Manning og halvparten av hans våpen i angrep. Hvis Peyton ikke kan spille har jeg et usikkert kort i Freeman som dog hadde en bra sesong i fjor. Er du interessert i en trade med Bradford, Martin? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 Er du interessert i en trade med Bradford, Martin? Hmm, nei ikke sånn for øyeblikket nei. Jeg vil ha en god QB å hive inn i uke 8 når ATL har bye week, og føler ikke at du (eller de som kan plukkes opp) har noen som frister nok. Har også troen på Sam i år, så er ikke umulig at han blir starter også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå