MartinF Skrevet 9. september 2012 Forfatter Del Skrevet 9. september 2012 Har Matt Ryan og Julio Jones på det ene laget mitt jeg. Det funker greit liksom. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Herreguuuud, hvorfor tok jeg Gonzalez av laget!!! 53 Rec Yds, 1 Rec TD til nå... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 http://fantasy.nfl.c.../7/tradingblock Foreslår at alle setter opp en trading block. Ikke nødvendig allerede, men kjekt å ha etterhvert. Er dette noe jeg bør gjøre? Hva betyr det? Linken funka ikke for meg. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 oooooog derfor valgte jeg Adrian Peterson i første runde! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Noen som vet hva "waiver" betyr på ligaoversikten? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Fant ut av det.... Lenke til kommentar
tobn Skrevet 10. september 2012 Del Skrevet 10. september 2012 Går mot seier i alle tre ligaene jeg er med i og ikke minst en knall deilig seier for Cardinals i divisjons rivaleri kamp. Herlig week one! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. september 2012 Forfatter Del Skrevet 10. september 2012 Forferdelig week one. Kan med nød vinne i den ene ligaen min, men skadene ryr inn og i diskusjons-ligaen så er jeg sjanseløs per i dag. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Prøvde Fantasy Guru idag, men den er jo håpløs? Noen meninger rundt dette? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. september 2012 Forfatter Del Skrevet 12. september 2012 Calvin Johnson skadet. Two words; Madden curse. 1 Lenke til kommentar
tobn Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 To ord: Bare tull. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. september 2012 Forfatter Del Skrevet 13. september 2012 (endret) To ord: Bare tull. Hva er tull? Johnson er listet med fotskade. Madden curse er bare tull? Peyton Hillis var kanonbra i 2010, var helt borte og skadet i 2011. Drew Brees klarte ikke å følge opp Super Bowl triumfen i 2009, doblet antall interceptions og spilte med en skade i 2010. Madden 2009 var delt. Polumalu ble langtidsskadet, Fitzmagic derimot var et unntak. Dette er bare noen eksempler. Om man tror på Madden cursen eller ikke er helt opp til hver enkelt, men ikke kom å si at spillere som har vært på Madden-coveret ikke har blitt skadet/spilt langt under pari året etter. EDIT: Nevner også Brett Favre og Vince Young som har vært på coveret de siste årene. Endret 13. september 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Æsj, bomma skikkelig på valg av kicker i denne runden. Trenger ikke flere bom nå, da jeg spiller mot ligaens førsteplass denne runden.... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Dette går jo strålende... Poengene renner jo inn i Diskusjon.no-ligaen... Eller ikke! I de to andre ligaene kan jeg vinne takket være rævva kamp av Rodgers, men jeg er ikke veldig glad for at jeg benket Reggie Bush i dag. EDIT: Ellers så kan jeg fortelle dere nå at jeg aldri skal røre en Chargers spiller igjen. Tror aldri jeg har fått noe serlig til poeng fra noen av de, og de er alltid skadet. Så fuck den klubben der. Endret 16. september 2012 av MartinF Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 FAEN... DeAngelo Williams: week 1: 0,40 poeng... idag 12.90 og da sefølgelig på benken, dette var akkurat det samme som i fjor! går aldri veien min med han! og ikke minst 3 og 4,90 på henholdsvis moore og colston........ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2012 Forfatter Del Skrevet 16. september 2012 Larry Fitzgerald, 4 yards, 0.40 points. Herrefred... Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 Går skikkelig bomtur for meg idag også... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Har ein liten case i ein anna liga. Eg har Bradshaw og fått eit forslag til trade: Antonio Brown for Andre Brown og Vincent Jackson/Lafell/Torrey Smith, What do you say? Endret 21. september 2012 av Tafsen Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Øhh, skriveleif frå mi side. Er desverre ikkje V. Jackson men DeSean Jackson. Er svaret framleis ja? Og kva for ein WR ville du valgt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå