Lyspaere Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 QB - Tony Romo RB - Ben Javrus Green-Ellis RB - Doug Martin WR - Greg Jennings WR - Andre Johnson TE - Tony Gonzalez WR - Steve Smith RB - Evan Royster BN: QB - Carson Palmer RB - Mike Goodson RB - David Wilson WR - Sidney Rice TE - Fred Davis Kicker - Mason Crosby Def - Detroit Lions Nå har ikke jeg kjempepeiling, men er ikke fornøyd da jeg ikke har fått noen av profilene jeg ønsket meg. I tillegg har jeg en middelmådig QB og en dårlig erstatter på benken. Hadde maks uflaks da jeg havnet sist i draften, forsov meg til draften (våkna 1900, fadderuke, sliten) oooog strømmen gikk når draften var.... 1 Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Aalesund Saints: QB - Matthew Stafford RB - Shonn Greene RB - Darren Sproles WR - Marques Colston WR - Antonio Brown TE - Rob Gronkowski W/R - DeAngelo Williams W/R - Lance Moore K - David Akers DEF - Pittsburgh Steelers QB - Alex Smith RB - Kendall Hunter WR - Jon Baldwin WR - Randy Moss TE - Jared Cook Har alt for mange spillere med samme Bye Week, at jeg kommer til å slite og må nok være hissig på waiver! Men dette var min første draft og var ikke forbredt da jeg har hatt mye å gjøre i ukene før draften. Men fikk sikra meg Gronk som 8th pick og Stafford i 2.runde 17th pick, ellers fikk jeg også Akers og Steelers def som jeg er greit fornøyd med. resten er vel ikke så mye å si om, annet en som jeg allerede har sagt at jeg ikke var forbredt på picks, så i år for det gå så det går! Og lykke til alle mann! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 Endelig tilbake i Orlando. Har vært i Miami og null tilgang til internett (rett og slett ikke tid, hehe) Ser jeg kom svært godt ut av draften. Endelig fikk jeg Peterson! Hatt han som første pri hvert år. Som i år som i fjor har jeg Michael Vick, får håpe han spiller og eagles spiller bedre i år. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 (endret) Du veit at Peterson har vært skada i eit halvt år og framleis er usikker til seriestart? Endret 20. august 2012 av Tafsen Lenke til kommentar
tobn Skrevet 20. august 2012 Del Skrevet 20. august 2012 http://fantasy.nfl.com/league/348280/team/7/tradingblock Foreslår at alle setter opp en trading block. Ikke nødvendig allerede, men kjekt å ha etterhvert. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. august 2012 Forfatter Del Skrevet 20. august 2012 Nå trades det så lite i denne ligaen, at det er nesten ikke vits, men jeg satte opp min blokk nå. Lenke til kommentar
colert Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Fodors Army QB Drew Brees RB Darren McFadden RB Beanie Wells WR Victor Cruz WR Mike Wallace TE Brandon Pettigrew W/R Vincent Jackson W/R Denarius Moore K Stephen Gostkowski Def Green Bay Bench QB Jay Cutler RB Bernard Scott RB Daniel Thomas RB Pierre Thomas WR Danny Amendola Er greit fornøyd med laget mitt. Fikk ikke deltatt i de første rundene, så jeg ville vel kanskje ikke valgt McFadden så tidlig med tanke på hvor ofte han er skadet. Hadde håpet på Stafford i år og (har hatt ham de to siste årene), men er ikke misfornøyd med å ha Brees som QB heller. Har ikke helt de store forhåpningene til Packers som D, så blir nok en tur på waiveren der hvertfall. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Nettopp fullført draft i en 8-mannsliga jeg er med i. Helt annerledes poenggivning og laguttak enn det vi har i vår liga. Fikk 2nd pick, og er meget fornøyd med laget jeg klarte å skrape sammen. Helt ærlig, så har jeg mer tro på suksess i den ligaen, enn i Diskusjon.no-ligaen... Drunk Purple Elephants QB - Matt Ryan RB - LeSean McCoy WR - Wes Welker WR - Julio Jones TE - Antonio Gates W/R - Fred Jackson (RB) K - Jason Hanson DEF - Baltimore Ravens Benk: QB - Ben Roethlisberger RB - Reggie Bush RB- Willis McGahee RB - Ben Tate WR - Dez Bryant TE - Dustin Keller Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 score settings i den ligaen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Running backs og wide receivers er omtrent like, blant annet. Er mange småting som gjør ligaen spennende. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Klasse i hele startoppstillingen spør du meg. Burde holde langt det der Martin. Sprøtt at du fikk både McCoy, Welker og Jones. Endret 25. august 2012 av tobn 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2012 Forfatter Del Skrevet 25. august 2012 Hadde glatt byttet Shady for Foster, men ellers så er jeg ekstremt fornøyd med laget, ja! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Det er jo ikkje so sprøtt. Er kun 8stk i ligaen. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 (endret) Nettopp ferdig med den siste av to venneligaer jeg er med i. Her er resultatet: 8-mannsliga QB - Aaron Rodgers RB - Jamaal Charles RB - Darren Sproles WR - Brandon Marshall WR - Larry Fitzgerald WR - A.J. Green TE - Antonio Gates R/W/T - BenJarvus Green-Ellis K - Garrett Hartley DEF - Houston Texans BN QB - Tony Romo RB - Isaac Redman RB - Kevin Smith RB - Ryan Williams WR - Kenny Britt WR - Steve Johnson Ekstremt fornøyd med QB og WR plassene, men det gikk som dere ser ut over RB plassene. Tror fortsatt det kan gå langt. 10-mannsliga QB - Philip Rivers RB - Ray Rice RB - Ahmad Bradshaw WR - Roddy White WR - Demaryius Thomas WR - Denarius Moore TE - Rob Gronkowski R/W/T - Frank Gore K - Garrett Hartley DEF - Houston Texans BN QB - Eli Manning RB - Peyton Hillis RB - Isaac Redman WR - Michael Crabtree WR - Laurent Robinson WR - Kendall Wright Veldig fornøyd med RB jeg fikk skrapet sammen, men WR situasjonen er litt verre her. På QB plass har jeg to mid round picks og satser på at en av de får en ålreit sesong. Hva synes dere? Endret 3. september 2012 av tobn Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Gikk du for Rodgers i første runde? I så fall er vel det grunnen til at du ikke har en top RB... Ellers syns jeg det andre laget du lister opp er det beste overall, og jeg tror det laget kan gjøre det godt. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Jepp. Jeg satt i fjerde posisjon og så derfor ingen annet valg. Strategien min er å velge beste spiller "hele" veien og derfor ble det Fitzgerald og Green som 2 og 3 pick. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 10- mans liga med #2 overall pick. Litt anna scoring system med 1 poeng per 25 yards for passing. Hadde det vært 1 per 20y hadde eg nok gått for Rodgers i staden. QB - Peyton Manning WR - Roddy White WR - Antonio Brown RB - LeSean McCoy RB - Jamaal Charles TE - Jacob Tamme W/R - Toby Gerhart BN Ahmad Bradshaw Miles Austin Rashad Jennings Andrew Luck Justin Blackmon Russell Wilson Er ganske fornøygd med lineupen, og har mykje upside på benken. Bradshaw ville vanlegvis hadde flexen, men han møter Dallas D, pluss at Gerhart og Jennings sansynlegvis får mange carries. Men kven bør eg starte, Jennings eller Gerhart? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Gerhart om han er en sikker start. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Er det med hjertet eller hjernen? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. september 2012 Forfatter Del Skrevet 3. september 2012 Hjernen. Har aldri hatt noe hjerte for hverken Gerhart eller Minnesota... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå