Lyspaere Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 24 timer til? Sikker på at du ikke har blinksa litt med datoen da? Er vell 48? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. august 2012 Forfatter Del Skrevet 17. august 2012 Er fredag idag ja, ikke lørdag... Haha, selvfølgelig har du rett! 48 timer folkens! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Puh, fadderfest i morgen - ble nesten nærvøs for at jeg måtte droppe den / komme forsent til den. Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 17. august 2012 Del Skrevet 17. august 2012 Møter garantert opp. Håper, som sannsynligvis alle andre, at jeg får et top 3 draft pick og sikrer meg Arian Foster, Ray Rice eller Shady McCoy. Lenke til kommentar
colert Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Kan hende at jeg ikke rekker draften i år heller... Skal prøve så godt jeg kan, men det kan hende at det blir stadium tour på Soldier Field istedenfor om lørdagen Lenke til kommentar
colert Skrevet 18. august 2012 Del Skrevet 18. august 2012 Jeg mente søndag... Har mistet tellingen på ukedagene i sommer... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Draft day is here! Rekkefølgen blir generert klokken 18.30 og vi kjører i gang med first pick klokken 19.00. Anbefaler alle som har mulighet til å være inne på ligasiden så tidlig som mulig, rundt 18.30 når draftrommet åpnes. Husker ikke om det er jeg som åpner det, eller om det skjer automatisk. Det er en chat i draftrommet, så under draften så kan vi bruke det til å diskutere litt. Jeg skal i et bursdagsselskap klokken 17, men forhåpentligvis er jeg hjemme igjen til 18.30-ish! Lenke til kommentar
tobn Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Gruer meg. Vanskelig med 12 lag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Draft Order: Vennesla Chargers Purple People Eaters Balotellis Bibitis Team Discount Double Check Svelgen Packers Bilael's minions Eastwood and Company Aalesund Saints Fodor's Army The Greatest Show on Turf Kool Katz North Norwegian Saints Elendig posisjon som fryktet. FAEN! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Seks minutter til vi fyrer løs! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 With the first pick in the 2012 Fantasy Football draft, the Vennesla Chargers selects LeSean McCoy, running back from the Philadelphia Eagles. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Oooog når draften er så kommer jeg ikke bare sist i rekka, men jammen går strømmen også så jeg ikke har internett. HELVETTE Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 Kort oppsummering: Jævlig lite fornøyd. Lengre kommer senere. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Møkka draft, sliter med engang Bye Weeks starter. Men, satser på jeg har lært av denne draften og gjør det bedre neste gang Så får bare denne sesongen går som det går! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. august 2012 Forfatter Del Skrevet 19. august 2012 (endret) Kool Katz: QB - Eli Manning RB - Steven Jackson RB - Ryan Mathews WR - Larry Fitzgerald WR - Steve Johnson TE - Vernon Davis W/R - Cedric Benson W/R - Austin Collie K - Matt Prater DEF - New York Jets Bench: QB - Robert Griffin III RB - Isaac Redman RB - Joe McKnight WR - Doug Baldwin DEF - Seattle Seahawks Sånn på papiret så er jeg ekstremt skuffet over draften. Får elendig draftposisjon (Noen må jo få de plassene også... ) og er alt for dårlig forberedt på pick 11 og et tidlig 2nd round pick. Av spillerne jeg hadde på pre-draft listen min, så får jeg to stykk, Fitzgerald og RGIII, men ingen av de var veldig høyt på rankingen. RGIII er rookie og åpenbart ikke en QB du drafter tidlig, og Fitzgerald har fortsatt ikke en klasse-QB til å gi han ballen. Kolb og Skelton er alt for ustabile, meeen Fitzgerald klarer alltid å skaffe poeng, så får håpe det gjentar seg i år. Blir sannsynligvis mye aktivitet på waiveren etter de første ukene, da spillere som McKnight og Baldwin er helt random picks, i mangel på bedre navn å velge. Årets lag står definitivt i kontrast til fjoråret hvor jeg presterte å ha en firer med Foster, Turner, Johnson og Welker, men det er sånn som skjer når man havner langt nede, samt at ligaen er økt med 2 lag fra i fjor. Uansett, vi får gi det en innsats og forhåpentligvis kan jeg fighte om en plass i play-offen likevel. Endret 19. august 2012 av MartinF 1 Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Vennesla Chargers QB - Peyton Manning RB - Shady McCoy RB - Ahmad Bradshaw WR - Dez Bryant WR - AJ Green TE - Antonio Gates W/R - Nate Washington (WR) W/R - Darrius Heyward-Bey (WR) K - Josh Scobee DEF - Houston Texans QB - Ryan Fitzpatrick RB - Mark Ingram RB - Jacquizz Rodgers RB - Ben Tate WR - Brandon LaFell Greit nok lag egentlig. Regner ikke med at jeg blander meg inn helt i toppen, men det kan umulig gå like dårlig som i fjor. Meget fornøyd med Shady, men ellers er det meget tynt på runingback-posisjon. Bradshaw er skadeplaget, Ingram har ikke vist noe, Tate er backup for Arian Foster og Jacquizz i beste fall en sleeper. Tror dog at Peyton Manning er den viktigste spilleren på laget. Spiller han som i årene mellom 2000 og 2010 kan jeg få et bra år. Lite sannsynlig, men det er lov å håpe. Irriterer meg grønn over at jeg bare var tre picks fra å få Matt Ryan. 1 Lenke til kommentar
Bibitis Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 3 Aaron Rodgers QB . 22 DeMarco Murray RB 27 Jamaal Charles RB 46 Brandon Lloyd WR 51 Miles Austin WR 70 Willis McGahee RB 75 Donald Brown RB 94 Greg Little WR 99 Titus Young WR 118 Toby Gerhart RB 123 Kyle Rudolph TE 142 Rashad Jennings RB 147 Jerome Simpson WR 166 Philadelphia Eagles DEF 171 Blair Walsh K Fikk pick 3, og må være fornøyd med det. Forventa Ray Rice, og ble litt overraska når mccoy og AP gikk først. I en standard scoring liga hadde Foster vært valget, men med QB scoring som den er så ble valget Rodgers.Overraska over at Stafford varte så lenge. Begge top TE gikk før eg fikk velge igjen, så la det på vent og fylte på med RB og WR med potensiale. Ble en del vikings på slutten, men litt homer picks må en kunne ta på slutten. 1 Lenke til kommentar
tobn Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Eastwood and Company QB - Ben Roethlisberger RB - Matt Forte RB - Frank Gore WR - Calvin Johnson WR - Brandon Marshall TE - Coby Fleener W/R - Jordy Nelson W/R - Stevan Ridley K - Garrett Hartley DEF - New York Giants QB - Andrew Luck RB - Michael Bush WR - Michael Floyd WR - Laurent Robinson WR - Mike Williams Ganske fornøyd. Føler meg godt rustet på WR plassene, spent på Roethlisberger og små engstelig på RB plass. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå