Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ryker nok nå! Da Glad Gutts go gutter, starta søndagen med masse poeng etter at Atlanta falcons skaffet 20 poeng, Romo 32,25! :cry: Så i skrivendes stund ligger jeg nå under 78.65 - 7.75! :new_woot:

 

Og hva skjer med Rodgers da? :( 19.15 i skrivendesstund, idag når jeg trengte minst 30+ :/

Endret av Grannystyle
Lenke til kommentar

Vi nærmer oss slutten på fantasy football-sesongen, men over nyttår så er vi igang med playoff igjen, og da gjentar vi playoff-spillet fra forrige sesong. Alle som var med i fjor skal ha fått en e-post med link og passord til ligaen, men til dere andre så finner dere info under:

 

http://challengegames.nfl.com/playoffchallenge/leagues/9478

Ligaen heter "Diskusjon.no" og passordet er "playoff".

 

Du logger inn med din NFL.com-ID og joiner privatligaen vår. Spillet går ut på at man velger en spiller i hver posisjon og får fantasypoeng etter hvordan de gjør det i playoffen. Går laget de spiller for vil man kunne få flere poeng i runden etter, og sånn vil det fortsette frem til Super Bowl. Man vil kunne velge spillere som har bye i første runde i playoffen, og disse vil da få x2 poeng i runden etter.

 

Anbefaler alle å lese "How to play" i menyen om dere er usikker på hvordan det fungerer. La oss skvise ut litt mer fantasyrivalisering også under sluttspillet! :)

Lenke til kommentar

Der var ligaen over, og finalen ble så spennende som den kunne bli. Hverken Stian eller Sveinung klarte å dra ifra, og det skulle være senkampen i New York med Victor Cruz i spissen som skulle avgjøre finalen i fordel Svelgen Packers (Tafsen). Det er bare å gratulere med seieren, selv om jeg fortsatt er litt småirritert på at jeg ikke klarte det forrige uke. :p Selv så tok jeg bronsefinalen ganske greit, selv om glad gutts go gutter tok inn litt mot slutten når jeg var ferdig med mine. Jeg fikk ikke ut alt, da Matt Ryan og Turner ble hvilt i 2nd half, så kunne absolutt vært større margin her.

 

Vikings slo Bulls i kampen om fjerdeplassen, men hadde Bulls fulgt med i timen og plukket opp Matt Flynn (Han har jo Rodgers), så hadde han vunnet den kampen. Matt Flynn endte opp med 61 poeng i går.

 

3cf7f399bbe464bdfd8a8ada507416aa0a6dfa4705.png

 

Sånn ellers så syns jeg sesongen i år har vært utrolig spennende, og jeg håper alle dere er med til neste sesong. Jeg vil også søke tillit som league commisioner til neste sesong hvis det er stemning for det. Det vil også være mer transparency i valg av regler i forkant av sesongen, så alle vet hva som gjelder.

 

Takk for en fin sesong alle sammen! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi nærmer oss slutten på fantasy football-sesongen, men over nyttår så er vi igang med playoff igjen, og da gjentar vi playoff-spillet fra forrige sesong. Alle som var med i fjor skal ha fått en e-post med link og passord til ligaen, men til dere andre så finner dere info under:

 

http://challengegames.nfl.com/playoffchallenge/leagues/9478

Ligaen heter "Diskusjon.no" og passordet er "playoff".

 

Du logger inn med din NFL.com-ID og joiner privatligaen vår. Spillet går ut på at man velger en spiller i hver posisjon og får fantasypoeng etter hvordan de gjør det i playoffen. Går laget de spiller for vil man kunne få flere poeng i runden etter, og sånn vil det fortsette frem til Super Bowl. Man vil kunne velge spillere som har bye i første runde i playoffen, og disse vil da få x2 poeng i runden etter.

 

Anbefaler alle å lese "How to play" i menyen om dere er usikker på hvordan det fungerer. La oss skvise ut litt mer fantasyrivalisering også under sluttspillet! :)

Minner om denne! Er bare fire påmeldte enda, inkludert meg. Man kan velge spillere til wild card-runden nå. Hiv dere på! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...