Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg skjønte ikkje heilt korleis du kunne velge Decker framfor Brown.

To grunner:

1. Jeg regnet med Tim Tebow ble nødt til å kaste ballen, og da er Decker førstevalget... Det stemmer, men han har to td passes til Thomas istedenfor.

2. Statistisk sett (sju siste kamper) så har Big Ben rævva kamper og 1 eller færre TD passes mot Bengals. I dag var unntaket og han har flere, blant annet to til Wallace som jeg selvfølgelig møter i dag.

Ingenting går min vei idag, dessverre og jeg går på mitt første tap på sju eller er det åtte kamper? Utrolig surt, når jeg ikke klarer å gi en skikkelig match...

Fuck Deangelo Williams, han sanket rundt 30 poeng på de siste 2 kampene når jeg hadde han på benken, når jeg setter han inn jo da får han 2,60 (atm)

Cam Newton.

Lenke til kommentar

Spamme litt mer rodgers her da! :D 39,65 poeng i dag gitt! :love:

edit: har Eli Manning på benken om noen vil trade! (han skaffet 34,35 poeng denne runden og er ranket som nr 6 av QB) trenger gode WR og RB som gjerne er kandidater til Playoffs :)

Endret av Grannystyle
Lenke til kommentar

Runden glemt, ser frem mot neste uke. Jeg møter blant annet Cam Newton. Grøss, gruer meg allerede!

Vinner jeg denne så er jeg med i play offs. Viktig at jeg greier å få så mange poeng som mulig uansett, for kan være det som avgjøre hvem som er med i play offs. Dette blir den mest spennende kampen i løpet av sesongen. Bra at jeg allerede har sikret play offs i den andre ligaen jeg er med i.

Lenke til kommentar

Jess, da er min fantasysesong over. Svelgen Packers vinner sin kamp, jeg dropper til tredjeplass og må ut i kvartfinale neste uke. Der møter jeg enten Innherred Vikings eller samme motstander som idag. Jeg er buttfucked når jeg har spillere som ikke scorer, og de jeg benker scorer 40 føkkings poeng.... Matt Ryan bestemte seg plutselig å være Rodgers 2.0 i 2nd half mot Panthers.

Lenke til kommentar

Mista min første Packers kamp for sesongen pga at heile dagen gjekk vekk til å fly men det gjekk jo bra likavel :)

Martin: Visst du skal slå meg i Semien har det vel ikkje so mykje å sei at du må spele ein ekstra kamp først?

Btw, Gronk burde bli omregga til WR, han lager for mange poeng til å være TE.

Lenke til kommentar

Martin: Visst du skal slå meg i Semien har det vel ikkje so mykje å sei at du må spele ein ekstra kamp først?

Tja, spørsmålet er jo om jeg i det hele tatt kommer meg dit nå... Om jeg fortsatt har to running backs som scorer under 10 poeng tilsammen, så kan jeg se langt etter avansement.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...