MartinF Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 Stol ikke på projected points. Har du i hele tatt sjekket ut hvordan de blir satt? Det er EA SPORTS som har ansvaret, og de simulerer kampene på Madden NFL 12. Med andre ord så finnes de ikke nøyaktiv whatsoever. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Det har eg heller aldri påstått at man skal gjere Men 29p på ein non-QB er uansett mykje. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. november 2011 Forfatter Del Skrevet 25. november 2011 (endret) Jeg er 99% sikker på at Harvin ikke kommer i nærheten av 29 poeng. EDIT: Eksempel på at projected points er bare tull. Når Denver mistet både McGahee og Moreno, så er det Lance Ball som er tredjevalget, likevel var det ukjente Spencer Larsen som ble projected 30 poeng... Han fikk ett. Endret 25. november 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 25. november 2011 Del Skrevet 25. november 2011 Kødder du? er projected pts i fra madden? så mye folk som jobber med å analysere kamper skolle man tro at de kunne ha ett system der det faktisk stemte? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 (endret) For en statt da gitt! -11 yards og fumble på Arian Foster... Endret 27. november 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Eg satsar på ny poeng rekord i dag Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 (endret) Benken min fortsetter å prestere. Både Stevie Johnson og Mike Williams med TD til nå. edit: Må også legge til at jeg definitivt ikke kommer til å følge Michael Fabianos råd neste år. Før denne runden anbefalte han meg droppe Dustin Keller (2 TDs til nå), og før forrige runde anbefalte han meg benke Blount (17.30 poeng). Endret 27. november 2011 av JohnFinstad 1 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Dustin Keller har vært rævva i år, so det at han plutseleg får to TDs i dag er rein lotto Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 God kamp at Matt Ryan, men dessverre så har jeg ikke nok poeng til å ta All Day.. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 27. november 2011 Del Skrevet 27. november 2011 Hm det kommer helt an på hvordan Forte og Green-Ellis gjør det. Så Green-Ellis fikk en TD nettopp. Jeg er også totalt avhengig av en god match av Brees for å vinne det her. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. november 2011 Forfatter Del Skrevet 27. november 2011 Forbanna flaksehelvette! Lawfirm scorer da aldri to touchdown i en kamp. Nei faen heller! *Close tab, gi faen i fantasy* Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. november 2011 Forfatter Del Skrevet 28. november 2011 Herrefred jeg er heldig! Har ikke sett kampen til Chicago, men Forte hadde jo en katastrofalt dårlig dag. Da gjør ikke kampen til Turner så mye likevel. Nå er det Steelers sin tur, og jeg håper litt poeng fra Brown og Steelers D. Heia heia! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 28. november 2011 Del Skrevet 28. november 2011 Gikk vist din vei dette og Martin. Spent på om jeg kommer med i årets play off. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 2. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2011 Herreguuuuud, jeg hater tight end posisjonen. Har du ikke Graham, Gonzalez eller Gronk så er du jo omtrent garantert "ingen" poeng. Føkk dette! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 (endret) THE FUCK?! CJ Spiller med et kjempeløp, fumbler ballen og tar den igjen in the end zone. Det gir meg minus 56 yards og -5.60 poeng på Spiller... I tillegg har Ryan en interception. -7.60 poeng altså. Dagen min er over allerede... EDIT: JAAAA FOR FAAAAEN!!!! OVERTURNED FOR A TD!!!! :D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D EDIT: Fra -5.60 poeng til 12.40 poeng EDIT: Enda en interception på Matt Ryan ja.. FAEN! Endret 4. desember 2011 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Selvfølgelig har Mendenhall en god kamp når jeg møter han. Helvette heller.... Lenke til kommentar
colert Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Ta en titt på kampen min. Newton har 21,80 poeng og Cj2K har 22,60 før pause. Taper så de synger etter... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Faen så kjedelig det er for meg å prøve å kjempe for 1. plassen mot Sveinung (UiT Mountaineers) når han har Brady OG Gronk.. Nytter ikke! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 4. desember 2011 Del Skrevet 4. desember 2011 Skjer det ofte at TE får 3td i ein kamp eller? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. desember 2011 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2011 Ofte er det vel ikke, men det skjer om du heter Rob Gronkowski, og han som gir deg ballen heter Tom Brady! -- Jeg har forresten tapt min kamp. Mine toppspillere skaper ingenting (bortsett fra at det virker som Foster nærmer seg en TD) og jeg har Antonio Brown på benken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå