Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er 99% sikker på at Harvin ikke kommer i nærheten av 29 poeng.

EDIT: Eksempel på at projected points er bare tull. Når Denver mistet både McGahee og Moreno, så er det Lance Ball som er tredjevalget, likevel var det ukjente Spencer Larsen som ble projected 30 poeng... Han fikk ett.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Benken min fortsetter å prestere. Både Stevie Johnson og Mike Williams med TD til nå. :thumbdown:

edit: Må også legge til at jeg definitivt ikke kommer til å følge Michael Fabianos råd neste år. Før denne runden anbefalte han meg droppe Dustin Keller (2 TDs til nå), og før forrige runde anbefalte han meg benke Blount (17.30 poeng).

Endret av JohnFinstad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

THE FUCK?! CJ Spiller med et kjempeløp, fumbler ballen og tar den igjen in the end zone. Det gir meg minus 56 yards og -5.60 poeng på Spiller... I tillegg har Ryan en interception. -7.60 poeng altså. Dagen min er over allerede...

EDIT: JAAAA FOR FAAAAEN!!!! OVERTURNED FOR A TD!!!! :D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D

EDIT: Fra -5.60 poeng til 12.40 poeng :D

EDIT: Enda en interception på Matt Ryan ja.. FAEN!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Ofte er det vel ikke, men det skjer om du heter Rob Gronkowski, og han som gir deg ballen heter Tom Brady!

--

Jeg har forresten tapt min kamp. Mine toppspillere skaper ingenting (bortsett fra at det virker som Foster nærmer seg en TD) og jeg har Antonio Brown på benken...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...