bigbadVuk Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Hvis jeg joiner, kan jeg få lov til å picke Michael Vick? For en måned siden eller to satt jeg en hundrings eller noe på at Eagles tar det i år. Føler jeg allerede eier han da? Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Finner ikke ligaen, er den full nå eller? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. august 2011 Forfatter Del Skrevet 6. august 2011 Hvis jeg joiner, kan jeg få lov til å picke Michael Vick? For en måned siden eller to satt jeg en hundrings eller noe på at Eagles tar det i år. Føler jeg allerede eier han da? Nei. Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Preseason games i dag. Blir spennende å se hvordan de antatt beste lagene spiller i dag. Gleder meg Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Gjelder draft datoen. Foreslår at vi flytter den fra løsdag den 27. august til søndag den 28. Kan ikke ha draft på en lørdag kl 7. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Man kan ha en draft på lørdag kl. 7, men datoen er ikke fastsatt. Jeg skal sette opp en poll hvor folk kan stemme for hvilken dato som passer dem. Den med flest stemmer vinner. Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Er en grei idé det. Men personlig så pleier ikke jeg å sitte forran en datamaskin kl 7 på en lørdag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Hehe, jeg ser den. Men som sagt, datoen er ikke fastsatt og var bare en dato jeg valgte når ligaen ble opprettet. Nå er ligaen full, og vi er ti stykk som skal kjempe om seieren i årets liga! Mekker poll så asap med draftdatoer. Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Høres bra ut. Blir spennende, er første året mitt i en FF liga, så blir vel et prøve og feile år for min del. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Da er en poll lagt til, og vi lar den gå frem til Torsdag. Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Nå kan jo hvem som helst stemme da... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Tja, men jeg regner med folk som ikke er med kan holde seg for god til å stemme... Lenke til kommentar
CaptainKangaroo Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ja men man vet jo aldri. Sjekk over til torsdag da, og hvis det er flere en 10 stemmer så får vi gjøre det på en annen måte. Lenke til kommentar
colert Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Det er ikke helt garantert at jeg kan bli med på draften, en skal gjøre så godt jeg kan for å bli med. For meg passer det best å ha den før den 24. da etter det er jeg ute og reiser. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Husk at det er mulig å sette opp drafts pick på forhånd. Du setter opp en liste med spillere, er de tatt så plukker du nestemann på listen som er ledig. Og slik fortsetter det Lenke til kommentar
colert Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Vet det, men jeg har lyst til å delta på draften siden jeg var ute på reise i fjor også. Satt opp en del på en liste i fjor også, men ikke mange nok. Fant ut at hvis alle av de som er på listen din er tatt, så blir den spilleren som har høyest spådd fantasy score tatt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Ser ut som det ender opp med 28. august, noe som egentlig ikke passer meg nsiden jeg skal ut den kvelden... Men skal få tid til å bli med likevel. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Det virker som 28. august kl. 19.00 vant, så da blir det draft neste helg! Husk å sett opp pre-draft rankings i tilfelle du ikke kan komme! EDIT: Var visst 26. jeg skulle ut. 28. er jo en søndag Endret 19. august 2011 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Vil bare minne om at i mogen kl. 19 er det live draft. Håper så mange som mulig møter opp! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Draften nærmer seg. Rekkefølgen blir publisert kl. 18.30! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå