Runningback Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Jepp Martin. Fitzpatrick var en vits. Satan, for en møkka sesong. Klarer ikke å forsvare fjor årets tittel nei desverre. Neste år blir det å ta en RB i første runde, og ikke en QB. Er alt for mange gode QBer der ute. Neste år satser jeg på min helt, Adrian Peterson. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Eneste QB som skal gå i første runde neste år, er Aaron Rodgers. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 det skal jeg og! for en mann! Må jo bare takke å bukke for at jeg fikk han med deg Martin Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Tja, det skulle jo bare mangle. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Men hvordan i all verden skal jeg vinne kamper når Jennings har samlet 1 poeng i snitt i de siste kampene? Laget mitt samler ikke nok poeng. De 5 første rundene hadde jeg alle over 120 poeng nesten. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Da var det gjort, går nok på mitt 2 tap siden jeg tok over laget. Jeremy Maclin er ute så jeg har kun igjen Dwayne Bowe og Martin har igjen welker, branch og patriots D :/ jaja, jeg leda vertfall til siste slutt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Veldig deilig å kunne stå med 6 strake etter denne runden. Sannsynligheten for at jeg taper kampen nå er vel lik null. Er poenget bak, og som Grannystyle sier over her, så har jeg igjen Welker, Branch og Pats D i kveld. Gleder meg som en unge til den kampen forresten... Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Gratulerer må si meg svært fornøyd å stå med 6-5 etter å ha tatt over et lag som sto med 1-3 når jeg tok over, da dette også er min første sesong i fantasy Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. november 2011 Forfatter Del Skrevet 21. november 2011 Takk takk! Du gjorde de nødvendige endringene, og du har Aaron Rodgers. Imponerende likevel. Nå gjelder det bare å stå løpet ut Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 joa, får gjøre mitt beste Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Bah... Rævva waiver denne uken! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 Jeje, er ikke så viktig. Nærmer oss fantasy playoff nå så det er viktig å "låse" den troppen man vil ha med dit. Jeg er så usikker på om Ogbonnaya får fortsette når Hardesty er tilbake igjen. Får han fortsette, så har jeg en ok tropp med tre RBs og fire WRs (Hvorav da 1 RB og 1 WR som flex). Får han ikke det, så har jeg en running back for lite tror jeg. Matt Ryan Tim Tebow Arian Foster Michael Turner Chris Ogbonnaya Calvin Johnson Wes Welker Antonio Brown Deion Branch Brandon Pettigrew Brent Celek Jason Hanson Steelers Defense Patriots Defense Hvordan ser der andre på troppen deres nå når vi går inn i week 12? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. november 2011 Forfatter Del Skrevet 23. november 2011 (endret) Og der gjorde vi en endring... Fred Jackson er ute for week 12, så plukket opp C.J. Spiller som var ledig på free agency. I tillegg har jeg hørt at Hardesty blir å starte for Browns sålenge han er klar, så da kjører jeg Spiller denne uken uansett. Deion Branch ble jeg nødt til å droppe. EDIT: Forresten, leste nå nettopp at Fred Jackson KAN være ute resten av sesongen. The Greatest Show on Turf blir uten AP (mest sannsynlig) OG Fred Jackson til helgen... Krise i campen din, Sindre? EDIT: Og han har Peyton Hillis på benken ja... Det ER krise! Endret 23. november 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 Jackson plassert på IR. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Du koser deg nå, All Day? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Rodgers in my <3! 30,25 poeng denne uka med gitt! elsker den mannen! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 (endret) Kom hjem fra Åre nettopp, og ser Jennings samlet noen poeng her ja! Suverent. Får håpe min lose streak ender denne uken da Martin Edit: Henta inn Josh Freeman, siden Vick mest sannsynlig er ute. Samt Sanchez er noe tvilsom. Endret 24. november 2011 av All Day Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Dårleg valg å ha Robinson på benken gitt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. november 2011 Forfatter Del Skrevet 24. november 2011 Dårleg valg å ha Robinson på benken gitt Hvorfor i faen har du han på benken? Og du starter PERCY HARVIN?! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 24. november 2011 Del Skrevet 24. november 2011 Harvin er vel betre enn CJ2k? Harvin er predicta til smått utrulege 29p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå