MartinF Skrevet 18. november 2011 Forfatter Del Skrevet 18. november 2011 All Day, nå sliter du litt... Vick er out for week 11 og Sanchez spilte i går. Du burde plukke opp en QB asap! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 18. november 2011 Del Skrevet 18. november 2011 Se der ja. Har hatt skikkelig uflaks i det siste. Jesus, bare dritt på waiveren også. Hm, hvordan skal dette gå? Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Matt Moore, Josh Freeman, Colt McCoy, Tyler Palko og Vince Young er jo alle på waiveren. Flere av disse har også ganske greie matchups søndag. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Se der ja. Har hatt skikkelig uflaks i det siste. Jesus, bare dritt på waiveren også. Hm, hvordan skal dette gå? Håper du ikke gir opp, men heller tar deg en titt på FA og får inn ihvertfall en quarterback til i kveld. Vick får du ikke noe poeng av. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Vært opptatt i hele helgen, kom hjem nå. Måtte droppe Anquan Boldin........ Hentet Ponder jeg, tvi tvi Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 I alle dager? Du vet at Bradshaw er ute, sant? Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Faen, nå er jeg hvertfall fucked. Frister å droppe Vick...... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 (endret) John Kasay, Presten Parker, Josh Cribbs...? Endret 20. november 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Sånn, da er det bare å håpe på det beste. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Fumble på Fred Davis, og jeg møter Dallas D... Slår ALDRI feil! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 hehe, herlig av Dallas D ja wihuu Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 (endret) Redskins scorte der. Håper det blir flere. Forresten, skjønner ikke hvorfor jeg tror Rodgers skal gi bort ballen, eller få noen dårlige drives... Fyren er ustoppelig. EDIT: All Day, nå kan du angre på at du ikke tok Matt Moore. Just sayin'! Endret 20. november 2011 av MartinF Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Redskins er så faens uburkelig. Helvette! Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Må si det var genialt av meg å benke LaGarrette Blount og Mike Williams... Begge virker å få over 15 poeng mens de to jeg startet i stedet totalt samlet 9.3 poeng (Ball og Holmes). Ikke rart jeg rart jeg har ligaens dårligste record. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Noen spesiell grunn til at du ikke startet Blount? Lenke til kommentar
JohnFinstad Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 Ser jo i ettertid at jeg burde gjort det, men han har vært ganske dårlig etter skaden sin. Regnet også med at Buccaneers kom til å slite med å stoppe Rogers, og dermed bli tvunget til å be Freeman kaste ballen 40+ ganger i stedet for å kunne bruke running backene sine. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 (endret) "Alle" har jo snakket om at Blount er must-start denne uken.. Jeg ser det med Bucs, men husk at Green Bay D ikke er ligaens beste heller... EDIT: Her tar jeg innpå Oslo Bulls, men SÅ... Pettigrew med TD og han er på benken min, og Rodgers setter enda en for Green Bay (og er over 30 poeng IGJEN FFS!!) og jeg er igjen 14 poeng bak. Endret 20. november 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 ja, var nervøs da jeg så at rodgers var under 30, har jo blitt helt vanlig det nå i det siste! men enda godt han kom seg opp på 30! phew! Men så var det jo han forbanna Denarius Moore, skaffa 25 poeng da jeg hadde han på benken, satt han inn idag (Colston med bye week) og joda, gutten skaffer meg hele 3,2 poeng -.- Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. november 2011 Forfatter Del Skrevet 20. november 2011 Rodgers er så umenneskelig at det er nesten ikke morsomt engang. Jeg skjønner ikke hvordan det går an å være så forbanna god i 10 strake kamper! Men nå er ATL igang. Jeg trenger ihvertfall 50 poeng fra trioen min! Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 20. november 2011 Del Skrevet 20. november 2011 (endret) hehe, ja håper gutta fra Chargers klarer å skaffe noen poeng! men liker svært dårlig at du ligger så tett og det uten at QB din har spilt enda :S Se der ja, TD allerede! fack! ;p Endret 20. november 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå