MartinF Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Håper Rodgers rundpuler Minnesota i natt, så Vikings må gå igjennom lufta. Har kun 28 poengs ledelse på min motstander, som har igjen Adrian Peterson... Megatron og Wes Welker med totalt 11.7 poeng i går. Hjelp! Og ja, jeg er klar over Revis og at Lions offense var tragisk... Endret 14. november 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ja, vi for håpe det Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 @Martin: Var ikkje du Vikings fan? Dessuten har Peterson årsbeste med 30,20p og det skal veldig mykje til om han skal sette ny rekord mot NFLs åttande beste run-defense. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Aldri vært Vikings-fan jeg. Tror jeg skal klare å holde unna, men vi får se. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Wow, snakk om uflaks for Tobias. Mister begge QB sine for resten av sesongen! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Ikkje so værst runde av laget mitt. Over 120p med to spelera som blei skada og paserte ikkje 1p ein gong og mykje poeng på benken min. No er det klart at Bears hjalp litt men likavel Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 (endret) Klarte å holde unna, og er meget fornøyd med det. Fem strake på rad nå, men det kommer til å få en brå slutt neste uke. Pessimisten i meg sier at uten Arian Foster og mine Steelers spillere of defense så kommer jeg til å spist levende mot Rodgers og co. -- Har forresten skrevet en liganyhet idag. EDIT: Funfact: Rodgers har 30+ poeng i hver eneste kamp denne sesongen i vår liga...! Endret 15. november 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Rodgers <3 OT: jeg kommer nok også til å slite bitte litt! texas def ute og ben tate, så må inn med noen crappy reserver der Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Jaja, losing streaken min fortsetter vel denne uken også. Da er det bare å vinke farvell til play offs. Har vel liten sjanse uten gutta fra Saints. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. november 2011 Forfatter Del Skrevet 15. november 2011 Jaja, losing streaken min fortsetter vel denne uken også. Da er det bare å vinke farvell til play offs. Har vel liten sjanse uten gutta fra Saints. Si ikke det... tobn vil være uten begge sine quarterbacks, MacGahee er muligens ute, Mendenhall er på bye osv. Tror du har en mulighet. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Bra med aktivitet på waivern igjen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Er da alltid endel aktivitet når waiveren går igjennom på onsdager. Fikk to av tre waiver claims idag. Mistet Lance Ball, men plukket opp DHB, som jeg nettopp droppet for å ta Harry Douglas som jeg tror får en fin kamp til helgen med Julio Jones ute. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Han får sikkert ein bra kamp til helga, men eg hadde desverre ikkje plass til han på laget mitt. Trur Williams har ein større verdi på lang sikt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Ingen Titans-receivere er god på lang sikt imo, men det er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 So lenge dei kjemper om playofs burde det være bra Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Du baserer hvor produktive WRs kan være etter klubbens posisjon i ligaen? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Det baserar eg på at so lenge dei har sjangs på playoff er det Hasselback som er QB og ikkje Locker. Dei er på den øvre halvdelen når det gjelder pass attack. Pluss at han har levert to runder på rad no over 12p. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Det du ikke tar med i beregningene, er at med Kenny Britt ute, så vil motstanderne sette sine beste menn mot den Titans wideouten som er i form. Jeg klarer ikke å stole på noen Titans WRs som sagt, og ser på de som maks en matchup based flex. Men jeg skal ikke blande meg inn i lineupen din. Du gjør akkurat som du vil. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Heilt enig der, det er ikkje noko meir enn ein matchup bassert flex starter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå