Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Rodgers rundpuler Minnesota i natt, så Vikings må gå igjennom lufta. Har kun 28 poengs ledelse på min motstander, som har igjen Adrian Peterson...

Megatron og Wes Welker med totalt 11.7 poeng i går. Hjelp! :dontgetit:

Og ja, jeg er klar over Revis og at Lions offense var tragisk...

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Klarte å holde unna, og er meget fornøyd med det. Fem strake på rad nå, men det kommer til å få en brå slutt neste uke. Pessimisten i meg sier at uten Arian Foster og mine Steelers spillere of defense så kommer jeg til å spist levende mot Rodgers og co.

--

Har forresten skrevet en liganyhet idag. :)

EDIT: Funfact: Rodgers har 30+ poeng i hver eneste kamp denne sesongen i vår liga...!

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Jaja, losing streaken min fortsetter vel denne uken også. Da er det bare å vinke farvell til play offs. Har vel liten sjanse uten gutta fra Saints.

Si ikke det...

tobn vil være uten begge sine quarterbacks, MacGahee er muligens ute, Mendenhall er på bye osv. Tror du har en mulighet. :)

Lenke til kommentar

Det du ikke tar med i beregningene, er at med Kenny Britt ute, så vil motstanderne sette sine beste menn mot den Titans wideouten som er i form. Jeg klarer ikke å stole på noen Titans WRs som sagt, og ser på de som maks en matchup based flex. Men jeg skal ikke blande meg inn i lineupen din. Du gjør akkurat som du vil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...