Grannystyle Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Hehe, du får prøve det ja! Endret 6. november 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) HAHA. Jennings TD. Green Ellis, kom igjen !!! Edit: Men hva faen, Rodgers med 40 poeng. Hater den jævla kuken der.......... Endret 6. november 2011 av All Day Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Skal ikke si så mye mer jeg nå.. Rodgers er ustoppelig! Helt sinnsykt! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Mannen er dopet, ikke menneskelig det der. For en møkkamann, rett og slett. Ødelegger helgen min, dumme cheesehead. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) Rodgers <3 Edit: Fantastisk, plukka opp Mike Tolbert på waiver i forige uke, han har nå 20,30 poeng! Endret 7. november 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 Var jeg som droppa han også. Med en gang jeg kvitter meg med han så kommer tallene jeg venta på. Jeg gir opp, taper denne runden også... God natt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 7. november 2011 Forfatter Del Skrevet 7. november 2011 Jeg hadde et sinnsykt forsprang på UiT, men vips så er jeg bare småpoeng foran. Jeg har igjen Brown og Steelers D, han har Ray Rice og DeSean Jackson. Taper vel denne nå... Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 7. november 2011 Del Skrevet 7. november 2011 95,85 vs. 90.5. Jeg har Eagles (mot bears) defense han har Ravens (mot steelers. Satser på at det holder inn, men tør ikke si noe for sikker idag. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Er folket klare for en ny NFL-søndag med fantasy? Jeg er klar, har fått låne Gonzalez som TE denne uken, men blir nok mitt første tap på 5 kamper. Håper jeg får en positiv overraskelse! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Oh, fuck me in the ass... Lloyd og Green med TD samtidig. Green mot double coverage i Steelers D. Over og ut for min del idag allerede. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Fitzgerald og ja... Greit det, fuck off. God natt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 TIM TEBOOOOOOOOOOOW!!!!!!!! :new_woot: :new_woot: Lenke til kommentar
tobn Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Fantastisk. 2 completed passes i hele kampen. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Hva i helvete. Taper nok en gang. Satans Vick, mister nok PLay offs i år.... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Er det VM i pessimisme her eller? Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Haha, CJ får nok spilt seg inn på laget mitt etter denne kampen. Dumt at jeg ikke startet Romo. Menmen er faktisk optimistisk for fremtiden, eneste problemet er at jeg trenger en TE til neste runde, og jeg vil ikke droppe noen av spillerene mine. Vet ikke om jeg vinner denne kampen, men krysser fingrene. Blir tøff kamp for play offs 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Du benker ikke Cam Newton, så det var riktig av deg å benke Romo. Men han hadden meget bra kamp, det skal han ha. CJ ville jeg fortsatt kun startet som flex. Dette er den første virkelig store kampen hans i år. Om det varer er umulig å si... Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 da gikk denne inn for min del,har Rodgers igjen, men leder med 3 poeng når Like a boss er ferdig spilt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Med andre ord så vinner du med type 40 poeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå