Hopsin Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Har alltid synes at NFL ser artig ut, men har aldri hatt tid eller initiativ til å sette meg inn i det heller. Er heller mer på NBA. Kan noen kort forklare meg hva dette går ut på, populære spillere etc.? Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 25. oktober 2011 Del Skrevet 25. oktober 2011 Har alltid synes at NFL ser artig ut, men har aldri hatt tid eller initiativ til å sette meg inn i det heller. Er heller mer på NBA. Kan noen kort forklare meg hva dette går ut på, populære spillere etc.? Prøv deg på denne tråden du Dette er desverre ikke rette tråden å spør på Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva er det saints holder på med da? Taper fantasy runden her. Er avhengig av at Saints gjør det bra for å vinne mine kamper. Faen... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 Saints har tatt seg en ekstra fri-uke virker det som... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Brees har fantastiske 4.60 poeng so langt Lenke til kommentar
colert Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Hva er det saints holder på med da? Taper fantasy runden her. Er avhengig av at Saints gjør det bra for å vinne mine kamper. Faen... Ikke si det All Day. Det er kun Stafford som produserer poeng for meg, så du skal ikke se bort fra at du vinner denne. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Noen som har lyst på CJ2K? Bare å komme med trade forslag, åpen for nesten hva som helst. Endret 30. oktober 2011 av Masteral Lenke til kommentar
tobn Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Han snakker sikkert om offense spillere. Fordi du møter meg, colert. Jevnt, men sålenge ikke Wallace eller Mendenhall får noe mer poeng vinner du ganske greit tror jeg. Lenke til kommentar
colert Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Sorry tobn. Så bare at det var Saints D som spilte mot meg, så da trodde jeg det at det var All Day Hernadez scoret nå, men har ikke kjempetro enda. Spillerne mine har ikke sanket noe særlig poeng denne sesongen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 30. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Noen som har lyst på CJ2K? Bare å komme med trade forslag, åpen for nesten hva som helst. Lykke til med det... CJ2K er per i dag ikke verdt mer enn en averagem/below average RB. Mulig du får noe pga. navnet dog. -- Ble grei score tilslutt her og. Tebow kommer seg over 20 poeng igjen, Megatron og Foster får godkjent, i tillegg kommer det TDs både fra Branch og Browns, så jeg ender opp på 125+ poeng. Endret 30. oktober 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Grei start for meg og Martin Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Føkk yea! Jeg trenger det jeg kan få når jeg møter UiT Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) What. 20 poeng på Packers def, 2 ints og 2 tds. Konge! Kanskje jeg vinner alikevell?? edit: går nok ikke om Jennings får kun 0 poeng. Endret 6. november 2011 av All Day Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Du klarer det, All Day. Rodgers har væt rævva sålangt. Du har igjen Vick og Forte. Der skal du ha 40 poeng minst. EDIT: ikke nå lenger... Rodgers har tatt seg sammen. Endret 6. november 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Game over. Uff, er i en dårlig periode nå. Jävlar... Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 (endret) Hehe, får håpe jeg drar i land denne her, var heldig når Graham ikke sanka mer en 8 poeng denne runden vertfall! Edit: men hva faen, antonio gates sålangt 0,90! ta deg sammen mann! Endret 6. november 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. november 2011 Forfatter Del Skrevet 6. november 2011 Game over. Uff, er i en dårlig periode nå. Jävlar... Game over? Hva faen har du røyket. Jeg tror du vinner! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Elendig runde. Som Granny nevner så er det sjeldent Graham går under 10 poeng, han er en viktig brikke i laget mitt. Det er også Greg Jennings, som står med 4.10 poeng as we speak. Starks var jeg noe skeptisk til, så poengene der er egentlig greie. Men jeg forventer nesten at Green-Ellis tar 10 poeng +, eller så er nok løpet kjørt. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 wihuu, gates oppe i 10,60! Bra pep-talken min funka! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 6. november 2011 Del Skrevet 6. november 2011 Får prøve jeg også da. Jennings og Green-Ellis, skjerp dere. Forventer en TD fra begge hold !!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå