colert Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 På tide at laget mitt scorer også. Har forresten nesten like mage poeng som jeg fikk forige uke. Har nå 71,50 kontra 76,45 forige uke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Der er McCoy! TD Browns! Da kan jeg slappe av litt igjen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Da var det over for min del, og med kun en mann igjen for Fodor's Army, så er nok jeg endelig tilbake på vinnersporet med en knepen seier idag. Var veldig nervøs foran denne kampen, først og fremst fordi jeg har Megatron og Pettigrew, og for deres suksess, så må også Stafford lykkes. Det gikk heldigvis greit, og jeg avsluttet tilslutt med totalt 118.48 poeng. Colt McCoy - Hadde ikke troen på Matt Ryan idag, og plukket opp Colt McCoy tidligere i uken på FA bare for denne kampen. For at det skulle ha en hensikt, så måtte McCoy score 20+ poeng, og det gikk tilslutt greit. 21.35 poeng på han tilslutt. Neste uke er Tim Tebow starter og da er målet endelig en 30+ poeng match for min QB. Michael Turner - FOR EN KAMP av Turner! 26.70 poeng ble det tilslutt. Arian Foster/Calvin Johnson/Wes Welker - Helt ok match for Foster, kunne gjerne hatt en TD. Samme gjelder for Johnson. Masse yards, men får sin første kamp denne sesongen uten en TD. Welker får ikke mange yards, men scorer en TD og sikrer en grei sum også denne uken. Brandon Pettigrew - Akkurat den waiver-pickupen jeg håpet på. Sendte bort Gates og Gonzalez (tilbake til UiT Mountaineers), så måtte ha en god TE inn. Det mener jeg at jeg fikk! Antonio Brown/Deion Branch - Brown hadde ikke den kampen jeg håpte på, og nå i ettertid så skulle jeg ha startet Preston Parker, men sånne feil er det greit man gjør når man likevel vinner. Branch har en god kamp og jeg har egentlig ikke noe å utsette på en flex som scorer 7+ poeng. Jason Hanson/Steelers D - Hanson solid, Steelers D helt ok, men kan bli bedre. Greit fornøyd med denne uken, men var som sagt utrolig nervøs før klokken sju. Utrolig viktig seier for min del, og er nå 3-3 etter seks uker. Neste uke er som sagt Tebow starting QB og det skal Svelgen Packers få merke! Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Ligger under med 8 poeng. Har Harvin (Q), Shonn Greene og Vikings Defense. Oslo Bulls har Hester. Hadde det ikke vært for at Hester er notorisk mot Vikings så hadde jeg nesten feiret allerede, men dette blir close. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Har null tro på Hester. Du vinner den kampen ganske greit. Colt McCoy has more fantasy points than Cam Newton today. FØKK YEAAHHH!! Endret 16. oktober 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Satser på at du har rett, for da har jeg snudd 0 -3 til 3-3. Harvin er active, da gjenstår det bare å se om McNabb kan spille litt mindre dårlig enn normalt. Satser på at Jared Allen sender Cutler av banen etter første runde og en AP som gjør 4 omganger som 1. omgangen mot Cardinals Edit: Haha Cam Newton hadde ikke dagen, irriterende når det eneste jeg har tenkt på hele uken er Newton eller Romo. Heldigvis hadde ikke Romo en 37 points game som predicted Endret 16. oktober 2011 av Masteral Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hm, er ganske så nervøs jeg også nå. Leder med knappe 20 poeng. Jeg har igjen Matt Forte, Svelgen Packers har igjen Bears def og Dustin Keller. Så da er det bare å håpe at Forte har en like god kamp som Bradshaw, som hentet hele 31 poeng i dag!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Du leder med 20, Forte burde klare minst 10. Så du har 30. Klarer Bears D og Keller det, da blir jeg overrasket. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Hm, er ganske så nervøs jeg også nå. Leder med knappe 20 poeng. Jeg har igjen Matt Forte, Svelgen Packers har igjen Bears def og Dustin Keller. Så da er det bare å håpe at Forte har en like god kamp som Bradshaw, som hentet hele 31 poeng i dag!! Grunnen til at FF er noe dritt. Hvis Forte henter 31 poeng, så kan jeg love deg at Vikings ikke vinner =) Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jepp. Samme med matchen min i dag. Svelgen Packers hadde Drew Brees. Jeg har Jimmy Graham og Darren Sproles. For at de skal samle poeng, så må Drew Brees også gjøre det. Dermed er det ikke lett å tenke hva man håper for. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2011 Blir som med meg idag. Fodor's Army hadde Stafford, jeg hadde Pettigrew og Megatron... Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Brees kasta 3int i dag so no worries. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hester 10 points. Vikings kollapser totalt. Flott. Lenke til kommentar
Masteral Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Flaks. Hester 22 poeng... Eneste grunnen til at jeg torturer meg gjennom denne kampen er fordi jeg har et håp om å få se Ponder Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har null tro på Hester. Du vinner den kampen ganske greit. ... Haha Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Nei nei nei, Bears def med 17 poeng. Da leder jeg med 12 poeng, og Svelgen Packers har igjen Dustin Keller. Dette går ikke veien Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2011 Hester 22 poeng... Eneste grunnen til at jeg torturer meg gjennom denne kampen er fordi jeg har et håp om å få se Ponder Overpresterer så det holder. Scorer like mye som uke 2-5 tilsammen. Det han scorer mye på er 134 return yards og en TD. Hadde dette vært forrige sesong, uten return yards, så ville han fortsatt ha hatt en 15-ish poeng, men 24 er litt vel i overkant... Haha Ikke alltid predictions går min vei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå