MartinF Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Elsker hvor mye aktivitet det er i år, kontra forrige sesong! I fjor kunne jeg plukke opp de jeg ville på waiveren. Nå får jeg ingen jeg trenger! :!: Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja, lurte litt på den Waiveren, hva er det egentlig? OBS: første gang jeg har prøvd fantasy før Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Så nå håper jeg bare at Colston kommer seg i form igjen, så han når sitt gode gamle, saints bruker han bare litt og litt nå fremover så han ikke går inn for fult med engang så skulder skaden kommer tilbake Fantastisk spiller når han er 100% Og Kenny Britt, noen som vet hvor lenge han er ute? Gler meg til neste sesong så jeg får delta i draften og ikke hoppe inn i ett "skadeskutt" lag Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kenny Brit er plassert på IR(Injury Reserves) og er ute for resten av sesongen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Ja, lurte litt på den Waiveren, hva er det egentlig? Alle spillerne som ikke er i en klubb (fantasy-klubb that is) er på free agency hele uken, altså man kan plukke opp de man vil ha. Når runden starter derimot, så blir alle plassert på det som kalles waiver. Da må klubbene stå i kø for å få hente opp, og det er det man kaller waiver wire. Slik det er satt opp nå, så blir man plassert sist i waiver wiren når man plukker opp en spiller på waiveren. En spiller blir også plassert på waiver om han blir sluppet av en klubb i løpet av uken. Fks. hvis du hadde sluppet Marques Colston, så er det ingen som bare kan snappe han opp. De må gå igjennom waiver wiren. Den er på to dager. Lenke til kommentar
Grannystyle Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Kenny Brit er plassert på IR(Injury Reserves) og er ute for resten av sesongen. Ok, tusen takk! Edit: Takk, MartinF! det oppklarte endel ja! Endret 5. oktober 2011 av Grannystyle Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Drar på partyweekend til Åre i helga. Så håper ingen av mine utvalgte starters blir skadet mens jeg er borte! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) The Greatest Show on Turf lykkes ganske greit med Peterson sålangt idag...! Tre TDs allerede! EDIT: Selv så er jeg rimelig irritert. Oakland er elendig, bortsett fra når det gjelder å stoppe Arian Foster. Han får ikke til noe som helst! Endret 9. oktober 2011 av MartinF Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Hva faen er det Vick holder på med da. Fucker opp runden min maks. Resten av spillerne har også svært dårlige tall. Faen! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Du er heldig han ikke startet Big Ben... Kolb er rævva! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 (endret) Ja det er sant. Vikings har vært sykt bra so far. Peterson har aldri hatt mer en 3tds i en kamp, og det skjer vel ikveld tenker jeg. Edit: Takk og farvell, løpet er kjørt... Endret 9. oktober 2011 av All Day Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 49ers (defense) er effektive og ødelegger mine vinnermuligheter. Jeg har også Bucs defense for sikkerhets skyld. Minuspoeng mot 20 plusspoeng er dårlig deal. Freeman er latterlig. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har brukt opp touchdown-kvoten min for de neste fire ukene.. Ingen TDs sålangt idag...! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Decker med imponerande -4yds so langt \c/ Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg har brukt opp touchdown-kvoten min for de neste fire ukene.. Ingen TDs sålangt idag...! Virker som jeg har det også. Angrer som faen at jeg kjørte Tolbert ovenfor Green Ellis..... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg skaper liksom ingen verdens ting. Uten Welker og Foster har jeg totalt 1,47 poeng. Det er helt latterlig. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Føler med deg, men løpet er da ikke helt kjørt enda? Du har jo igjen Matt Ryan, Michael Turner og Calvin Johnson. Disse kan da skaffe en del poeng for deg? Men on the other hand så har jo han Jordie Nelson, hm. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Jeg føler ikke med deg. Tar det jeg kan få. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2011 Disse kan da skaffe en del poeng for deg? Ikke nok. Løpet er kjørt. Jeg begynner se mot neste uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå