Vertical^ Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 (endret) Legger denne ut her, så får jeg quote meg selv om noen måneder med resultatet 😅 Ved å få det første picket, så blir alt etterpå veldig vanskelig. Ventetiden fra mitt første til andre pick gjør at hele feltet på gode RBs og WRs forsvinner raskt, og sånn fortsetter det. Tok heller noen råsjanser her da, ved å legge inn en skadet Michael Thomas, samt gamle travere i Cobb, AJ Green, Melvin Gordon, osv. Føler meg ikke veldig selvsikker, men spennende blir det. Endret 6. september 2021 av Vertical^ 1 Lenke til kommentar
Petterpeggs_ny Skrevet 6. september 2021 Del Skrevet 6. september 2021 Ble 13 til slutt da: Kristiansand Thunder Ducks North Norwegian Saints Nfl fantasy Vertical^ Dirty Birds So good it ertz Burgundy & Gold The angles from hell Nordnes Dragons pharma bro streak the lawn fiasko ballers air eagles …og undertegnede Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. september 2021 Del Skrevet 15. september 2021 Seier i første kamp mot Air Eagles - DEILIG 🤩 Så veldig bra ut etter torsdagskampen, men så snudde alt i 19:00 runden og det så ut til jeg gikk mot soleklart tap. Heldigvis stilte Kelce og Montgomery opp på jobb og sikret sesongens første W 🙂 1 Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 27. september 2021 Del Skrevet 27. september 2021 tror faen meg eg får en win no. frustrerende start, men det er håp! go go dak. ikke bli skadet på første snap! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 27. september 2021 Del Skrevet 27. september 2021 Håper selv på årets første seier. Buuuu CeeDee Lamb. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 28. september 2021 Del Skrevet 28. september 2021 Gøy å se at alle har fått en W og en L så langt! Tett i år. Men jeg lurer på en ting. Hvordan kunne Angels From Hell plukke opp Gordon i går når Waiver først er i morgen? Alle andre ligaene mine har han beskyttet av Waiver, har vi noen egne regler på dette? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 28. september 2021 Del Skrevet 28. september 2021 Sannsynligvis fordi han enda ikke er listet opp som en del av Chiefs. Alle spillere som ikke har spilt er åpne for å bli plukket opp. Samme som at man kan plukke opp en som spiller mandag natt etter at kampene har startet søndag. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. oktober 2021 Del Skrevet 3. oktober 2021 Plukket han opp før han hadde signert for Chiefs, dvs. at han var free agent. Free agents trenger ikke å bli plukket opp gjennom waiver claim. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 (endret) -Ordnet- Endret 6. oktober 2021 av Vertical^ Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 6. oktober 2021 Del Skrevet 6. oktober 2021 (endret) En ærlig feil som vi får ryddet opp i. Send meg hvem du egentlig skulle droppe for Bourne så skal jeg ordne opp i dette for deg. Endret 6. oktober 2021 av jenskristian 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 10. oktober 2021 Del Skrevet 10. oktober 2021 For et jævla rot... 6 spillere på IA/IR, men skal ikke stoppe der - Petter /Hail mary passers har jo tidenes kamp her! Håhå, dette blir 2-3 på meg så det synger. Kjedelig uttelling når foreløpig breakdown er i min favør - men sånn er det og der har jeg alltid vært heldig motsatt retning. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Startet 2 spillere som ikke spiller i dag. Det beklager jeg virkelig. Har vært en tøff uke og fantasy ble nedprioritert. Ellers må jeg jo si at denne sesongen gikk rett til helvette for meg. Kjedelig, men skal holde løpet ut i rettferdighetens navn. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 28. november 2021 Del Skrevet 28. november 2021 Tøff sesong her også. Det vil seg bare ikke. Håper alt går bra og flott at du står løpet ut på tross av å ikke kunne nå playoffen! 👍🏻 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 7. desember 2021 Del Skrevet 7. desember 2021 En runde igjen av grunnserien og playoff-lagene er allerede klare. Lykke til i siste runde og videre i playoff! 2 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 8. desember 2021 Del Skrevet 8. desember 2021 Lykke til for dere som enda er med i løpet. Håper vi sees til neste år! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. desember 2021 Del Skrevet 22. desember 2021 Da er kvartfinalene ferdige, hvor jeg (The Angels from Hell) og Hail Mary Passers vant. Satt langt inne hos meg etter en knallstart, endte nesten å choke, men Gibson dro det i land. Alt gikk vel feil for både Dirty Birds og Hail Mary Passers sin del, men en god kamp av Hurts gjør at Hail Mary spiller mot Pharma Bro. Semifinaler: The Angels from Hell (6) vs (2) Air Eagles Hail Mary Passers (5) vs (1) Pharma Bro Min sesong ender vel her med tragisk timing for Tyreek å få COVID på mot Air Eagles sin Cooper Kupp... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 22. desember 2021 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2021 Typisk å få sin dårligste match for sesongen i playoffen... Jaja, lykke til videre til de som er igjen! Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 27. desember 2021 Del Skrevet 27. desember 2021 Gratulerer til Aasmund (Pharma Bro) og Joachim (Air Eagles) som vil spille om tittelen neste uke! 🥳 Lenke til kommentar
atings Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Vi får se om jeg klarer å dra i land en seier eller om det blir tredje finaletap på fire år. Blir tøft mot Kupp/AB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå