MartinF Skrevet 23. august 2021 Forfatter Del Skrevet 23. august 2021 Fristen bør være før draftrekkefølgen settes, imo. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 24. august 2021 Del Skrevet 24. august 2021 (endret) Jeg tror ikke draftrekkefølgen avgjør om noen et med eller ikke, men det burde vel heller ikke være nødvendig med mer enn en uke på å betale inn. Vi kan sette fristen til søndag 29. august kl 21:00 også trekker jeg rekkefølgen og publiserer etter det på søndag. Hvordan fordeles premiene mellom første, andre og tredjeplass? Endret 24. august 2021 av jenskristian Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. august 2021 Del Skrevet 26. august 2021 Foreslår at fordelingen er som følger: 1. plass: 70% 2. plass: 20% 3. plass: 10% Evt. at vinneren tar alt. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Synes forslaget ditt med 70/20/10 er fint, vi går for den. Tenker også minimum halvparten må være med. Kan du gi en oppdatering på hvor mange som er med i løpet av søndag, @Petterpeggs_ny? Lenke til kommentar
Petterpeggs_ny Skrevet 27. august 2021 Del Skrevet 27. august 2021 Will do! Kan til og med gi en status nå på fredags kvelden: Vi er så langt 5 som har betalt, så mye å gå på! Dere vet hvem dere er som både har betalt og ikke. Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 manglet det en her? er gjerne med igjen hvis det er tilfelle so good it ertz fra tidligere gi en lyd sch0n Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 (endret) Vi mangler en ja. Jeg har økt ligaen midlertidig til 16 lag slik at du kan registrere deg og jeg deretter kan fjerne eieren som har trukket seg. NFL.com lar meg ikke fjerne et lag dersom det betyr at vi går fra partall til oddetall 🤷🏻♂️ Endret 28. august 2021 av jenskristian 1 Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 då var det gjort slengt inn en betaling også nå må det pugges sch0n Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 28. august 2021 Del Skrevet 28. august 2021 Velkommen! Fikser du en ny oppdatering på hvor mange som har betalt i løpet av søndagen, @Petterpeggs_ny? Tenker uansett vi sier at fristen er når draften begynner slik at alle som vil får det med seg og kan bli med. Rekkefølgen trekkes i løpet av søndag kveld så kan alle få en uke på å forberede seg. Lenke til kommentar
Petterpeggs_ny Skrevet 29. august 2021 Del Skrevet 29. august 2021 (endret) Oppdatert! Kristiansand Thunder Ducks North Norwegian Saints Nfl fantasy Vertical^ Dirty Birds So good it ertz Burgundy & Gold The angles from hell Nordnes Dragons pharma bro streak the lawn fiasko ballers …og undertegnede har betalt så langt. 12 stk., så bare for flere å sender over pæng på 98083886 så blir morroa enda morrore Endret 4. september 2021 av Petterpeggs_ny 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 29. august 2021 Del Skrevet 29. august 2021 Takk for oversikt. Vi lar fristen stå til starten på draften neste søndag. Rekkefølgen kommer senere i kveld. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 29. august 2021 Del Skrevet 29. august 2021 Draftrekkefølge trukket ved hjelp av Discord bot vedlagt. NFL.com oppdateres straks. Lenke til kommentar
Predacton_InnleggNO Skrevet 3. september 2021 Del Skrevet 3. september 2021 Heisann! Kjekt å vere med igjen etter et år vekke:) Er det mulig å sette opp en liste slik at det auto draftes etter den listen? Er litt 50/50 nå om jeg er tilgjengelig på draft tidspunktet grunnet jobb🤷🏼♂️ håper virkelig det ikkje krasjer med jobb da draften er halve moroa! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 Husk draft i kveld da alle sammen 🙂 PS! Ser ikke ut som om at draftrekkefølgen ligger inne nå? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 On 8/29/2021 at 9:02 PM, jenskristian said: Draftrekkefølge trukket ved hjelp av Discord bot vedlagt. NFL.com oppdateres straks. 2 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 Jo fikk med meg den, men rekkefølgen ligger ikke inne i NFL klienten enda. Der står det at det blir random trukket før draft Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 Skal være i orden nå. La den inn rett etter at jeg trakk, men må ha blitt reversert av en eller annen grunn. 1 Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 (endret) On 8/29/2021 at 5:26 PM, Petterpeggs_ny said: Oppdatert! Kristiansand Thunder Ducks North Norwegian Saints Nfl fantasy Vertical^ Dirty Birds So good it ertz Burgundy & Gold The angles from hell Nordnes Dragons pharma bro streak the lawn fiasko ballers …og undertegnede har betalt så langt. 12 stk., så bare for flere å sender over pæng på 98083886 så blir morroa enda morrore Hva endte opp som den endelige listen? Tror vi kanskje endte opp med 13 stk, @Petterpeggs_ny? Endret 6. september 2021 av jenskristian Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 QB: T. Brady RB: R. Mostert RB: D. Montgomery WR: T. Lockett WR: J. Jefferson TE: T. Kelce FLEX: J. Landry (WR) FLEX: J.J. Smith-Schuster (WR) DEF: Titans BN: B. Mayfield (QB) BN: T. Jones (RB) BN: M. Mack (RB) BN: A. Lazard (WR) BN: E. Sanders (WR) BN: T. Smith (WR) BN: T. Williams (WR) I fjor tok jeg TE i runde 2, som er tidligste jeg noen gang har tatt det. I år ble det i runde 1. Kelce er rett og slett for enorm value i den posisjonen til å si nei. Håper på skadefri sesong. Ellers en kaotisk draft, følge meg ikke forberedt i det hele tatt og alles hyperoffansive holdning mot RB gjorde at jeg havnet laaangt etter på det området når jeg tok TE/WR i de to første. Angrer forøvrig litt på Jefferson i runde 2 - når Thielen går mye senere.. Minst fornøyd er jeg soleklart med Sanders i runde 8... Her må jeg ha fått slag eller noe. I tillegg er jeg ikke fan av Brady i det heletatt, så ambivalent forhold til å ha han. Mest fornøyd var jeg nok med Lockett i runde 5 - det håper jeg blir god value. Tror jeg har et lag som skal gi stabile poeng, men sliter med å se hvem som skal vinne kampene for meg. Spørs om det blir en tredje seier på meg i år - jeg skal i hvert fall gi det et forsøk. Gir laget mitt samme karakter som i fjor, 4/10. Lykke til! Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 5. september 2021 Del Skrevet 5. september 2021 (endret) spent på hvilken juju som dukker opp i år! kelce er jo awesome, men jeg tenker at han umulig kan holde den poengfangsten fra i fjor ved like. helt vilt hvis han gjør det i hvertfall! montgomery er bra value, undervurdert spiller. brady har et urettferdig bra lag rundt seg, så der burde poengene fint komme. syntes for øvrig solnedgangen for karrieren hans lar vente på seg. greit fornøyd med draften min, faktisk bra med running backs, var selvfølgelig en prioritet for meg. hvis ikke starterne blir skadet så klart tynnere på wr, men treffer jeg på noen av soverne der, så er jeg fort på gang tør ikke sette karakter, hvis lyspære rangerer laget sitt som 4/10 med 2 seire i baklommen, da er listen høy! dette blir bra! gleder meg til ligastart! Endret 5. september 2021 av sch0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå