MartinF Skrevet 14. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2019 0.4 poeng unna å gå 6-0. Faaakkl! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Haha, den seieren tar jeg ikke for god fisk før stat corr. har gått gjennom Om den skulle stå så er det vanvittig deilig å endelig få en slik flakseseier over på min side. Dette beviser egentlig bare hvor flaks det vi spiller handler om. Forrige uke slo 0-4 Tjostolvs Disipler meg med 1,52 pts, nå så vinner jeg med 0,4 pts over deg som er 5-0. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 15. oktober 2019 Del Skrevet 15. oktober 2019 Hmmm. Hvordan kan jeg ha vunnet mot #1 i ligaen og scoret mest ila uka - men fortsatt gå fra 3 plass til 4 plass? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Høy waiverposisjon spart gjennom sesongen brukes på Hunter Henry tross at jeg har Evan Engram. En av disse er derfor tilgjengelig for trade om noen er interessert i en topp 5 tight end. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Mahomes ute i 3-5 uker, Kerryon Johnson på IR og Delaine Walker skadet. Fantasy <3 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 23. oktober 2019 Del Skrevet 23. oktober 2019 Mark Andrews (#4) og Curtis Samuel er jo for kombi trade Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Da var dessverre sesongen over for min del. Trodde jeg hadde satt sammen et lag rustet for sluttspillet når jeg fikk Barkley i en trade og plukket opp Brees midt i sesongen, men dessverre underpresterte spesielt Kamara, Barkley, Kupp, Evans og Cooper, og jeg er dessverre ute. Måtte den beste vinne også ser jeg frem til vi møtes igjen til draft i forkant av 2020-sesongen! :) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 3. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2019 Takk for i år, jenskristian! Du får satse på å komme sterkere tiobake neste sesong! For meg selv har sesongen gått over all forventning, og nå venter en bye-week i første runde av playoffen. I klassisk Martin-choke, så ryker jeg vel neste runde etter den regular season som jeg har hatt... ? Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Planen er selvfølgelig å gjeninnta tronen i 2020 ? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 3. desember 2019 Del Skrevet 3. desember 2019 Takk for i år ja jenskristian. Jeg er sjeleglad for å komme meg til playoffs med bye week - men laget mitt har dessverre hatt en svak periode i de siste ukene - tipper at det er på hue og rævva ut neste runde. Uansett, gøy å ENDELIG komme til playoffs. Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 Finale! Deilig!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 17. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2019 Fuck my life. ? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 17. desember 2019 Del Skrevet 17. desember 2019 Haha, ja den var uheldig Martin! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. desember 2019 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2019 Gratulerer! Er fryktelig skuffet over playoffen. Mistet flere spillere de siste ukene, og andre underpresterte. Men tredjeplass er innafor det og, forsåvidt. Lenke til kommentar
Predacton_InnleggNO Skrevet 24. desember 2019 Del Skrevet 24. desember 2019 Gratulerer! Hadde ikke mye troen når Derrick Henry var ute med skade! Er selv kjempe fornøyd med andre plass?. Første gang jeg har spilt fantasy og var utrolig gøy da det ga meg et ekstra insentiv til å følge med andre kamper enn kun Packers? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 26. desember 2019 Del Skrevet 26. desember 2019 Hvem sitter på premiepotten forresten ? Lenke til kommentar
Petterpeggs_ny Skrevet 27. desember 2019 Del Skrevet 27. desember 2019 Hepp! Grattis til vinnerene! Jeg sitter på penga og skal få overført så fort jeg får litt ro i julestresset til å rote frem nummer, navn og beløp! Sees til neste år!! 1 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 28. desember 2019 Del Skrevet 28. desember 2019 No worries ? godt nyttår til alle 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå