DanielVikan Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Bra at jeg ikke kjøpte meg ps3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Om du bare skulle ha PS3 for L.A. Noire er det bra ja. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Noen som tror dette spillet kommer til å bli noe bra til PC? Mtp. kontroller osv.? Det er jo mange som f. eks ikke takler GTA på PC, men bare MÅ ha en PS-kontroll. Jeg er ikke en av de Lenke til kommentar
XE800 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Noen som tror dette spillet kommer til å bli noe bra til PC? Mtp. kontroller osv.? Det er jo mange som f. eks ikke takler GTA på PC, men bare MÅ ha en PS-kontroll. Jeg er ikke en av de Den beste kontrolleren er X360-kontrolleren. Den er utrolig bra bygget, mens PS-kontrollerne jeg har prøvd blir "ødelagte" altfor fort (X-knappen blir treg og slarkete). X360-kontrolleren er som kjent PC-kompatibel, så de som vil spille med kontroller har muligheten til det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 B-knappene på mine 360-kontrollere sliter med treighet og slarking. Damn button-mashing-games! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 GTA IV (og 1-3/VC/SA, forsåvidt) fungerte utmerket å styre på PC, føler meg stadig litt handicappet mens jeg spiller det på Xbox. Som for å understreke at en gamepad er styreredskapenes rullestoll, så har de jo også veldig hjelpsom sticky-targeting. Selv om den er blitt milevis bedre i RDR (og LA Noire) enn i GTA IV, så er liksom mesteparten av spillet skrudd sammen rundt den. Gadd ikke å slå den av i noen av dem på konsoll (annet enn for en achievement i RDR.. ), men jeg skulle gjerne spilt RDR med skikkelig styring. Har 100% der alt, men jeg hadde lett gjort det hele om igjen på PC. Det er imidlertid ikke tilfelle med LA Noire - for det første er det mer et lineært point and click adventure (bare uten den faktiske pekingen og klikkingen) enn et open world actionspill, og styringen er helt kurant også på konsoll ... For det andre har det ikke så mye å tilby utenom DLC-cases når man først er ferdig - og selv de kunne med fordel vært med i hovedspillet for å skape litt helhet mens man enda ikke har avsluttet historien. Kjekt for de som ikke har en av de aktuelle konsollene, men for min del er dette skuldertrekk-nyheter. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 De oppnår enda en ting med å utsette PC-versjonen. Nå blir det presentert som den definitive versjonen av spillet, med bedre grafikk og 3D-støtte. Og vips: Folk som elsket det på konsoll vil vurdere å kjøpe spillet på nytt, for de hadde kanskje tenkt å spille gjennom det en gang til uansett, og da må de jo spille den beste versjonen. Jeg tror heller det er disse som kommer til å laste ned ulovlig...Hvem gidder vel å betale to ganger for praktisk talt samme vare? Blir jo som å kjøpe en CD, og så bruke like mye for å få samme skive fra iTunes. Lenke til kommentar
Shaka82 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Og jeg som kjøpte dette på PS3 for noen uker siden Hadde likt mye mer om Red Dead Redemption på PC. Det er et spill jeg mye heller føler hjemme på en PC enn LA Noire. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Blir artig å se hvordan PC porten blir, om den like sugen og buggete som GTA spillene til PC. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Kan ikke akkurat si meg helt enig i at GTA til PC suger akkurat Svedge.. har f. eks spilt latterlig mye Vice City og San Andreas (samp), og det funker som en charm, med litt endringer i kontrollene til mc (steiling). Jeg har ikke hatt noe særlig problemer med bugs heller. Endret 24. juni 2011 av Occi Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Kanskje blitt bedre nå, men det første halvåret etter at det kom til PC (har ikke spilt det siden), var det bare grafikk og ytelse problemer, noe de fleste har slitt med. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Jeg spilte først Vice City til PS2, og deretter begynte jeg vel kanskje med det til PC et års tid etterpå, og da var det helt ok. Det er faktisk veldig mange år siden det ble lansert nå merker jeg Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Kan ikke huske å hatt noe nevneverdige problemer med Vice og SA på PC, men det er jo noen år siden nå selvfølgelig. GTA IV derimot. All respekt, tillit og kjærlighet for Rockstar Games forsvant ut av vinduet når den katastrofalt dårlige kvaliteten gikk opp for en stakkars håpefull mann som hadde ventet tålmodig så lenge. Nei, Rockstar, gi meg en god port av Red Dead Redemption til PC, så er alt tilgitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå