Odesseiron Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 I høst skal enda flere få sjansen til å ta del i årets store krimeventyr. Les hele saken Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Endelig Hadde nesten mistet håpet etter at Red Dead Redemption ikke kom på PC. Hvor ble det av den forresten? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Svarte, jeg som kjøpte meg PS3 for og få spilt det... Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Kult! Det hadde jeg ikke ventet. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hadde ikke ventet det, men må si jeg har mer lyst på RDR til PC enn dette. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 For det første må jeg si at det overrasker meg. For det andre blir jeg irritert, fordi jeg har kjøpt det på Xbox da en PC-versjon ikke var annonsert. Jeg vil heller spille igjennom spill på PC, da det er det som er "greia" for min del. Utrolig teit at en PC-versjon blir ANNONSERT lenge etter konsollversjonen er ute. Den kan gjerne (helst ikke) bli utgitt seinere, men jeg vil heller vite det og vente. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) For det første må jeg si at det overrasker meg. For det andre blir jeg irritert, fordi jeg har kjøpt det på Xbox da en PC-versjon ikke var annonsert. Jeg vil heller spille igjennom spill på PC, da det er det som er "greia" for min del. Utrolig teit at en PC-versjon blir ANNONSERT lenge etter konsollversjonen er ute. Den kan gjerne (helst ikke) bli utgitt seinere, men jeg vil heller vite det og vente. Såklart de venter på å annonsere det slik at alle PC-pirater kjøper det til konsollen sin istedenfor og de tjener mer penger Endret 23. juni 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Rundet det på xbox, likte spillet veldig godt så dette blir bra ;D Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SATAN så godt det var å åpne hjemmesiden min nå.... Å fy... Tror jeg må gå og legge meg ned... Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 For det første må jeg si at det overrasker meg. For det andre blir jeg irritert, fordi jeg har kjøpt det på Xbox da en PC-versjon ikke var annonsert. Jeg vil heller spille igjennom spill på PC, da det er det som er "greia" for min del. Utrolig teit at en PC-versjon blir ANNONSERT lenge etter konsollversjonen er ute. Den kan gjerne (helst ikke) bli utgitt seinere, men jeg vil heller vite det og vente. Såklart de venter på å annonsere det slik at alle PC-pirater kjøper det til konsollen sin istedenfor og de tjener mer penger Men de mister respekten fra meg som kunde. Jeg føler meg lurt. Jeg ville heller BETALT for PC-versjonen. Dessuten, se på Call Of Duty. Det kommer til og med likt ut, og likevel selger konsollversjonene i bøtter og spann. Det må gå an å annonsere hvilke formater et spill utgis på, slik at kundene kan velge det foretrukne. Strategien med å ikke annonsere noe før gjør bare at de potensielle kjøperne til PC (flesteparten) allerede har kjøpt det til konsoll, og utgiver kan ved seinere utgivelser argumentere med at PC-spill selger for dårlig. Jommen sa jeg smør. 2 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 For det første må jeg si at det overrasker meg. For det andre blir jeg irritert, fordi jeg har kjøpt det på Xbox da en PC-versjon ikke var annonsert. Jeg vil heller spille igjennom spill på PC, da det er det som er "greia" for min del. Utrolig teit at en PC-versjon blir ANNONSERT lenge etter konsollversjonen er ute. Den kan gjerne (helst ikke) bli utgitt seinere, men jeg vil heller vite det og vente. Såklart de venter på å annonsere det slik at alle PC-pirater kjøper det til konsollen sin istedenfor og de tjener mer penger Men de mister respekten fra meg som kunde. Jeg føler meg lurt. Jeg ville heller BETALT for PC-versjonen. Dessuten, se på Call Of Duty. Det kommer til og med likt ut, og likevel selger konsollversjonene i bøtter og spann. Det må gå an å annonsere hvilke formater et spill utgis på, slik at kundene kan velge det foretrukne. Strategien med å ikke annonsere noe før gjør bare at de potensielle kjøperne til PC (flesteparten) allerede har kjøpt det til konsoll, og utgiver kan ved seinere utgivelser argumentere med at PC-spill selger for dårlig. Jommen sa jeg smør. Feil. 1. Call of duty blir utgitt likt fordi det spiller ingen rolle, fordi folk kjøper CoD for multiplayer delen og piratkopiering er ikke innvirkende tilfelle. 2. Mange multiplatformspill selger dårligere når de blir utgitt til alle platformer fordi folk som har PC velger å laste det ned fremfor å kjøpe det på konsoll. 3. De "potensielle" PC-kjøperne vil kjøpe spillet på PC uannsett, nettopp fordi de mener det er den beste plattformen. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) YES!! Kanskje hvis vi er snille får vi Read dead til jul og... Endret 23. juni 2011 av -sparks- Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hyggelig det, men jeg ville egentlig heller ha RDR. Lurer litt på hva det er med akkurat det spillet som gjør at det ikke blir sluppet til pc.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 On that note: Uncanny: L.A. Noire, Blade Runner, and gaming’s quest to capture humanity Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 De oppnår enda en ting med å utsette PC-versjonen. Nå blir det presentert som den definitive versjonen av spillet, med bedre grafikk og 3D-støtte. Og vips: Folk som elsket det på konsoll vil vurdere å kjøpe spillet på nytt, for de hadde kanskje tenkt å spille gjennom det en gang til uansett, og da må de jo spille den beste versjonen. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Andre som ble skuffet av spillet? Det bare.. fungerte ikke for meg Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 JAAA!! Slipper jeg å kjøpe xbox 360 Blir nokk mye spilling dette spillåret Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Sier ikke nei takk. Men FFS, gi meg RDR! Om ikke annet enn et plaster for såret for alle håpefulle som fikk seg en på trynet av deres uferdige PC-versjon av GTA IV. Endret 24. juni 2011 av Villanden Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Andre som ble skuffet av spillet? Det bare.. fungerte ikke for meg Var jo morsomt nok, men alt for lite valg. Spesielt når man må sikte noen, og man er sikker på at ingen av de du har avhørt er skyldige. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Elskbart spill som helt klart passer bedre på PC-plattformen. Opplevde det som en nymoderne Police Quest satt til 40-årene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå