avalaker Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hei Jeg har koblet en bærbar pc til en pcskjerm med dvi-kabel, og lurer på om det er mulig å koble pcskjermen til tven med vga-kabel, slik at samme bildet vises på tven. Veldig greit når jeg ska se film og slipper å koble om hele tiden. Skjermen ser slik ut bak http://www.listingfactoryhost.com/users/trial/eBayAuctions/benqmonitor/images/ebaysales025_large.jpg Tven har vga, dvi og hdmi inngang Håper noen skjønner hva jeg mener Mvh Avalaker Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Har du HDMI på laptopen også? Lenke til kommentar
avalaker Skrevet 23. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2011 Nei, men jeg har en macbook pro som også kan brukes, den har mini displayport, men eneste adapteren jeg har til den er dvi. Men det er mulig å få tak i hdmi adapter også. Vil det funke med hdmi? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 HDMI gir både bilde og lyd i samme kabel... VGA og DVI gir bare bilde... Jeg bruker selv 2 skjermer fra laptopen min. 1 fra HDMI og 1 fra VGA slik at jeg dual screener. Da kan jeg bare dra feks video over til en skjerm, og samtidig surfe på den andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå