DementedAlbino Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Kontaktene skal i fra en gammel sony ericsson telefon og over til en nexus s, hva er da enkleste og raskeste måten å få kontaktene over og satt til googlekontakter? Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Enkleste er VIA sim-kort, kopier alle kontaktene til SIM-kort og lagre alle på Nexus'en Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Ja var det som ble gjort, men kontaktene får ikke litt det samme formatet. En person med dobbeltnavn blir snudd helt på hodet, feks "anne marie" blir til marie:anne. Er der etternavn med blir det enda mer kaos. Lenke til kommentar
Spuurv Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Da er jeg dessverre ikke sikker.. jeg satt med det der en dag jeg også men fikk kontaktene over sim kort etterhvert. Lenke til kommentar
Ztaeyn Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 For å gjøre arbeidet lettest, så kan du sitte på pcen og redigere kontaktene i etterkant via google. Se under kontakter i Gmail. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Ja vet jeg kan redigere de i etterkant, men er ikke spesielt kjekt å redigere 500 kontakter i ettertid når det kunne blitt overført korrekt i første omgang. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 er ikke så mye å gjøre med det. Hadde også samme problemet når jeg bytta ut K610'en med Hero. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 kan du ikke bruke en SE-pc suite eller noe for å eksportere kontaktene til et format som google støtter (csv?) og importere dem via gmail? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå