Maartenj Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Jeg har gått til anskaffelse av en WD 2tb, ekstern hd. Men når jeg skal overføre filer fra stasjonær pc til ekstern hd fryser hele win xp, og overføringen stopper. Hvis jeg drar ut kabelen på ekstern hd, så virker alt smertefritt igjen. Har Seagate ekstern hd fra før, og de har fungert smertefritt til nå. Noen som kjenner til dette fenomenet? Jeg har klart og overføre små filer til hd, typisk 30mb. Men når jeg overfører større filer 6-700 mb, så stopper overføringen og win fryser. Håper noen kan hjelpe meg med dette, da timesvis leiting på google har gitt 0 resultater. Mvh Maarten Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Har du prøvd kopiering av filer fra flere uavhengige maskiner? Lenke til kommentar
Maartenj Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Har du prøvd kopiering av filer fra flere uavhengige maskiner? Den fungerer utmerket på den bærbare. Kun på den stasjonære den ikke vil fungere. Samme operativsystem er det også. Merkelig.. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Det kan hende at USB porten er gåen. Lenke til kommentar
Maartenj Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Det kan hende at USB porten er gåen. Får ikke det helt til å stemme, da jeg får seagaten til å fungere.. Mystisk.. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Bruker du samme usb kabel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå