darket Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Skaffet meg en 98 polo, gått veldig lite, men girskifting er tregt.. Girkassa er full med olje, men det lekker litt fra den, kommer flekker på asfalten hele tiden. Den er ganske treg altså, men ingen lyder i det hele tatt, bare helt seig. Hva er best å gjøre? Hvor kan jeg evnt smøre opp systemet? Må også få stanset lekkasjen, men det er vel en annen sak. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Kan høres ut som det er feil olje på kassen. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Skaffet meg en 98 polo, gått veldig lite, men girskifting er tregt.. Girkassa er full med olje, men det lekker litt fra den, kommer flekker på asfalten hele tiden. Den er ganske treg altså, men ingen lyder i det hele tatt, bare helt seig. Hva er best å gjøre? Hvor kan jeg evnt smøre opp systemet? Må også få stanset lekkasjen, men det er vel en annen sak. Hadde det vært min bil, ville jeg ha prøvd med en kvalitetsolje, og evt også tilsette en lekkasjestopper. Kan anbefale Royal Purple girolje, har "reddet" flere grinete girkasser med slik olje. Verdt forsøket, før du evt går grundigere til verks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå