NattensDronning Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Hei! Skal ha tattovering snart, men vil vite hvem som er best. Jeg skal ha en g-nøkkel mellom skulderbladene, og jeg vil at den skal være perfekt. Har tross alt planlagt det siden jeg var 14... Reising er ikke noe problem for meg, bare jeg kommer til den beste! Hvem synes dere er best? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 om alt du skal ha er en g-nøkkel er det nok overkill å finne *den beste* 2 Lenke til kommentar
NattensDronning Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Jeg vet det, men det skal ikke bare være en enkel g-nøkkel, det skal være litt mer en det... Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Fremdeles... Finnes mer en nok gode tatovører i norge. Å kåre den beste er nok vanskelig da det er som annen kunst = veldig subjektivt. Vil nok tro at om du oppsøker et av de bedre stedene i oslo, trondheim eller hvor i landet du befinner deg så kommer tatovøren til å gjøre en utmerket jobb. I verste fall kan du jo spørre i den store tatoveringstråden. Men ja, om du ikke trenger en tatovør med helt særegen stil så vil de aller aller fleste "annerkjente" tatovører i norge funke bra. Dog, ungå shady bakgatetatovører og sånn. Hva mer skal du ha på G nøkkelen som er så spesielt forresten (nyskjerrig, heh)? Lenke til kommentar
NattensDronning Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg vil ha noe som denne men skal ha den mellom skulderbladene, og skal forandre på formen sånn at det ser ut som vinger hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg vil ikke at det skal bli skjevt eller på noen måte noe jeg ikke liker, derfor vil jeg til en av de beste innen sitt fag! Endret 27. juni 2011 av NattensDronning Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Spør Her! om du ikke allerede har gjort det Lenke til kommentar
NattensDronning Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Har gjort det, men ble litt borte i mengden.... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Det beste er vel å høre med flere forskjellige tatovører, og spørre om de kan komme opp med et forslag basert på hva du ønsker deg. Dermed kan du sammenligne flere forskjellige tatoveringer, og dermed velge den beste. Tattis-programmet på NRK gjorde jo akkurat dette. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå