MST Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Er vel fordi han er vannbærer og kom på andre plass. Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Kløden, Gutierrez eller Leipheimer som temporytter imorgen Lenke til kommentar
Gubban Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Tips til morgendagens etappe? Noen ungdomsrytter/vannbærere som kan gjøre det skarpt i morgen? Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 800-og noe i dag. droppa petacchi til fordel for Rojas i går, og fikk dermed topp 3 i dag (hva skjer med at Gilbert plutselig er med i så flate spurter a!?)... falt ned EN plass fra i går, til 133.plass hvis jeg ikke husker helt feil, og lå vel på 135 eller noe dagen før der igjen, så holder meg på det jevne nå tydeligvis..! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 658 poeng i dag, så det gikk bakover for meg, men jeg bekymrer meg ikke så fryktelig. Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 fyfaen, har tre bytter igjen jeg - Etter en kar gikk bananas fordi han synes jeg gjorde det for bra... for han. herregud. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Hahahahahahaha. Derfor man har passord Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, Har passord... Men funker ikke fjell når man er pålogget på Tv2 og en kompis "bare skal sjekke facebook"... Jævla tulling. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ah, jeg ville sparka fyren jævla hardt i nøttene. Makan til idiot. 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Left stranded på Rhodos uten internettilgang. Har ikke gjort noen bytter, så gledelig å se at jeg fortsatt henger med blant de 3k beste. Gilbert, Thor og Vaughters sanker alle en god del poeng. Herlig. Nå er det vel på tide å gjøre mitt første bytte. Brajkovic som måtte bryte i går. Bare litt synd at jeg ikke har Adobe aktivert på mobilen. 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ey, forsiktig med mobil-internett i utlandet! Uansett. Faen. Han har nå ødelagt noe av moroen med TDF.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Gratis Wi-Fi på hotellet. Ikke faen om jeg betaler for det. Hvem har ødelagt moroa? 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Denne karen: fyfaen, har tre bytter igjen jeg - Etter en kar gikk bananas fordi han synes jeg gjorde det for bra... for han.herregud. Ja, Har passord... Men funker ikke fjell når man er pålogget på Tv2 og en kompis "bare skal sjekke facebook"... Jævla tulling. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Aha, skjønner. Kjipt. Har du andre mobilnumre tilgjengelig da? I så fall kan du sette opp et nytt lag. Gå for etappeseire/periodepremier i stedet. 1 Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Ja, har faktisk gjort det Men jeg kommer jo inn på 7. etappe så klarer vel ikke å ta de andre kompisene med noen tusen.. Får satse på etappeserier Lenke til kommentar
Medlem-205774 Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Kan noen lagkapteiner hevde seg i en paddeflat spurtetappe i morgen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Muligens Evans dersom han satser på poengtrøya? Tviler. Lagkapteinene gir uansett lite poeng, så det er egentlig ingen vits i å satse på dem på spurtetappene. 1 Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Vino er vel den eneste av kapteinene som kan finne på et støt 1 eller 2 kilometer fra mål. Han har vunnet på champs-elysses slik iallefall. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Vennen din hadde ikke vært vennen min om han hadde gjort slik mot meg. Ingen spøk. Det går for øvrig dårlig. Jeg gleder meg til fjellene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2011 Gjort mine to bytter. Vino og Rojas inn for Brajkovic og Thor. I dag satser jeg på noen poeng. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå