Joaaso Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 kanskje folk kunne fortelle hvem her som eier egnetlig hvilke lag også..? et par, deriblant meg selv er jo enkle å finne, da men... Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 tror sannelig jeg har topp 3 på laget Lenke til kommentar
Manken Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Er alltid med på dette. Er dessverre ikke så god i dette som jeg er i TL-manager Eller hva Latias ^^ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Meh, Ble ikke veldig mye på meg her. Har iallefall Gilbert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Er alltid med på dette. Er dessverre ikke så god i dette som jeg er i TL-manager Eller hva Latias ^^ Vet vel ikke jeg. Jeg suger i begge. Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 gilbert, evans, thor på topp. garmin sportssjef på 3'de.. maks flaks med kløden og horner 7 og 9 som jeg kun hadde med mtp morradagen.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 gilbert, evans, thor på topp. garmin sportssjef på 3'de.. maks flaks med kløden og horner 7 og 9 som jeg kun hadde med mtp morradagen.. Tipper du hadde vunnet dagens etappe om du hadde hatt Sargeant som sportssjef. Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) gilbert, evans, thor på topp. garmin sportssjef på 3'de.. maks flaks med kløden og horner 7 og 9 som jeg kun hadde med mtp morradagen.. Tipper du hadde vunnet dagens etappe om du hadde hatt Sargeant som sportssjef. ja, faen ass.. nå tenker jeg litt lenger enn 1.etappe, derfor utelukket jeg han, men hadde ikke vært feil å vinne en etappe heller.. får litt poeng på vino og voeckler også i topp 20.. Endret 2. juli 2011 av Joaaso Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 (endret) ah, sånn 15 plass ja, burde jeg skjønt.. impressive Endret 2. juli 2011 av Joaaso Lenke til kommentar
MST Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hehe, ja, litt usikker på hva jeg skal gjøre før morgendagens etappe da:p Er vel radioshack,sky og garmin som er favorittene? Lenke til kommentar
Joaaso Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 er nok det.. HTC blir nok fort topp 5 i tillegg, kanskje leopard og.. liquigas tror jeg og kan komme høyt -de er ikke de sterkeste på papiret, men virker å samarbeide bra på lagtempo ofte.. nr3 på TTT i Giroen, riktignok med litt andre ryttere enn nå i TdF Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Jeg er med i ligaen med laget mitt "oh". Skulle egentlig hete oh2, men 2 tallet forsvant på mystisk vis. Fornøyd med dagens fangst, og trenger ikke gjøre noen bytter før morgendagen. Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Meh. Fikk ikke poeng i dag, trodde fristen var 13.00. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Bare 644p på meg i dag. Jaja, delvis fornøyd. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Lusne 450 poeng. aiai, dårlig start. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 (endret) Da har jeg endelig rotet meg med jeg også Team Armstærk Endret 3. juli 2011 av untouch4ble Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå