Gå til innhold

moms med jetcarrier

Anbefalte innlegg

www.jetcarrier.com

Hei jeg har vært utvekslingsstudent i USA og sender tingene hjem... Frakt til NJ for å sende med jetcarrier var ikke så gærent, og å sende med jetcarrier var billigere enn int. shipping herfra.

Nå har jeg fått høre at jeg muligens må betale moms på alt? Altså.. Har brukt alle tinga over et helt år... Forventer de at jeg skal huske priser og betale 25 % på BAGASJE rett og slett??? Er ikke noe nytt jeg sender... Og over et år bruker man mye penger... Er verdier på nærmere 10 000 i esken som jeg har satt på pakka, skal jeg betale 2500 kroner da??? Nå er jeg forbanna, for da hadde det vært billigere å sende som internasjonal, for ingen av vennene mine som har vært her har betalt ekstra moms på tingene de sendte hjem!

SÅ står det på siden at hvis jeg ikke legger med kopi av fakturaen eller hva det var på toll/moms, så betaler jeg 75 kr som straff til jetcarrier. Må jeg da også betale 75 kr i straff i tillegg til at de tollfolka finner ut og jeg må betale moms også?? Åssen kan jeg unngå dette? Er helt på trynet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah godt å vite, takk! Fikk snakket med ei fra jetcarrier, hu nevnte også at jeg til og med kan sette 50 dollar selv om jeg har handlet for tusener av kroner gjennom et år, for det er jeg som setter pris på brukte saker... Bare jeg har med ca. hvor mye frakten TIL jetcarrier kostet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...